Betrapt... en dan?
dinsdag 5 juli 2011 om 17:25
Forummers, ik heb mijn ex-vriend weleens betrapt toen hij zich stond af te trekken onder de douche. Hij wist niet dat ik het had gezien, maar toen hij er onder vandaan stapte, vroeg ik hem aan wie hij dacht tijdens het rukken en of het lekker was. Hij kreeg een knalrode kop en zei: aan jou natuurlijk.... yeah, right.
Wat zouden jullie doen als je je vriend betrapt tijdens het masturberen of heb je weleens je (ex) vriend betrapt, of ben je het misschien zelf weleens? En resulteerde dat dan in seks of niet?
Wat zouden jullie doen als je je vriend betrapt tijdens het masturberen of heb je weleens je (ex) vriend betrapt, of ben je het misschien zelf weleens? En resulteerde dat dan in seks of niet?
dinsdag 5 juli 2011 om 17:28
Nou ja zeg! Masturberen is echt niet strafbaar hoor! Tjongejongejonge, ik masturbeer ook graag onder de douche, en ja, dan vindt ik het niet leuk als ik denk alleen te zijn en er dan later op aangesproken te worden OP ZO'N MANIER DAN OOK NOG!!!! OMG!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 5 juli 2011 om 17:38
dinsdag 5 juli 2011 om 17:45
dinsdag 5 juli 2011 om 17:46
De titel gaf me het idee dat je tijdens vreemdgaan betrapt was, of je partner betrapt had. Niet dus.
Masturberen is normaal en fantaseren over de meest wilde seks ook. Sommigen delen de fantasiën van hun soloseksleven met hun partner, anderen vinden het fijner dat voor zichzelf te houden. Een partner die de term 'betrapt' gebruikt in deze context en ook nog eens verwijtend informeert naar de fantasie, lijkt me niet bevorderlijk voor een fijn soloseksleven. Lijkt wel of je hem dat lolletje niet gunt.
Masturberen is normaal en fantaseren over de meest wilde seks ook. Sommigen delen de fantasiën van hun soloseksleven met hun partner, anderen vinden het fijner dat voor zichzelf te houden. Een partner die de term 'betrapt' gebruikt in deze context en ook nog eens verwijtend informeert naar de fantasie, lijkt me niet bevorderlijk voor een fijn soloseksleven. Lijkt wel of je hem dat lolletje niet gunt.
dinsdag 5 juli 2011 om 17:51
Auw! Ik zou nog wel tien keer nadenken voordat ik nog eens onder de douche zou gaan masturberen als dit je reactie is...
Betrappen is in mijn optiek in deze ook negatief, maar goed, dat is semantiek.
Verder zou ik nooit, maar dan ook noooooooit aan mijn partner vragen aan wie hij denkt. Ik wil zelf ook wel eens een fijn fantasietje hebben en ik denk dat hij dat ook heeft. Ik vind het een walgelijke controlerende vraag.
Je maakt hem daarmee een beetje belachelijk en dat is lullig. Dat hij zich vertrouwd genoeg voelde om bij jou onder de douche te masturberen, geeft aan dat hij zich veilig voelde. Bij mij zou dat gelijk over en uit zijn. Bah.
Betrappen is in mijn optiek in deze ook negatief, maar goed, dat is semantiek.
Verder zou ik nooit, maar dan ook noooooooit aan mijn partner vragen aan wie hij denkt. Ik wil zelf ook wel eens een fijn fantasietje hebben en ik denk dat hij dat ook heeft. Ik vind het een walgelijke controlerende vraag.
Je maakt hem daarmee een beetje belachelijk en dat is lullig. Dat hij zich vertrouwd genoeg voelde om bij jou onder de douche te masturberen, geeft aan dat hij zich veilig voelde. Bij mij zou dat gelijk over en uit zijn. Bah.