Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
dinsdag 5 juli 2011 om 18:45
quote:gaia9 schreef op 05 juli 2011 @ 18:40:
gewoon een grapje van matth, goed lezen en niet gelijk opvatten als raarrrrrr. nogmaals. Maar ieder voor zich uiteraard.
Ben het alleen een beetje beu aan het raken dat geruzie en bepaald woordgebruik naar elkaar toe hier.
Gaia ben het met je eens..
Een grapje is leuk, een discussie is ook leuk, maar moddergooien is ook niet echt mijn kopje thee...
Kan iedereen er dan ook gewoon mee ophouden nu?
Niet grieppen om het grieppen...
gewoon een grapje van matth, goed lezen en niet gelijk opvatten als raarrrrrr. nogmaals. Maar ieder voor zich uiteraard.
Ben het alleen een beetje beu aan het raken dat geruzie en bepaald woordgebruik naar elkaar toe hier.
Een grapje is leuk, een discussie is ook leuk, maar moddergooien is ook niet echt mijn kopje thee...
Niet grieppen om het grieppen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 5 juli 2011 om 18:54
Zoals ik al zei, sommige bewoners uit het landhuis plakken rare plaatjes. Dit is er een van conundrum, khemam. James ziet er echt niet zo uit. James is een degelijke engelse butler die praat alsof hij een hete aardappel in zijn mond heeft. Geen overjarige behaarde hippie.
Onze butlers mogen niet neuquen met de gasten, yellow. Helaas. Maar u bent ook van Vlaamse afkomst? Wat leuk, een Belgische buurvrouw!
Onze butlers mogen niet neuquen met de gasten, yellow. Helaas. Maar u bent ook van Vlaamse afkomst? Wat leuk, een Belgische buurvrouw!
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 5 juli 2011 om 18:55
quote:Summerdance schreef op 05 juli 2011 @ 18:45:
[...]
Niet grieppen om het grieppen...Yep dat bedoel ik. En ieder voor zich hoor, maar ik heb geen zin meer om hier te komen dan. Beetje slechte vibes.
[...]
Niet grieppen om het grieppen...Yep dat bedoel ik. En ieder voor zich hoor, maar ik heb geen zin meer om hier te komen dan. Beetje slechte vibes.