Militair als partner?

30-11-2006 19:23 1944 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.

Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
Hallo allemaal,

Sinds een half jaar heb ik een vriend die in het leger zit. Hij zit nu op een kazerne ver van onze woonplaats en daardoor kan ik hem alleen in het weekend zien. Ook gaat hij op oefening en moet hij over anderhalf jaar op uitzending. Ik heb hier best wel moeite mee en de tijd gaat zo langzaam als ik hem niet zie doordeweeks. Ik leef naar de weekenden toe. Deze week zat ik er heel erg mee en heb ik er goed over nagedacht of dit wel is wat ik wil, een vriend/man die vaak weg is. Maar ik ben veel te gek op mijn vriend om hiervoor onze relatie stop te zetten. Daarom ben ik gaan zoeken op internet naar forums als deze, waar vrouwen/vriendinnen die in hetzelfde schuitje zitten. Ik heb al veel van jullie berichten gelezen en herken veel dingen. Hoe gaan jullie ermee om als je je vriend/man alleen in het weekend ziet? Hebben jullie er veel discussies over of praat je er niet over?
Hallo Rianne,

Ja,hier is ook iemand waarvan vriendlief door de week weg is. Wij hebben ook alleen de weekenden samen en over een paar maand is hij 3 weken weg en in januari is hij voor 4 maanden weg.

Ik wist natuurlijk al toen ik met hem kreeg wat voor werk hij doet,dit is het risico,maar dat neemt natuurlijk niet weg de grote moeite die wij er allebei mee hebben. Hij heeft mij dan ook gezegd dit echt niet voor altijd te willen. Sterker: Volgend jaar beleef ik zn eerste lange reis wat tevens de laatste zal zijn. Hij wil uiteindelijk wat in de buurt zoeken zodat hij s'avonds thuis kan zijn.

Ik moet je wel zeggen dat het met die wetenschap iets dragelijker is,want ik weet niet of ik het continue zou trekken. Even uitzingen hier dus.....

We hebben het hier uiteraard wel eens over. Maar het zijn nu toch alleen maar voorstellingen die we kunnen maken.

En ja,dat hij de door de weeks niet is is weleens vervelend. Als ik ergens mee zit kan ik dat niet altijd kwijt,dan moet ik dat 'bewaren' voor het weekend,maar dat lukt niet altijd,dus soms krijgt hij s'avonds aan de telefoon of via msn ook weleens de volle lading,je moet toch wat;)

Maar eigenlijk hebben wij in de bijna 2 jaar dat we met elkaar gaan nog niet een echte dikke ruzie gehad. Weleens discussies maar discussies hoeven niet vervelend te zijn.

Ik denk wel zeker dat het voor beide partijen belangrijk is om te blijven praten. Over je gevoel hierin en eventuele angsten etc.
Hoi Mrjm,

We zitten dus in hetzelfde schuitje.. Ik heb precies hetzelfde, dat hij doordeweeks ook weleens de volle lading krijgt via de telefoon of msn ;) Haha.. Toch wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben..

Blijft jou vriend wel in het leger, als hij het dichter bij huis gaat zoeken? Want dat wil mijn vriend wel over twee jaar. Dat hij dan geplaatst wordt op de kazerne hier in de buurt. Zodat je doordeweeks toch meer tijd samen hebt.

Waar gaat je vriend heen op uitzending volgend jaar?

Dankjewel voor je reactie! Ik vind het wel fijn om er met mensen over te praten die het begrijpen en het zelf ook meemaken, want de rest van de omgeving kan het nog weleens niet snappen. Hoewel ik het toch wel lastig vind.

Discussies zullen er inderdaad wel blijven, maargoed.. Die hoeven, zoals jij ook zegt, niet erg of vervelend te zijn..
Hey Rianne,

Waar mijn vriend heen gaat volgend jaar is nog niet bekend.

Hij zit bij de marine. Eind september vertrekt hij voor 3 week richting Engeland,dat weten we dan wel weer;) We hopen rond september meer duidelijkheid te krijgen,maar zoals het wel bekent is bij defensie kan dat weleens veranderen :(

Wij vermoeden zelf dat het richting Somalie zal zijn,maar we zullen zien.

Mijn vriend zit zowiezo tot volgend jaar augustus aan boord. Daarna een functie ergens anders(ook dat is nog niet bekent) en daarna wil hij kijken om wat anders buiten de marine en defensie. We zullen zien hoe het gaat lopen.

En jouw'n vriend? Als hij dichter bij huis geplaatst wordt,wordt hij dan nog wel uitgezonden? Of wil hij dat dan ook niet meer?

Wat je zegt,omgeving kan soms echt lullige onbenullige dingen uitkramen. Zoals: Je hebt er zelf voor gekozen,je wist het van te voren. Waarop mijn reactie dan is: Dat maakt het gemis niet minder. Ik heb voor hem gekozen en zn baan hoort er nou eenmaal bij ;) Hoe lang zit jouw'n vriend nu bij het leger?
Hee Mirjam(denk ik aan de afkorting? ;)

Pfoee, richting Somalie.. spannend. Maar dat is dus nog even afwachten.. En dan in september drie weken, tsja het hoort erbij he. Maar dat maakt het voor ons niet leuker of gemakkelijker..

En inderdaad, dat veranderen binnen defensie is herkenbaar ;) Soms ook wel vervelend, maargoed het is niet anders.

Het is precies wat jij zegt over de omgeving, de opmerking: je hebt er zelf voor gekozen.. Heb ik al een aantal keren gehoord en ik kan daar echt niks mee. Ik geef altijd dezelfde reactie als jij. Dat vinden ze vaak dan vreemd of aanstellerig, maar dat is dan maar zo.. Jammer dan.

Mijn vriend kan pas na zijn contract op een kazerne dichter bij huis terecht komen. Ik hoop dat de kazerne waar hij nu zit dichtgaat vanwege de bezuinigingen, dan moet hij wel dichter bij huis komen.. Maar ook dat duurt allemaal lang en is steeds weer onzeker.. Hij zal wel op uitzending blijven gaan. Sowieso de eerste twee jaar, wat hij daarna gaat doen is nog onduidelijk en zullen we ook tegen die tijd pas weten. Maar hij heeft wel voor een functie gekozen waar uitzendingen bij horen.

Eind november gaat hij vijf weken op oefening naar Amerika, je snapt dat ik daar nu al tegen op zie.. Vijf lange weken.

Maar eerst maar eens gaan genieten van de zomer. Hebben jullie wel lekker samen vakantie deze zomer?

Nou ik hoop weer wat van je te horen Ik lees allemaal herkenbare dingen en vind het wel fijn om het daarover te hebben met iemand die het begrijpt en snapt..
Hey Rianne,

Mijn naam is idd Mirjam:) 83 mijn geboortejaar,vandaar:)

Ja ik snap dat je daar nu al tegenop ziet. Ik ben soms ook wel raar bezig hoor. Dan ben ik mn agenda 4 maanden terug aan het bladeren om te zien wat voor afspraken ik toen had en probeer na te gaan hoe snel of juist hoe langzaam die tijd is gegaan. Tis ook een rotperiode om weg te gaan: Winter! Ik haaaaat winter:(

Ik heb gelukkig wel goeie vrienden en vriendinnen,die zeggen dat ze mij er ook doorheen zullen slepen,erg lief natuurlijk. Alleen bepaalde activiteiten doe je niet met hun he ;)

As donderdag is mijn vriend al smiddags thuis ipv s'avonds,hij heeft een paar uur opgenomen zodat we een lekker lang weekend hebben:)

Mijn vriend heeft eind augustus een week vrij,daarna 2 week interne opleiding en dan 2 week vrij. Omdat wij in november een huis gekocht hebben zit een vakantie er niet in dit jaar. Maar waarschijnlijk wel een weekendje weg. We zijn afhankelijk van de schoolvakanties en dan is alles 3x zo duur.

En jullie? Vakantie plannen?
Hee Mirjam,

Das een snelle reactie. Goeie vrienden/vriendinnen zijn idd belangrijk. Het neemt natuurlijk niet het gemis weg, maar is geeft wel afleiding en gezelligheid.

Oooh lekker een lang weekend.. Dus voor jou nog anderhalf dagje!

Een weekendje weg is ook lekker, als je maar lekker samen bent..

Mijn vriend heeft over twee en een halve week, twee weken vakantie. Gaan 10 dagen naar Turkije.. Dus daar tel ik nu naar af..

Maaar eerst naar het weekend.. Bijna ;)

X
Hi Mooncatcher, zag dat ik helemaal niet meer op jouw reactie had gereageerd .. Maar kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt, hoor .. want idd: Hoe bevalt een militair een burgerbaan-en-leven ? .. ik ben daar zelf soms ook huiverig voor! Maar hier is manlief weer druk aan het rondkijken binnen defensie, dus ws gaat hij er voorlopig niet uit ..

Rianne en Mrjm, leuk dat jullie elkaar hier hebben gevonden!

Rianne, waar zit jou man bij?! Oefening Amerika klinkt wel erg spannend .. vooral met de vele bezuinigingen (daardoor gaat mijn man bijna nooit meer wekenlang weg).

Hier ook een weekend-relatie en ik vind het stiekem Heerlijk! Lekker ook je eigen ding kunnen doen en elke vrijdag weer verliefd als ie thuis komt!

Maar goed, manlief komt wel op woensdagavond thuis. Vroeger overigens niet, toen zat hij in Seedorf en vertrok zelfs al op zondagavond.

Kazerne dichterbij huis is altijd fijn! Helaas zijn er hier in de randstad geen kazernes, dus voor ons zit dat er niet in ..
Hallo allemaal,

Ik ben een stille meelezer.. Ik vroeg me af of jullie partners last hebben van alle bezuinigingen? Op dit moment is defensie geloof ik geen leuke werkgever. Ik woon in Canada samen met mijn vriend die dus militair is. Ik herken de gevoelens van uitzendingen wel... Niet leuk!
Hai allemaal,

Leuk die berichten

Renky, ik hoop dat er een tijd komt dat ik het ook heerlijk ga vinden. Haha, maar dat zal nog wel even duren. Al is het wel zo, dat het op de vrijdag weer helemaal leuk is, doordat je daar toch naar toe leeft en elkaar verder doordeweeks niet ziet. Mijn vriend vertrekt ook altijd op de zondagavond, omdat het niet te doen is om op maandagochtend te vertrekken.

Hij zit bij de luchtmobiele brigade. En moet dus best vaak weg voor een oefening. Waar zit jou man bij? Of waar is hij nu op zoek naar? Ben benieuwd

X
Zo! Ik dacht ik kijk even of er weer een berichtje terug geplaatst is en zo zie ik er in een keer 4!

Bij mijn vriend hebben ze wel last van de bezuinigingen. Het zijn vooral de 'ouderen' die kunnen inpakken. Mijn vriend heeft gelukkig nergens last van. Maar wat mij betreft mogen ze wel bezuinigen op vaar uren

Hij vertrekt trouwens maandag s'morgens om 5 uur. Tis 2 uur rijden bij ons vandaan.
Mijn man zit bij de landmacht, heeft nu een instructeursfuntie, maar is zich aan het orienteren op verschillende gebieden. Zo'n instructeurfunctie is heel "geregeld" .. dus weinig oefeningen en elk weekend thuis, standaard salaris. Als hij weer een parate functie gaat doen zal dat veranderen en zal hij wellicht vaker van huis zijn en eventueel ook weer een x op uitzending moeten.

Bij de landmacht heeft men best veel last van de bezuinigingen; hele kazernes worden gesloten en afdelingen worden opgeheven .. Mijn man heeft nu gelukkig nog contract tot 2016, maar daarna is het afwachten .. maar dat is bij defensie eigenlijk altijd wel, omdat ze geen contracten meer aanbieden voor onbepaalde tijd ..

Marine en luchtmacht betekend volgens mij wel nog vaker van huis .. en vaker (kortere) uitzendingen .. dus gewoon meer gemis! Kan me voorstellen dat het wennen is .. en dat, dat ook wel eventjes duurt. Moet zeggen dat ik al negen jaar met mijn man ben dus eigenlijk weet ik niet beter en met vriendje daarvoor had ik ook een weekendrelatie ivm afstand, dus ik weet niet beter ..
Defensie zit altijd vol verassingen ben ik inmiddels wel achter. Mijn vriend zit bij de luchtmacht, als hij voor een oefening weggaat, probeer ik meestal mee te gaan! Wij zitten in het buitenland en hebben zelf geen last van de bezuinigingen.
Hallo allemaal, wat leuk dat dit topic er is!

Ik ben ook vrouw van een militair en wat hier geschreven wordt is erg herkenbaar!

Over een paar maanden gaat manlief voor 6 mnd op uitzending en dit keer voor het eerst met kleine kinderen thuis. Ik merk dat ik er steeds meer tegenop ga zien en dat had ik niet verwacht! Hier ook een weekend relatie, zondagavond al terug en daarnaast werk ik weer veel weekenden, dus dan zou je denken dat 6 mnd ook geen probleem zou moeten zijn.

Man heeft liever niet dat ik naar een thuisfront dag ga (te ver en onnodig), maar ik zou liever wel gaan. Hebben jullie wat gehad aan zulke bijeenkomsten en evt jullie kinderen?

Bezuinigingen hebben wij ook last van. Zonder die oefeningen vind ik dat er relatief weinig salaris over blijft voor de tijd die hij elke week van huis is.

Ik zou het echt fijn vinden om af en toe met jullie te kunnen kletsen!
Hallo Brigitte,

Zoals je ziet,vele die 'het lot' met je meedelen

Wat doet jouw'n man?

Hoe lang zijn jullie samen en hoe oud zijn de kinderen?

Het is ook wel iets waar ik tegenop zie: Het mn kind vertellen. Hier een zoon van 6,5 jaar. Ik heb laatst verteld dat over een tijdje hij voor een paar maand weg moet. Zijn reactie: Hoeveel nachtjes is dat mama? Ik vertelde ongeveer 120. Hij: Dat kan ik niet aan mama!

We kijken tegen die tijd wel. Tis heel confronterend idd,maar je komt er niet onderuit,het hoort erbij.

Zelf voel ik erg weinig voor zo'n thuisfront dag,grote kans dus ook dat ik niet heen ga. Noem het egoistisch,maar ik vind het te confronterend en ik 'deal' er wel mee op mn eigen manier.
6 en een half lijkt me een lastige leeftijd en 120 nachtjes lijkt voor hem vast oneindig!!!

Mijn kids zijn 3 en 4. Ze zijn er al aan gewend dat papa 5 dagen per week van huis is dus dat scheelt (hoop ik). Ik ga het pas zo'n 2 weken van te voren vertellen. Ze weten nog maar weinig van papa's werk, hij houdt het het lieft helemaal gescheiden. Een jaar geleden heb ik er erg op aangedrongen om ons mee te laten gaan naar een officieel iets, het leek me vooral goed voor de kinderen om te zien. Nu vertel ik de laatste tijd wat meer aan ze, maar veel weet ik zelf ook niet.

We zijn zo'n 12 jaar bij elkaar en 6 jaar getrouwd. Maar wel met een flinke pauze in het begin na een uitzending van 6 mnd.

Dat je een thuisfrontdag confronterend vindt begrijp ik wel hoor, zo herinner ik me het ook wel (ook zo'n 12 jaar geleden). Wat ik me er ook van herinner is dat de kinderen er wel echt bij betrokken werden, vooral tijdens de thuisfrontdag tijdens de uitzending. Ook ben ik bang dat ik belangrijke info mis omdat mijn man erg gesloten is over het werk.

Ik denk ook altijd "het hoort erbij" en ik heb hier thuis alles onder controle, geen probleem, maar zie ik er steeds meer tegenop!

Weet iemand toevallig hoe het zit met leerplicht na een uitzending? Ik zou graag na de uitzending even met zijn 4tjes weg willen, maar heb nog niet echt iets kunnen vinden hierover en op school nog niet echt veel medewerking.

Ik voel me echt een zeikerd! Waarschijnlijk ook omdat hij al afstand van ons aan het nemen is en ik me daardoor zo alleen voel terwijl ik hem juist dichterbij zou willen hebben en door alle onduidelijkheden en onzekerheden ook nog wel wat vragen heb! Pffff even wat frustraties er uit gegooid, sorry!
Hallo Brigitte,

Ik heb zojuist de info map van mijn zoon zijn school erbij gepakt en daar staat het volgende in:

-Vakantie onder schooltijd

De leerplichtwet is helder en duidelijk als het gaat om vakantie of verlof onder schooltijd.

Voor vakantie onder schooltijd kan alleen toestemming worden gegeven als ouders met hun leerplichtige kind(eren) tijdens de schoolvakanties niet op vakantie kunnen door het specifieke beroep van(een van) de ouders.

Het gaat dan bijvoorbeeld om seizoensgebonden arbeid,zoals een campinghouder of een strandtenthouder.

In deze specifieke gevallen kan de schoolleider uw kind eenmaal per schooljaar vrij geven zodat er dan toch een gezinsvakantie kan plaatsvinden. Ook hieraan zijn beperkingen: Maximaal tien schooldagen en niet in de eerste twee weken van het schooljaar. Een extra vakantie vanwege een tweede vakantie (wintersport of anderzins),een vrije middag of maandag voor een (lang) weekendje weg,of een langdurig bezoek aan familie in het buitenland vallen niet onder de mogelijkheden voor extra verlof. De vastgestelde schoolvakanties bieden volgens de wetgever gezinnen voldoende mogelijkheden om vakantie te houden.

Dit heb ik letterlijk over getypt uit de info map.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Waarom is je man zo gesloten over zijn werk? Is dat omdat hij een soort van zwijgplicht heeft? Wat doet hij precies?

Die van mij is ook geen spraak waterval,maar van sommige dingen eis ik gewoon meer duidelijkheid,dat is het minste wat hij kan doen

Uiteraard heb ik wel alle begrip voor eventuele geheimhoudings plichten

In denk ik jouw'n geval dat het dan wel een optie is om naar de thuisfront dag te gaan,misschien dat je van hun meer hoort. Zo'n dag is juist immers voor de thuis blijvers.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ik zie dat er hoop bij is getikt. Het kan me ondertussen niks meer schelen dat m'n vriend m'n nick weet, wil vooral mee kunnen praten.

Het binnenslapen heb ik overigens nooit als probleem gezien. Je verdeelt je tijd en soms spreken we door de week 's avonds extra af. Mijn leven is op zich al druk genoeg en ik spreek liever minder af, met meer aandacht dan dat ik hem elke dag vluchtig zou zien.

De uitzending daarentegen valt me zwaarder dan gedacht. En dat terwijl we nu nog maar in de eerste maand zitten. Ik doe veel leuke dingen, werk veel (ook leuk) en verveel me niet. Maar als ik zoals nu in bed lig, wil ik alleen maar tegen m aan liggen.

Ik schrijf veel, maak leuke postpakketjes en zoek afleiding. Weet iemand van jullie nog goede tips?

<drama> Want naast het misgedeelte vind ik het strontvervelend dat ik niet gewoon van m'n leuke leven kan genieten als voorheen.</drama>
---
hallo meiden, ik kijk af en toe weleens op dit forum en dacht laat ik ook eens wat schrijven.

Mijn vriend is dus ook militair anders zou ik natuurlijk niet reageren op dit topic hij is binnenslaper gestationeerd in oirschot. Ik ga zelf over 2 weken beginnen met de opleiding vrede en vakmanschap om zelf volgend jaar in dienst te gaan. M'n vriend en ik hebben elkaar leren kennen op de landmacht dagen van 2009. Het is altijd mijn droom geweest om in dienst te gaan maar door omstandigheden thuis is dat niet eerder gelukt en vanwege de bezuinigingen kan ik nu niet meer gewoon direct solliciteren. Ik ben 23 en dus vrij oud voor deze opleiding waardoor ik hiernaast ook moet werken maar heb nu toch wel enig sinds twijvels hoe het gaat lopen als we beide in dienst zitten of we nog wel tijd genoeg hebben voor elkaar. ook nu want ik ga 5 dagen in de week naar school werk op zaterdag/koopzondagen en feestdagen blijft weinig tijd voor elkaar over. Dacht miss kan ik hier zo nu en dan mijn ei kwijt en verhalen lezen van andere die ook het gemist dagelijks hebben.
Helaas alweer zondag :( en hij is alweer even opweg naar de kazerne.
Jaja......het is definitief,officieel,hoe je het maar noemen wilt.

Mijn vriend vertrekt over 2 week en 6 dagen naar Engeland.

Dit vertelde hij me vanmorgen even tussen neus en lippen door(we hadden het over een totaal ander onderwerp)

Een paar week geleden kreeg hij een mail met daarin de mededeling dat het hoogstwaarschijnlijk niet door zou gaan ivm financieen. Het zag er niet best uit stond erin.....

Dus ik had me er op ingesteld dat ik normaal mijn verjaardag zou gaan vieren en dat we lekker bij elkaar zouden blijven. Tot vanmorgen dus......
Hallo,

pfff ik ben superverliefd op een militair .

Sorry voor mijn ellenlange verhaal,

maar dit is de 1e keer dat ik hier post en

ik wil graag mijn verhaal vertellen.

Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb en vooral

blij met de dingen die ik hier lees het is allemaal

zo herkenbaar en krijg niet zo veel begrip van mijn

omgeving die snappen niet waar ik aan begin.

Ik heb hem 5 maanden geleden in een cafe leren kennen

en had toch wel spijt dat we verder geen contact hadden gehouden.

Hij blijkbaar ook want 2 maanden geleden kreeg ik een

bericht of ik contact wilde had ie me op laten sporen.

Echt heel leuk maar het word ineens een stuk ingewikkelder.

Na een aantal weken kwam ik er achter dat hij militair is en

ik ben hier helemaal niet mee bekend.

Na veel contact hoorde ik ineens niks meer....en ineens een sms.......hij is op oefening...en dat was het...daar sta je dan...en tja hoe werkt dat.....hij belde me zondag....zo fijn om hem even te horen.....hij was ineens heel open,hij vertelde me veel over het werk dat hij doet.

dat was wel fijn nu begrijp ik er tenminste iets meer van.

Alleen....wat hij me nog meer zei vond ik wel erg.

Hij zei me ook dat hij binnenkort uitgezonden word...dat dat

de reden was waarom hij geen vriendin heeft...dat hij het niet

eerlijk vind om een vrouw dat aan te doen...dat hij niet wil dat

als hij terugkomt ze een ander heeft...en dat het leuk is zolang het duurt.

Maar of ik hem alsjeblieft wilde blijven smsen ook al kan hij niet

snel reageren en wanneer hij me weer ziet.

Hoe tegenstrijdig is dit allemaal.

Ik heb veel te weinig tijd gehad om hem te leren kennen en ik denk dat ik wel op hem kan/wil wachten...maar ik ben best bang.

Ik wil niet dat het over gaat voor hij uitgezonden word zelfs al ken ik hem te kort.

Nu begrijp ik het afstoten en aantrekken van hem ook beter.

Ik wil graag kijken of ik het aankan...en of er meer inzit als hij

terugkomt.

Ik merkte dat hij graag bij me wilde zijn...en als hij bij was dan stootte hij me weer af.

Als ik hem vroeg hoe hij het ziet wat er tussen ons is dan kwam er gelijk een afstand.

Ik weet niet hoe ik het hem duidelijk moet maken zonder hem af te schrikken.

Het enige dat ik weet is dat ik nog maar kort de tijd heb en dat ik gewoon lieve smsjes blijf sturen en af blijf spreken zo vaak als het nog kan.

Ik vind het zo moeilijk...want ik heb er veel voor over...maar ik weet niet hoe.

Zo fijn dat ik het hier kan vertellen.

Voelt toch een beetje als een opluchting.

Groetjes Clouds
Mijn vriend is ook een militair, we hebben nog maar een maand, maar het voelt zo vertrouwd, en veilig. er was meteen een klik en het gaat allemaal redelijk snel. Vanaf het begin vertelde hij mij dat hij in oktober naar kunduz gaat voor 7 maanden. Het komt steeds dichterbij, en nu begin ik het langsaam aan spannend te vinden dat hij zometeen gewoon in een oorlogsgebied zit. Ja onze relatie is nog pril, en het we zitten nu in de begin fase, die 16-jarige-zwaar-verliefdheid status ;) zoals we het graag noemen. ik vertel hem regelmatig dat ik voor hem ga, en dat ik er vrede mee heb dat hij op uitzending moet, en dat ik op hem blijf wachten. Dat is zijn grootste angst dat ik het niet aan kan dat hij weg zal zijn. Ik wil hem zo graag gerust stellen, en laten zien dat ik bereid ben om alles te geven in onze relatie, het is een fantastische gozer, ben super wijs met hem, en helemaal hoteldebotel ;), en als ik hem mag geloven is dat wederzijds.. Maar toch knijp ik hem wel.. Wou ik even kwijt ;)
@mrjm83:

Joh, mijn vriend gaat ook naar Engeland toe schijnt een redelijk grote oefening te zijn met legereenheden uit meerdere landen. Voor m'n vriend is het een leuke kans, aangezien de Engelse apparatuur een stuk moderner is en ze er eerst in getraind worden. Ik en onze dochter zijn die maand ook jarig, gelukkig doordeweeks, dus dan is hij er nog. Maar het feest voor de familie is wel in het weekend dat hij weg is, en het is de 1e verjaardag van onze dochter. Beetje jammer, maar ik zal veel foto's maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven