Militair als partner?
donderdag 30 november 2006 om 19:23
Hoi!
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
woensdag 15 november 2017 om 14:39
woensdag 15 november 2017 om 14:41
Ik ben er uit hoor!zazamaenade schreef: ↑15-11-2017 14:37Jahoe ! Het lijkt erop dat de kazernedeuren open zijn gegaan. Ik durf niet te juichen en ben voorlopig nog niet van mijn weerzin verlost, denk ik.
Iets met vertrouwen en paarden.
Dit is mijn motto

maandag 22 januari 2018 om 12:00
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier op de site. Sinds kort date ik een US navy soldaat die nu twee jaar in België zit. Voor mij is dit allemaal nieuw. Ik heb nooit eerder een relatie gehad met een militair, maar het voelt wel allemaal goed aan. Hij heeft mij recent door een zware periode gesleurd, we whatsappen elke dag, hij laat lieve voicemail berichtjes achter, .... Ik vertelde hem dat ik nog niet klaar was voor een nieuwe relatie omdat ik mijn vorige relatie nog aan het verwerken ben en niet van de ene relatie in de andere wil duiken en ook daar had hij alle begrip voor. Komend weekend hebben we afgesproken om elkaar voor de eerste keer in het echt te ontmoeten. Ik ben zo zenuwachtig. Ik ben op zoek naar originele ideetjes voor zo’n eerste date, maar ook naar tips. Zijn er onder jullie die ervaringen hebben met US militairen?
Ik ben nieuw hier op de site. Sinds kort date ik een US navy soldaat die nu twee jaar in België zit. Voor mij is dit allemaal nieuw. Ik heb nooit eerder een relatie gehad met een militair, maar het voelt wel allemaal goed aan. Hij heeft mij recent door een zware periode gesleurd, we whatsappen elke dag, hij laat lieve voicemail berichtjes achter, .... Ik vertelde hem dat ik nog niet klaar was voor een nieuwe relatie omdat ik mijn vorige relatie nog aan het verwerken ben en niet van de ene relatie in de andere wil duiken en ook daar had hij alle begrip voor. Komend weekend hebben we afgesproken om elkaar voor de eerste keer in het echt te ontmoeten. Ik ben zo zenuwachtig. Ik ben op zoek naar originele ideetjes voor zo’n eerste date, maar ook naar tips. Zijn er onder jullie die ervaringen hebben met US militairen?
maandag 22 januari 2018 om 12:21
Ik heb zelf al een militair, dus nee

Ze gebruiken gestolen foto's en doen zich voor als militair uit de US. Nooit intrappen natuurlijk.
Geen bijzonderheden

maandag 22 januari 2018 om 13:17

zondag 23 december 2018 om 10:44
Goede keuze. Vorming voor het leven, in positieve zin. Solidairiteit en loyaliteit staan hoog in het vaandel. Evenals saamhorigheid. "Zaakjes" altijd piek en fijn op orde en duidelijke afspraken. Leren managen op duidelijke en efficiënte wijze. Geen ellenlange vergaderingen, waarin uiteindelijk dan ook nog vaak geen besluiten genomen worden en/of afspraken niet nagekomen. Veel sporten, gezond eten, goed lijf. Oh ja, en opleiding ook nog eens betaald door de Staat.
Aan de andere kant ook wel 'n behoorlijke haantjes cultuur. Moet je wel tegen kunnen.
Aan de andere kant ook wel 'n behoorlijke haantjes cultuur. Moet je wel tegen kunnen.
.
zondag 23 december 2018 om 12:36
Hopelijk heeft TO daar naar 12 jaar nog iets aanManlief schreef: ↑23-12-2018 10:44Goede keuze. Vorming voor het leven, in positieve zin. Solidairiteit en loyaliteit staan hoog in het vaandel. Evenals saamhorigheid. "Zaakjes" altijd piek en fijn op orde en duidelijke afspraken. Leren managen op duidelijke en efficiënte wijze. Geen ellenlange vergaderingen, waarin uiteindelijk dan ook nog vaak geen besluiten genomen worden en/of afspraken niet nagekomen. Veel sporten, gezond eten, goed lijf. Oh ja, en opleiding ook nog eens betaald door de Staat.
Tjezus, wat vals
zondag 23 december 2018 om 12:56
Ja, want inmiddels heeft ie na 12 jaar de 6e reorganisatie niet overleefd.
Geen bijzonderheden