Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
Ik heb net mijn Gooise fase achter de rug.
http://www.wehkamp.nl/Zoe ... m_pi=Home%20Page&cmid=WEH

deze heb ik, ze waren ook niet zo duur en ze zitten heerlijk.
Coole sjoes.
quote:khemam schreef op 05 juli 2011 @ 22:35:

Nou Donkey, als je je ogen dicht doet voelt het best lekker hoor.Sja sorry, is een tic van mij. Ik val op vrouwen met een mooie taille.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Een mooie, vette taille
quote:Summerdance schreef op 05 juli 2011 @ 22:35:

Khe!!!

hoe kom je aan de foto van mij?

Das nog voor ik zo aankwam hoor, ik ben ondertussen wel wat kilootjes zwaarder...Wist niet eens dat jij het was meid, vond het gewoon inspirerend om iemand met mijn bouw zo lekker te zien dansen.
[
.
quote:matth0 schreef op 06 juli 2011 @ 05:31:

Trouwens gaia, bedankt. Ben je ook nog wat ziek, bij mij is het erger geworden.

Graag gedaan hoor.

Het is niets nieuws, ik heb regelmatig aangegeven hoe ik hierover denk. En omdat we die discussie al meermaals gehad hadden, en het toch weer richting die negatieve sfeer ging, zette ik nog maar n keer mijn mening neer in deze.

Dat doen meerderen hier dus wederom niets aan de hand lijkt me.

Het herhaalt zich, dat irriteert mij, omdat ik het zinloos vind dat er steeds al gauw een dergelijke sfeer op gang komt terwijl het volkomen onterecht en vooral onnodig is, in mijn ogen.

Ik dacht , nieuw topic, nieuw begin, ieder is welkom. Ieder gewoon in zijn/haar waare laten, tenzij er daadwerkelijk aanleiding is om op iemand fel te reageren. Die aanleiding 'volg' ik dus niet tav sommige reacties naar bijv. matth. Zijn posts op dit topic zijn i.m.o. nogmaals niet dusdanig bijv. schokkend, denegrerend, treugig en/of wijzend met vinger, dus geen aanleiding om tot felle reacties over te gaan. Dat komt dan blijkbaar omdat ik anders lees en interpreteer dan een aantal hier.

al met al, ik heb geen zin in moddergooien met name n.a.v. posts die mijns insziens gewoon door de beugel kunnen; Wat verder niet uitmaakt, ik trek mij dan ook gewoon terug.

En Summie, nee het voelde voor mij niet als huisvredebreuk.

Iedereen is wat mij betreft welkom, en hoe meer zielen hoe meer vreugd (in principe ;). Bovendien het is een openbaar forum.
Jammer dat je weggaat Gaia,maar we komen elkaar vast wel weer ergens anders op het forum tegen

Hier is het weer eigenlijk boven verwachting, ik trek dus weer lekker mijn hardloop schoenen aan en ga eens een stukkie rennen om te zien of ik daarna de stad een beetje kan leegkopen.

Shop till you drop dus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En zo stort het volgende topic in elkaar.

Goed gedaan Matth !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
MrsStanleyWalker de bange, heeft haar wapens omgehangen. Trillend zit zij op haar knol. OMG daar is het drakenhol.
You know how I know? Because I reeaally think so!
MrsStanleyWalker durft niet te fluiten, dus er komt geen draak naar buiten. Is het beest missschien niet thuis? Mooi, dan gaat zij nú naar het landhuis.
Hé, hoort zij daar de wind huilen? Er komt vast onweer, ze moet schuilen. Rennen! Daar! Die lege grot! En dan schrikt ze zich kapot!
Want daar zit de draak te snikken. Hij wil Mrs StanleyWalker gaan likken. Ha, daar ben je, huilt het dier. Wèèèh, ik ben zo eenzaam hier.
Je bent niet meer eenzaam
Dag mefs, u ook hier? Er zit een huilie in de grot, Sommeer jij de HRS?
Ik wil niet te hard roepen. Ik ben bang dat ik gebeten word. Ik heb gehoord dat het hier gevaarlijk is, vandaar dat ik me onzichtbaar heb gemaakt.
Heh... Gaia ga je weg en waarheen dan?

Dan ga ik mee.

Ik heb trouwens ook nu een topic, waar vind ik een leuke minnaar...
De draak wou je likken...? Omg wat moet ik me daar bij voorstellen...

@xalvadora: a dirty mind is a joy forever?
De draak was blij me te zien, zoals Brutus ook altijd blij is om me te zien. Dan kwispelt hij en likt hij mijn wang, uit genegenheid. Niet de poes! Duh. Bestialiteit is een stoornis waar ik dan weer geen last van heb.
quote:Summerdance schreef op 06 juli 2011 @ 10:23:

Jammer dat je weggaat Gaia,maar we komen elkaar vast wel weer ergens anders op het forum tegen

Hier is het weer eigenlijk boven verwachting, ik trek dus weer lekker mijn hardloop schoenen aan en ga eens een stukkie rennen om te zien of ik daarna de stad een beetje kan leegkopen.

Shop till you drop dus!Het is hier alweer 21 graden heerlijke temperatuur om boodschappen in te doen , hardlopen wacht ik nog ff mee maar dat komt echt wel weer ( als m'n tieten kleiner zijn )
Mefs en ik zijn onze concentratie hier verloren. Even zoeken hoor. Opzij met je dikke kont.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven