de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
abc klik
Ik heb gestemd.
Yamuna, ik heb ook stiekem gestemd, vind je vast niet erg?
nee dat is niet erg, dat is geweldig floortje !

quote:peggysue2 schreef op 06 juli 2011 @ 09:22:

Ik ben super trots op jullie..............echt heel lief!!!!!

Nou... Ik zag al zoooo veel bitches die het ook in hun WWW hebben gezet! Echt super meiden!
Gestemd! En gedeeld op mijn facebook.
Gestemd! En inderdaad ook maar even op mijn facebook gezet!
Lekker laten leven...
Gestemd hoor!

Merel, hoe is het nu met je?

Abc, wat naar dat je weer duizeliger bent geworden, wanneer mag je nu testen? Voor mijn gevoel heb je al weeeeken geleden een terugplaatsing gehad En hoe was je bloeddruk nu?

Hier lekker een Babylonische spraakverwarring met mijn collega. Ze vroeg hoe het nu met me ging, dus ik vertel dat het wel gaat. Nog erg wisselend, maar wel steeds beter. "oh en ben je al bij de verloskundige geweest?" Mijn gezicht stond zoiets: Ik had haar verteld over die cryo van 2 maanden geleden en ze was er vanuit gegaan dat ik "gewoon" zwanger was geworden Wel een mooi opstapje; heb gelijk gevraagd of ze flink kan vervangen volgende week en de week daarop, dus ik hoef me geen zorgen te maken over mijn werk
Hallo meiden,

Dan maar weer eens even een uitgebreid berichtje. Vanaf het werk want ik wordt thuis steeds van het forum (en van internet) afgegooid.

Ik zal natuurlijk wel weer wat mensen vergeten maar ik lees en leef erg mee!

Sammy: wat goed dat het beter gaat met smurf! Dat je bang bent voor een terugval kan ik heel goed begrijpen, dat heb ik ook met Thijs, je hebt er nooit helemaal vertrouwen in……

Merel: jee meid, wat lastig dat je cyclus wat in de war is en je weer hoop krijgt. Ik hoop natuurlijk heel erg met je mee maar de teleurstelling is ook weer zo groot he. Wel stoer van je dat je de kraamvisite goed hebt doorstaan.

Taartje: veel plezier op vakantie en ik hoop dat je met heel mooi nieuws terug komt!

Dolfijntje: moeilijk zeg, die kraamvisite, en ook confronterend. Sterke vouw ben je!

Yam: ik leefde erg met je mee op je “hellup” topic. Jammer dat je toch ongesteld werd.

Ramiaatje: wat apart, van je dubbele baarmoeder. Ik heb er vaker over gelezen hier op het forum. Een collega van me vertelde dat haar dochter het ook heeft, die is overigens 2 keer zonder problemen zwanger geworden en bevallen.

Karan: tjee, wat gebeurd er toch allemaal bij jullie in banenland. Klote dat het allemaal erg onzeker is nu, dat kun je er niet bij gebruiken. Maar wie weet komen jullie er beide veel beter uit?

Abc: wat lastig dat je zo duizelig bent aldoor, sterkte ermee!

Eva: hoe is het met jou? Heb je er niet veel vertrouwen in?

Muisz en Loekie: allebei aan een volgende poging beginnen, toi toi toi!

Kaet: lekker bijna vakantie he! Kun je even bijkomen van dit enorm zware jaar voor jullie! Gaat het wel goed verder?

Magic: spannend allemaal zeg, hou je het nog vol tot de echodatum?

Hier gaat het allemaal best wel erg goed. We hebben absoluut geen klagen. De kinderen gaan goed, Thijs heeft sinds een paar weken geen last meer van zijn ogen en groeit weer prima.

Leven dus weer op de rit en ook bijna vakantie en dan pas in september weer beginnen!!

Allemaal heel hartelijk dank voor het stemmen via hyves en het doorsturen van de link etc.

Ik ben zelf ook wel wat mensen aan het benaderen om actief geld in te zamelen voor E.B, als jullie even op de website van de stichting vriendenvooreenander kijken: ik ken deze mannen allemaal goed en zij denken erover om volgend jaar ook iets voor E.B te gaan doen…………
Lekkere doos zeg Dolfijntje, goed dat je even gebruik hebt gemaakt van haar schuldgevoel.......ghe ghe!
Lekkere actie van je collega Dolfijntje. Je hebt er wel goed gebruik van gemaakt .

Mijn bloeddruk was nog steeds veel te hoog. Ik heb er dus weer medicijnen bij gekregen (mogelijke bijwerkingen: hoofdpijn, vermoeidheid en duizeligheid ). De teller staat nu op 19 pillen per dag (plus nog pufjes en een spray), volgens mij zitten er zo langzamerhand meer chemicaliën in mijn bloed dan natuurlijke stoffen. Ik mag maandag testen, ik loop precies gelijk met Taartje.

Peggy, fijn dat alles goed gaat en vooral ook dat het met je zoon beter gaat.
Ik had ook al gestemd !!

Hier nog steeds niks te zien.. Heb wel wat meer "pijn" in mijn buik, dus mijn menstruatie zal wel snel komen..
Peggysue, ook ik heb gestemd. Heb nooit eerder van deze gehoord, wat ontzettend goed dat jij er zo voor inzet!!

Verder gaat het niet zo lekker met mij. Ik word horendol van alle babies, zwangere buiken en ht continue gepraat over alles daaromheen. Tenminste in de nieuwbouwwijk waar ik woon word ik er zo mee doodgegooid dat ik het liefst wil verhuizen. Afgelopen zondag bereikte ik mijn limit: een totaal onbekende vrouw zei op een (kinder)verjaardag dat het zo fijn is dat in de buurt de kinderen echt de bindende factor zijn. Aardig gezegd maar bij mij ging het licht even uit en ik ben (nadat ik zei dat wij geen kinderen hebben) opgestaan en weggegaan. Brrrr, voorlopig sluit ik me weer op.

Vandaag alle medicijnen voor de volgende poging opgehaald, we denken eraan om deze in augustus te doen. Maar dat is even afwachten, morgen intake bij een acupuncturiste.

Ik hoop zo dat we maandag tweemaal goed nieuws lezen....!!!

*sorry voor de egopost*
Herkenbaar Dotje! Ook al bedoelen mensen er niks verkeerds mee, het kan zoveel pijn doen.
Dotje, . Zulke dingen zijn zo moeilijk en dat blijven ze ook. Zelf als je wel een kindje hebt, blijf je volgens mij gevoelig voor zulke dingen omdat we ons allemaal zo bewust zijn van hoe moeilijk het kan zijn om zwanger te worden.
quote:Eva82 schreef op 06 juli 2011 @ 19:31:

Herkenbaar Dotje! Ook al bedoelen mensen er niks verkeerds mee, het kan zoveel pijn doen.Inderdaad! Ik woon ook in een nieuwbouwwijk. Toen Blogster er nog niet was zei iemand een keer: als je in deze wijk geen kind hebt dan hoor je er echt niet bij! Ik vertelde dat ik dus geen kind had. Zegt die flapdrol: dan zou ik er maar gauw één maken als ik jou was! Tja, het is vaak lollig bedoelt. Men is zich meestal van geen kwaad bewust! Maar irritant en pijnlijk is het wel! O, van de week vroeg een kind op school of er een baby in m'n buik zat. Ik zei 'nee' en toen zei dat kind; dan heb je best wel een dikke buik. Ook leuk! Kinderen zijn zó eerlijk!
whahahaha blog ... steek die maar in je broekzak !

van kleine kinderen kan ik altijd in iedergeval meer hebben
Dotje, heel herkenbaar, woon ook in zo'n wijk.

Toen ik zoon nog niet had, gaven de vrouwen in mijn straat mij elke verjaardag hun baby's want dan kon ik vast wennen. En dat ging dan echt zo snel dat ik amper nee kon zeggen. En ze hadden het allemaal alleen maar over baby's, zat ik daar als enige zonder kind. En ik was ook nog de oudste, dus de opmerking dat ik op moest schieten kwam ook vaak voorbij.

Peggy, heb gestemd hoor.
Heel herkenbaar, die opmerkingen! Ik liep gisteren op de markt en daar had ik toch 2 marktkoopmannen die opmerkingen maakten dat ik 'maar snel een groot gezin moest maken'. Tsja, op zo'n moment kan ik het vaak wel hebben. Ik zei nog: we doen ons best...

Over het algemeen heb ik wel vrienden die hun baby niet zo in mijn armen duwen, maar het vaak wel even vragen.

Maar al die gesprekken die alleen maar over kinderen en baby's gaan... Gek word je ervan!

Ook erg: ik heb een kennis die bij mij op hyves en facebook zit. Nu is ze gisteren bevallen, maar die heeft dus echt 9 maanden lang alleen maar zitten zeiken over al haar klachtjes. Ze is veel te zwaar, en had daarom allemaal extra controles. En dan werd haar rust voorgeschreven, en dan kwamen er weer allemaal van die zeikberichten dat mensen eens moesten nadenken want ze had al een kind thuis en dan kan je geen rust nemen.

Echt... Dat trek ik zoooo slecht! Ze mag allang blij wezen dat ze zwanger kan worden! Maar nee hoor... Alleen maar gezeik...

En begrijp me niet verkeerd hoor, zwangeren mogen van mij best klagen. Maar niet alleen maar. En van haar heb ik echt geen enkel positief berichtje gelezen, behalve als ze een echo gehad had.

Ik ben echt heeeeel dichtbij het 'ontvrienden' geweest...

(Oja, en dan heeft het arme kindje ook nog een onmogelijk lelijke naam gekregen... Die ga ik even in het daarvoor bestemde topic droppen! )
Hahaha... Wat fijn dat jullie dit ook allemaal herkennen en er ook soms mee worstelen. Dat doet mij erg goed. DANK!

Wat ik trouwens nog weleens zeg als het mij echt te lastig is: als je kinderen kon nemen had ik er wel drie halen twee betalen gehad. Is altijd goed om de ander de mond te snoeren

Karan, ik ga snel zoeken op dat topic, hihi.,,!
Herkenbaar Dotje.

Mensen zijn soms zo bot daarin. Gewoon niet nadenken erover.

Bij mij al zo vaak de vraag gehad wanneer er nou eens een tweede komt.

En ik kreeg laatst ook een kaart voor mijn verjaardag. Zo'n foto kaart, je weet wel die je zelf kan maken via zon site. En wie stond er in volle glorie op de voorkant? Haar pasgeboren zoontje van een paar maanden oud.

Ik heb zo gehuild, zij wist van alles af, dat we in het medisch traject zaten, en dan stuur je zon kaart. Gatver.
Merel hoe gaat het met je vandaag?

En Kaetje, hoe is het met jou? Nog steeds weinig kwaaltjes?

Wanneer hebben jullie nu weer een echo?

En Magic, wanneer is jouw echo?

Karan, wat een prachtige naam zeg, van die baby van die kennis van jou

Wat dat zeuren betreft, ik heb ook zo'n 'vriendin', 2 jaar over gedaan om zwanger te worden, toen het eenmaal zover was alleen maar klagen. Ze heeft een geplande keizersnee gehad, en nu is haar dochter 2 en elke keer als ik haar zie heeft ze het nog over haar megazware bevalling, en dat ze toch echt met één been in het graf heeft gestaan enz. Waar ze het allemaal vandaan haalt weet ik niet, maar ik erger me er kapot aan.

Hier gaat het wel, merk dat het toch wel een aanslag is geweest, 4 pogingen zo snel achter elkaar. Ik ben erg moe, en voel me over het algemeen niet zo top. Ik heb echt helemaal geen gevoel over deze poging, volgende week donderdag is mijn NOD, dus nog een week te gaan.
hallo prikbitches, ik wil jullie wat vragen, hoop niet dat ik jullie hiermee voor het hoofd stoot. Ik heb (samen met mijn man) al een paar kinderen en eigenlijk was ik er na de laatste uit, dat dat de laatste zou zijn. Dit gevoel heb ik ook wel eens uitgesproken. Nu verandert onze mening steeds meer, en willen we misschien voor nog een kindje gaan. Twee van mijn goede vriendinnen zijn ongewenst kinderloos. Dit verdriet hebben ze altijd met mij gedeeld en ik was bij beide van elke punctie, echo en terugplaatsing op de hoogte en samen hebben we ook gehuild bij weer een negatieve test. Inmiddels is bij beide het traject afgesloten. Nu staan onze kinderen niet tussen ons in, dat is tot nu toe altijd goed gegaan en ze waren ook allebei oprecht blij voor me, meteen op kraambezoek, vriendschap is niet veranderd. We kunnen er ook over praten en doen dat ook nog steeds af en toe. Wat mijn vraag aan jullie is, moet ik hun vertellen van onze twijfel en mogelijke zwangerschap binnenkort? Of pas vertellen als het daadwerkelijk zo ver is, misschien lukt het niet en dan laten we het er ook bij (ik ben niet meer de jongste en als het niet binnen een aantal maanden lukt, vind ik het risico te groot worden). Het nu vertellen zorgt misschien voor oprakelen van hun verdriet, en een confrontatie dat ik misschien snel zwanger ben, zonder moeite, maar een echte zwangerschap valt hun waarschijnlijk rauw op hun bord, vooral omdat ze het niet meer verwachten bij ons. Wat is jullie advies, jullie kunnen (helaas) maar al te goed indenken hoe mijn vriendinnen zich voelen. Dank alvast.
Arrwen, wat lief dat je zo begaan bent! Ik zou het niet vertellen. Mijn schoonzus heeft me toevallig op de hoogte gebracht dat ze een 3e willen en nu denk ik elke keer dat ik haar zie "oh jee, zou het nu al zover zijn?" Ik had het (achteraf) liever niet geweten, al vind ik het super lief dat ze het me heeft verteld. Maar omdat jullie zelfs nog twijfelen zou ik het voor je houden. En dan wel zo snel mogelijk vertellen zodra je wel zwanger bent. Sterkte en super lief dat je zo aan hun gevoelens denkt!
Ik zit nu weer je reactie te lezen en begin toch te twijfelen zo heb je veel aan me he? Als je altijd zo open bent geweest en goed heb kunnen praten, dan komt het misschien toch wel heel onverwachts die medeling als je zwanger bent. Hmmm, lastig! Wat vinden de andere bitches?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven