Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
woensdag 6 juli 2011 om 19:12
quote:mrsstanleywalker schreef op 06 juli 2011 @ 17:59:
Tja Xalverdorie, dat krijg je als je naast heksen woont... Altijd een heksenketel.Zo lang het maar witte heksen zijn, ik heb liever 10 heksen naast me wonen, bij me over de vloer dan 1 sneu persoon die doet als of ie zoooooooow geweldig is want hij gelooft en wij niet :puke: nee hoor i love heksen
Tja Xalverdorie, dat krijg je als je naast heksen woont... Altijd een heksenketel.Zo lang het maar witte heksen zijn, ik heb liever 10 heksen naast me wonen, bij me over de vloer dan 1 sneu persoon die doet als of ie zoooooooow geweldig is want hij gelooft en wij niet :puke: nee hoor i love heksen
woensdag 6 juli 2011 om 19:16
quote:ronniemitchel schreef op 06 juli 2011 @ 19:12:
[...]
Zo lang het maar witte heksen zijn, ik heb liever 10 heksen naast me wonen, bij me over de vloer dan 1 sneu persoon die doet als of ie zoooooooow geweldig is want hij gelooft en wij niet :puke: nee hoor i love heksen thanks, ik voel me vereerd.
[...]
Zo lang het maar witte heksen zijn, ik heb liever 10 heksen naast me wonen, bij me over de vloer dan 1 sneu persoon die doet als of ie zoooooooow geweldig is want hij gelooft en wij niet :puke: nee hoor i love heksen thanks, ik voel me vereerd.
woensdag 6 juli 2011 om 19:22
Er komt een man met een witte baard en zegt dat ie god is, dat je moet het geloven en doen wat hij zegt, zelfs als hij je eigen zoon vraagt te vermoorden, omdat je straks, als je dood bent, je een goede leven zal hebben. Als iemand hem om bewijs vraagt, komt dat bewijs niet. En als neuken, roken, drinken niet goed op aarde is, waarom zou in de hemel wel mogen? En als het niet mag, hoe kan het leven daar beter zijn dan hier?
Vervolgens komt een rode meneer en zegt, als je me je ziel geeft maak ik je rijk en eeuwig jong. Dat lijkt me nog een goeie deal. En ik krijg toch een goed leven, nu en hier. En hij krijgt en ziel die ik niet eens weet of die bestaat.
Vervolgens komt een rode meneer en zegt, als je me je ziel geeft maak ik je rijk en eeuwig jong. Dat lijkt me nog een goeie deal. En ik krijg toch een goed leven, nu en hier. En hij krijgt en ziel die ik niet eens weet of die bestaat.
woensdag 6 juli 2011 om 20:02
woensdag 6 juli 2011 om 20:13
http://www.youtube.com/watch?v=jPWNsGFX ... re=related
I've just closed my eyes again
Climbed aboard the dream weaver train
Driver take away my worries of today
And leave tomorrow behind
Ooh dream weaver
I believe you can get me through the night
Ooh dream weaver
I believe we can reach the morning light
Fly me high through the starry skies