Telefoonabonnement verlengen

06-07-2011 18:38 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, vraagje; men heeft mij bij belcompany aangegeven dat ik vanaf eind juli mijn abonnement mag verlengen of oversluiten. Ben hiervoor de winkel in gelopen omdat ik het nu moet doen met een 8 jaar oude nokia vanwege .. uhm... frustraties (lees: telefoon kapotgegooid) dus zit echt te wachten op een nieuwe telefoon. Maar, nu lees ik net op myvodafone dat ik 2 maanden voor mijn contract afloopt mijn contract pas mag verlengen en oversluiten (contract loopt pas eind november af). Waarom vertelt Belcompany mij dan iets heel anders?? Weten jullie dat?

Ik weet heel goed dat ik het beste even kan bellen, maar dat kan dus alleen op kantoortijden en ik ben zo'n muts die daar buiten kantoortijden aan denkt. Vandaar dus deze post... Dank alvast.
De meeste providers zijn gewoon buiten kantoortijden bereikbaar, hoor.

Verder kun je beter een losse nieuwe mobiel kopen. Als deel van je abonnement betaal je hem dubbel en dwars terug.
quote:nummerzoveel schreef op 06 juli 2011 @ 18:48:

Verder kun je beter een losse nieuwe mobiel kopen. Als deel van je abonnement betaal je hem dubbel en dwars terug.Niet iedereen kan even 500 euro aftikken voor bijvoorbeeld een smartphone.
quote:nummerzoveel schreef op 06 juli 2011 @ 18:48:

Verder kun je beter een losse nieuwe mobiel kopen. Als deel van je abonnement betaal je hem dubbel en dwars terug.

Wat XionZ zegt.

Plus, dat vraag ik toch niet? Heb net nagekeken, ik wil dus Belcompany bellen, zij geven mij andere informatie dan mijn provider en die (Belcompany) kan ik OP KANTOORUREN bellen. 9-17 geloof ik. Dus weet iemand dit, weet ik het ook. That's all.
heel flauw maar nooit maar belcompeny gaan maar naar een goede winkel! Ik heb zelf erg slechte ervaringen bij ze! Tante van 70 opgelicht en jobootje moest er bij komen om alles weer recht te breien! Maar weet wel fc als je over stapt maar andere provider dan is het 3 maand en anders 2 tenminste volgens juni vorig jaar succes ermee
BelCompany kijkt in hetzelfde systeem als Vodafone. Het kan zijn dat je bij Vodafone eerder mag verlengen omdat ze je graag als klant willen houden.

Of is het juist de BelCompany die zegt dat je eerder mag verlengen?

Het is sinds dit jaar in ieder geval zo dat je 2 maanden voor de einddatum van je contract mag verlengen.
Waarom via belcompany? Gewoon naar de winkel van Vodafone gaan, en daar info inwinnen!
Een smartphone hoeft geen 500 te kosten?!? Je hebt ze vanaf 100 euro en dan een leuke ook.
Common sense is not so common.
Voltaire
Misschien zijn ze in de war.. Vorig jaar was het 4 maanden, tegenwoordig 2 maanden.
quote:Sjors1988 schreef op 08 juli 2011 @ 18:44:

Een smartphone hoeft geen 500 te kosten?!? Je hebt ze vanaf 100 euro en dan een leuke ook.Dan heb je een semi-smartphone.
@XionZ: Wat een onzin. Een Samsung Galaxy Mini heeft Android 2.2 en is dus gewoon een volwaardige smartphone voor 150 euro.

Niet iedereen zit te wachten op een gigatelefoon met een gigaprijskaartje...
quote:mopsie schreef op 09 juli 2011 @ 08:15:

@XionZ: Wat een onzin. Een Samsung Galaxy Mini heeft Android 2.2 en is dus gewoon een volwaardige smartphone voor 150 euro.

Niet iedereen zit te wachten op een gigatelefoon met een gigaprijskaartje...In de Galaxy Mini zit dan ook een stuk goedkopere hardware. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Galaxy S, S2, HTC Sensation, etc...
Gelukkig dan maar dat goedkoper tegenwoordig lang niet altijd slecht hoeft te zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven