Flauw hoor...

06-07-2011 23:15 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet hem inderdaad het voordeel van de twijfel geven.

Mijn ik-ben-bedrogen-en-gescheiden-dus-ik-vertrouw-geen-enkele-vent syndroom komt weer boven.

Welterusten allemaal en bedankt voor de reacties!

X
misschien heeft hij ff andere dingen aan zijn hoofd of wil hij andere afspraken verzetten. Geef hem wat tijd zeg
jeetje, 24 uur, ik zou ook maar niet vragen waarom hij niet reageert als ik jou was. geduld is een schone zaak.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 06 juli 2011 @ 23:17:

misschien heeft hij ff andere dingen aan zijn hoofd of wil hij andere afspraken verzetten. Geef hem wat tijd zegJe hebt misschien wel gelijk....
quote:rosie76 schreef op 06 juli 2011 @ 23:19:

jeetje, 24 uur, ik zou ook maar niet vragen waarom hij niet reageert als ik jou was. geduld is een schone zaak.

Rosie, vind je 24 uur ook kort? Geduld is niet altijd mijn sterkste kant geweest.

Misschien vind ik hem stiekum toch wel leuker dan ik wil toegeven.....en ben ik daarom ongeduldig...:-)
Ik zou vooral niet gaan speculeren waarom hij niet terug smst, en al helemaal niet met het hele forum

Sms gewoon even met de vraag of je die data nog open moet houden, of dat hij geen zin meer heeft. Weet je meteen waar je aan toe bent.
En jee, het is pas woensdag. Vroegah, voor het ge-sms, belde je aan het eind van de week of de week erop om te vragen of je elkaar weer zou zien tijdens het stappen.
24 uur? Dat kan toch prima? Waarschijnlijk is hij gewoon even druk!

Ik zou hem niet zelf nogmaals smsen, geduld is een schone zaak.
Hangt er een beetje vanaf wanneer je zelf hebt voorgesteld om te daten.
Ik denk dat jullie gelijk hebben....het valt allemaal wel mee.

Ben ongeduldig.

Ik heb een aantal tijdstippen voorgesteld, varierend binnen nu en 2 weken.
Boxje is niet alleen ongeduldig met sms maar ook met topic, als ik het allemaal goed reconstrueer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Enige wat flauw is, is dat de OP weg is gehaald. Open dan geen topic, muts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven