Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
Tikkie, jij bent um Gaja...
dus als ik goed begrijp is matthie in love.. het betreft een vrouw die hij reeds jaren geleden heeft ontmoet. Matth, denk je echt dat die dame zich misschien tussen de forummers begeeft? Het zou zomaar kunnen natuurlijk.. Althans, dat is de bedoeling achter je vragen, toch?
.
.
Ok. En heb je dan ook iemand in gedachten van de forumsters die het mogelijk zou kunnen zijn?

Want volgens mij probeer je dat nu uit te zoeken.
quote:matth0 schreef op 07 juli 2011 @ 01:10:

Hier ben ik het mee eens, wat kwaad is 2 kronieken33vers6 Ja, hij deed zijn zonen door het vuur gaan in het dal Ben-Hinnom en liet zich in met toekomstvoorspellingen, waarzeggerij en toverij, en stelde bezweerders van doden en van geesten aan. Hij deed veel, dat kwaad is in de ogen des HEREN en krenkte Hem daardoor.Ja, je punt was al duidelijk. Je bent tegen hekserij/occultisme, waarzeggers, en dergelijke.
Pfieeeuwww, we krenken Hem alleen maar. Ik was bijna bang dat we iets ergs deden. Krenken is niet zo erg. Ik trap wel vaker iemand op zijn staart als ik PMS heb. En Hij heeft mij zo geschapen en zo zal het geschieden.

Ik zou maar wat berichtjes in puntjes veranderen, mattie. Straks denkt ze nog dat je je inlaat met Satan's gebroed.
You know how I know? Because I reeaally think so!
het zou overigens best romantisch zijn matth..

Kun je haar dan niet meer bereiken in RL? Of durf je gewoon niet.
Welnee gaia9, hij doet maar alsof. Net zat ie nog gezellig samen met ons het brouwsel van mefs te drinken. Hij noemt het dan 'thee'.
.
Mattie is heul romantisch. Het is net een roman van vervlogen tijden, voorbestemd enzo. Gewoon een oude ziel.
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juli 2011 @ 01:24:

Mattie is heul romantisch. Het is net een roman van vervlogen tijden, voorbestemd enzo. Gewoon een oude ziel.
Gewoon whatsappen of smsen, is niet zo eng als bellen. Sta je niet zo snel met een mond vol tanden te stamelen. Of facebooken.
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juli 2011 @ 01:23:

Welnee gaia9, hij doet maar alsof. Net zat ie nog gezellig samen met ons het brouwsel van mefs te drinken. Hij noemt het dan 'thee'.ach, ben ik het heksenbrouwsel misgelopen, ik dacht ik ben er vroeg genoeg bij?
.
Geen overeenkomsten tussen mij en mattie, als je dat bedoeld. Ik hou wel van ouwe meuk, dat wel. Maar vooral om in en tussen te wonen. Oud moet de wijn zijn en jong moet Stan zijn.
.
Er is nog genoeg over hoor, niet in de ketel vallen. Je weet wat er met obelix gebeurt is.
Gewoon facebookaccount aanmaken en zoeken maar!
Tja, ieder zn eigen manier.

Iemand kan veranderen, met de tijd meegaan. Maar ik vind het eeuwig zonde wanneer iemand de mooie kanten in zijn/haar eigenheid grondig aan gaat passen aan andermans karkaktertrekken danwel wensen, om de eigenheid te doen verliezen.
Dat is heel wat anders dan met de tijd mee gaan, dat is africhten. Gooi je een sleutelbos naar hem toe als ie stout is.
.
Je moet de aard van het beestje niet willen veranderen, je accepteert het voor wat het is of je gaat verder. Meer smaken zijn er niet wat moj betreft. Geldt andersom ook.
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juli 2011 @ 01:35:

Je moet de aard van het beestje niet willen veranderen, je accepteert het voor wat het is of je gaat verder. Meer smaken zijn er niet wat moj betreft. Geldt andersom ook.yep eensch
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven