Schoonmaken van ei op het raam
donderdag 7 juli 2011 om 13:03
Vorige week kwamen we thuis van vakantie en ja hoor, er is hier goed geluilakt (West-Friese traditie, o.a. eieren gooien )
Vandaag besloten de ramen te gaan lappen en het raam met het ei ook (het stinkt trouwens niet, had ik niet verwacht ).
Nu de vraag, hoe doe je zoiets?
Er is al een topic over en die heb ik doorgenomen maar TO is nooit teruggekomen om te vertellen of het gelukt is. Haar topic was van in de winter en het mijne van nu. Het raam krijgt volle zon (was daar dan niet ook iets mee?)
Ik ga iig eerst de andere ramen straks doen en save the best for last
Wat zouden jullie doen? Google is mijn vriend nl niet vandaag
(Misschien handig om te weten, geen idee hoor( ) maar het zijn 'nieuwe' ramen, zo'n 3 maanden oud en nog maar 1 keer gelapt)
Vandaag besloten de ramen te gaan lappen en het raam met het ei ook (het stinkt trouwens niet, had ik niet verwacht ).
Nu de vraag, hoe doe je zoiets?
Er is al een topic over en die heb ik doorgenomen maar TO is nooit teruggekomen om te vertellen of het gelukt is. Haar topic was van in de winter en het mijne van nu. Het raam krijgt volle zon (was daar dan niet ook iets mee?)
Ik ga iig eerst de andere ramen straks doen en save the best for last
Wat zouden jullie doen? Google is mijn vriend nl niet vandaag
(Misschien handig om te weten, geen idee hoor( ) maar het zijn 'nieuwe' ramen, zo'n 3 maanden oud en nog maar 1 keer gelapt)
donderdag 7 juli 2011 om 13:13
donderdag 7 juli 2011 om 13:16
donderdag 7 juli 2011 om 13:18
donderdag 7 juli 2011 om 13:22
donderdag 7 juli 2011 om 13:24
Dat zou ik zoveel mogelijk proberen te voorkomen, het is best een chemisch troepje geloof ik.
Tip: Mocht je nou gewoon weer nette geschilderde kozijnen hebben straks (en geen aangekoekt ei op het raam), zeem je ramen dan met water en wat (huishoud)azijn, dat is niet zo slecht voor de verf en het hout.
Tip: Mocht je nou gewoon weer nette geschilderde kozijnen hebben straks (en geen aangekoekt ei op het raam), zeem je ramen dan met water en wat (huishoud)azijn, dat is niet zo slecht voor de verf en het hout.