Vriend woont samen met ex

07-07-2011 15:12 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn vriend woont samen met zijn ex verloofde. Ik heb al 2,5 jaar een relatie met hem, maar kon wegens omstandigheden niet met hem samenwonen dus is hij gaan samenwonen met zijn ex verloofde. Ze hebben al 5 jaar geen realtie meer maar gaan nogsteeds zeer goed met elkaar om. Ze zijn meer een soort broer en zus van elkaar en hebben vaak inside jokes etc. ze slapen soms ook samen in hetzelfde bed. Nu merk ik toch dat ik moeite met deze situatie heb maar als ik er over begin met mijn vriend wordt hij razend. Wat vinden jullie van deze situatie, want ik weet het niet meer.

alvast bedankt!
Bizar.....
En je noemt het nog je vriend?
Ik denk dat het helemaal niet zijn ex is.
Huh? wat? ik snap er niks van.

Dit is echt bizar
Oke.......
En zij weet dat haar ex een nieuwe vriendin heeft???
Heel bizar....en ik zie dan een stelletje voor me die dan sávonds zich met zn tweetjes rotlachen omdat jij en evt vriend van die ex denken dat ze niets meer hebben....

ik zou toch eens een hartig woordje praten want als hij er boos om wordt...zegt mij al genoeg.
Puck
Ja, doei. Nee dus!
Die hebben gewoon een relatie joh, ze slapen zelfs in hetzelfde bed. Wat denk je nou zelf dat ze daar doen? slapen?
Jeetje, wat heb jij veel geduld zeg! Het lijkt erop, dat hij je al die tijd aan het lijntje houdt, en dat dit hem nog lukt ook, en wel 2,5 jaar lang om precies te zijn...
Uhm, als je geen open relatie hebt (waarvan je allebei dus weet hebt) dan hoor je toch met niemand anders dan je partner in 1 bed te liggen?
Hoezo is hij DUS gaan samenwonen met zijn ex? Als jij niet bij hem kon wonen had hij toch thuis/met zijn broer/ met een gewone vriendin/ alleen kunnen gaan wonen?

Ik zou het vandaag nog uitmaken, met terugwerkende kracht
En jij keurt dit goed? Ik had de benen genomen. alsjeblieft zeg, ex'en samen in 1 bed slapen, samen wonen. Dáááág.

Ik hoop echt niet dat ik ooit in zon rare bizarre situatie kom.. Zo wel hoop ik dat ik mezelf gelijk een schop onder min kont geeft en weg ren.

Je moet je niet laten gebruiken TO. Dat is overduidelijk en al helemaal dat hij razend word, alsjeblieft zeg. Waarschijnlijk hebben die 2 gewoon een relatie en weet zij niets van jouw bestaan af.
Hm ik krijg even een flash-back...

Laatst was er een topic waarin de vriend van TO ook nog samen met zijn ex woonde. En die ex bleek dus niet zijn ex te zijn maar zijn vrouw.
Zij heeft zelf ook een vriend die vaak bij haar blijft slapen en ik blijf ook vaak daar overnachten. tegen mij is ze erg aardig. Toch heb ik moeite met hun manier van omgaan met elkaar.
En weet zij van jou?

Ik zou er eens een tijdje gaan logeren. Gezellig
Heeey, dit verhaal komt hier steeds op een net andere wijze in een nieuw topic terug...

Ik zeg voorzichtig: don't feed the troll!
Mmm, ok. Je kent haar dus wel. Maar dan nog, ik denk dat hij het met jullie allebei doet.
ik ken ook een man en vrouw die al jaren uit elkaar zijn, maar nog steed in het zelfde huis wonen... alleen slapen ze volgens mij niet af en toe bij elkaar in bed.

het lijkt me voor jou geen leuke situatie zo.. dat ze bij elkaar wonen dat kan nog wel als het echt alleen vriendschappelijk is , maar bij elkaar in bed slapen NEE!
Ik geloof ter echt geen barst van. Wattefuck heb je dan voor relatie? Waarom kan hij wel met zn ex samen gaan wonen? (want ze woonde dus nog niet samen). Maar niet met jou.

Zo klinkt het wel erg fake dit topic.
zucht....mij kwam ie ook al bekend voor...
Wat triest dat hij, in de 2.5 jaar! dat jullie samen zijn, geen eigen ruimte heeft kunnen vinden
quote:batwom schreef op 07 juli 2011 @ 15:21:

Wat triest dat hij, in de 2.5 jaar! dat jullie samen zijn, geen eigen ruimte heeft kunnen vinden Hoezo? Als je goed leest KON hij niet met zijn vriendin samen wonen, en is dáárom maar met zijn ex gaan samen wonen. (Want ja anders woont hij maar zo alleen... )
quote:yette schreef op 07 juli 2011 @ 15:19:

En weet zij van jou?

Ik zou er eens een tijdje gaan logeren. Gezellig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven