Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
quote:bloem55 schreef op 07 juli 2011 @ 10:52:

Pff dat is inderdaad niet leuk! Maar daar kun jij nu niks mee, proberen er idd niet te veel bezig mee te zijn! Zijn jullie wel op een goede manier echt uit elkaar te gaan?Neee! haha ik ben kwaad weg gegaan en heb hem de meest vreselijke smsjes gestuurd. Maarja. Dan is het wel echt uit laten we maar zeggen haha. Ik wil verder geen contact meer met 'm.
Noja op dat moment voelde jij je kwaad/boos dus dan hoef je je daar niet schuldig over te voelen dat je zo hebt gedaan!
quote:bloem55 schreef op 07 juli 2011 @ 11:15:

Noja op dat moment voelde jij je kwaad/boos dus dan hoef je je daar niet schuldig over te voelen dat je zo hebt gedaan!Nee voel ik me ook niet. Heeft ie wel verdiend :-)
@ bloem,

Die onzekerheid is inderdaad vreselijk. Ik ben zo lusteloos en weet niet wat ik moet doen.

Ik hou veel van hem en wil graag verder met hem. Zou ook echt niet weten wat ik moet doen als hij niet verder wilt met mij...

Vinden jullie het erg als ik hier mee post?
Tuurlijk is het niet erg dat je hier mee post! Dit is voor iedereen Heb je verder voor de tijd nooit tekens gehad dat het minder is van zijn kant? Het is heel erg schrikken als je zoiets hoort. Maar als hij nog wel van je houd en wel om je geeft dan wil hij het vast niet opgeven! Maar ik snap hoe je je voelt, schuldig misschien maar het ligt niet aan jou en dat moet je weten
Dankje voor je lieve reactie.

In februari hebben we een break gehad van 4 dagen vanuit hem.

Totaal onverwachts, zat er met zichzelf in de knoop maar we hielden nog veel van elkaar dag het goed gekomen is. Maar dat heft mij erg beschadigd, je (zelf)vertrouwen krijgt toch een deuk.

Gisteren heb ik hem de vraag gesteld; en hoe

nu verder?

En toen bleek dat hij nog twijfelt door dingen die zijn gebeurd. Ik weet het gewoon echt niet. K hou nog zoveel van hem, mar of hij hetzelfde voor mij voelt, geen idee. Hij is zo ontzettend gesloten dat we erg moeilijk kunnen praten over dot soort dingen. Daardoor is het nu weer te hoog opgelopen..
Het is moeilijk dat hij zo gesloten is en je daarom er niet over kunt praten! Geef hem paar dagen de tijd om goed na te denken, en als hij echt van je houd en weet dat jullie samen alles aankunnen dan komt het vast goed
Ik had datzelfde met mijn ex. Heel gesloten, met zichzelf in de knoop.. ik vind het zonde dat daardoor dingen mislopen. Hij wil zich "focussen", wat een bullshit, maarja.... wij doen daar helemaal niks aan als zij daar zo over denken.

En post vooral hier mee Shadow!
bedankt, het is fijn dat om het gewoon eventjes van je af te schrijven.

Rally, als ik het zo lees klinkt het precies als mijn vriend.

hij wilde in februari zichzelf terug vinden, maar ik mocht niet weg gaan. 5 minuten later moest ik toch maar weer wel gaan en toen heb ik zelf besloten om eventjes bij mijn ouders te slapen.

Ik heb zo de neiging om hem te sms'en. Maar dat levert niets op denk ik.. Ik weet het gewoon niet.

Zijn jullie al echt definitief uit elkaar?
@ Shadowfaxx - Join the club! Heel vaak hebben mannen wel dezelfde trekjes en krijg je van anderen weer tips om hiermee om te gaan.. Dat is natuurlijk heel erg fijn!

Het is dus nog niet zeker uit of wel? Ik heb daar denk overheen gelezen!

@ Rally - Definitief joh?! Echt.. En ik dacht dat je er nog wel anders over dacht. Hoe ging dat zo? Kan hij het je niet bieden of denk je dat het toch beter is als JIJ verder gaat... Ik dacht dat je hem misschien nog ging helpen.. Is dit je echt alles waard? Je klonk namelijk nog wel hoopvol en zeker omdat hij telkens met je wilde afspreken???

@ Bloem - Hoe is het meid?
Ik was zeker hoopvol ergens, maar na gisteravond niet meer. Hij was heel star en afstandelijk. En ik ook. Ik geef niet snel op, ook als relaties niet zo goed lopen (misschien dom soms) maar nu zit er niets anders op. Ik kan hem niet helpen, dat wilt ie niet, en hij is ook niet hoe ik hem zag of zou willen zien. In de toekomst zouden we ook tegen allemaal problemen aan lopen, omdat hij daarin blijkbaar niet kan veranderen. Het is mega-hard en ik wou dat ie kon zijn wie ik wilde en dat ie wat positiever was, maar het is niet zo. En dan zegt ie dat het NU niet kan, maar zo werkt het niet.

Hoe is het met jou Flow?
quote:shadowfaxx schreef op 07 juli 2011 @ 15:06:

Ik heb zo de neiging om hem te sms'en. Maar dat levert niets op denk ik.. Ik weet het gewoon niet.

Voorlopig zou ik hem niet smsen. Het is heel moeilijk weet ik uit ervaring. Maar het heeft mij wel rust gegeven.

En...eergisteren smste hij mij! Ik hou nu weer radiostilte, kijken wat er gebeurd.
Fashiongirl, wij zijn nog wel bij elkaar, al vraag ik me af hoe lang.

@ Rally, jou verhaal is precies het mijne.

Vorige keer vroeg hij ook uit het diepst van zijn hart of ik op hem wilde vertrouwen en hem de tijd wilde geven om weer gelukkig met zichzelf te worden.

Nu 5 maand verder zitten we in hetzelfde schuitje.

Ik denk dat ik morgen mijn tassen zelf pak, heb heel erg het gevoel dat hij het gewoon niet durft. Niet durft te zeggen tegen mij dat het over is. Alleen is dat mijn valkuil, ik vul te vaak in wat hij denkt en voelt waardoor ik de waarheid uit het oog verlies.

Sterkte allemaal!
@ Charly Pas wel op dat je je niet gek laat maken doordat ie jou smst.. ik hoop heel erg dat het mij lukt om niks meer te laten horen..pfff...
quote:rally schreef op 07 juli 2011 @ 16:40:

@ Charly Pas wel op dat je je niet gek laat maken doordat ie jou smst.. ik hoop heel erg dat het mij lukt om niks meer te laten horen..pfff...

Ja hoor Rally. Ik ben heel realistisch. Ik ben voorlopig ook niet van plan om weer iets van me te laten horen. Dus niet bellen. smsen of op msn.

Maar het feit dat het hem opvalt dat ik niet op msn ben, vind ik wel opvallend.

De tijd zal het leren.

Mij lukt het nu ook om geen contact te zoeken. Blijkbaar was ik er nu wel klaar voor om een stilte te laten vallen en eerder niet.
@rally: je kunt het!!!
Thanks Charly... Ik heb wel zo'n beetje alles gezegd, dus komt goed....

Shadow, heb jouw verhaal straks gemist sorry. Ik vind het moeilijk om voor je in te vullen wat het beste is. Soms moet je weggaan om te zien wie erachter je aan komt? Iemand die niet geholpen wil worden en alleen maar piekert, kan je ook niet helpen. Dat heb ik wel gemerkt.
Dan moet je maar even stilte houden, je ziet idd vanzelf wie er achter je aankomt! Ik ga vanavond lekker terassen met een meisje uit mijn klas, heb de laatste dagen echt zin in feestjes!
Dat is een goed teken Bloem. Ik ga ook even sporten met een vriendin en koffie drinken bij mn nicht!
Hij kwam net thuis en ht was vreemd.

Moet je wel kusje geven of niet?

Zaten we samen te eten trekt hij me opeens op schoot en knuffelt me.

Hij moest heel de dag aan mij denken..

En nu gaan we zo naar de film.

En nu weet ik het dus echt niet meer hè...

Ik ga nu even jullie berichten lezen, snap niet hoe ik via mijn iPhone kan quoten. Jullie enig idee?
@ Bloem, hoe gaat het met je? Las in het begin dat het al nu paar weekjes uit is met je vriend. Ga je het al meer accepteren? Ik denk dat ikzelf dat erg moeilijk zou vinden!

@rally, bedankt voor je reactie. Wat zijn mannen soms toch rare wezens hè..

Een dikke knuffel voor jullie
Shadowfaxx dat is lief van hem! Dan loopt het vast niet verkeerd. Klopt het is nu iets langer als 3 weken uit. Ik accepteer het wel, heb geen andere keus. Vind het nog steeds hartstikke jammer en ik voel soms ook nog kriebels voor hem. Ik dacht ook altijd: als het uitgaat tussen ons, wat moet ik dan! Bij de gedachte alleen al werd ik zo erg bang en depri! Maar ik heb er nu op een of andere manier vrede mee dat ik mij niet meer zo depri voel! Ik kan soms nog wel kwaad zijn op mezelf dat ik niet meer heb gegeven of dat ik dingen beter anders kon doen! Ik wou hem nooit kwijt raken en ik kan soms nog heel erg huilen dat ik hem verloren heb! Wil hem zo graag nog kussen, knuffelen, dingen vertellen, samen leuke dingen doen. Maar dat kan niet meer :( Ook een dikke knuffel voor jou
Ja snap er ook niets van, hij moest zelfs huilen en dat doet hij nooooot!

Wat knap dat je het al kan accepteren! Zijn jullie lang samen geweest? Ik ben ook zo bang voor dat gevoel. Vooral de leegte die dan lomen gaat.

Meid, echt fijn dat je er relatief goed door heen slaat. En je zult merken dat dir momenten van

missen steeds minder worden en ook minder heftig!
@ Bloem - Gezellig dat je dat gaat doen. Geniet ervan! Laat maar weten of je er goed van hebt kunnen genieten..

@ Shadow - Hij zit vast niet zo lekker in zijn vel en laat dat in jullie relatie mee slepen. Geniet van vanavond.. Het is toch fijn dat hij weer zo lief doet maar laat je niet van de gekken houden. Als je ergens mee zit moet je daarover kunnen praten en dan kan hij wel gesloten zijn maar daar heb je geen boodschap aan..
Nou meiden toch besloten om niet naar dat feest van zaterdag te gaan!

Mijn vriendinnetje moet plots werken en mijn andere gaat rijden naar Zuid france.. Haha dan kan ik nog met de groep gaan waar die 2 'vriendinnetjes' inzitten.. Maar ten eerste verneem ik amper meer iets van hen, 2 dagen geleden wel van een plots een super lieve sms! Dat was soort van shocking niet verwacht..

En ten tweede mijn ex gaat ook met die groep en nou om hem de hele tijd om mij heen te hebben zit ik eig niet op te wachten. Dit komt omdat mijn gevoel nog veel te hefig is om iemand in buurt te hebben. Hiermee zal ik mezelf alleen pijn doen en als ik met anderen ging stond ik natuurlijk niet in de neigbourhood!

Getverdemme Nick ik mis je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven