Spitsnet/geenstijl slechte sites

07-07-2011 15:27 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Nogmaals mijn advies:

zoek gauw een vrouw, trouw desnoods met haar maar laat je door haar in Godsnaam van je maagdelijkheidsfrustratie afhelpen Want anders komt het niet goed met je.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:matth0 schreef op 07 juli 2011 @ 17:51:

De argumenten hier, veranderen niks aan wat ik heb geschreven.Ook niet dan maria magdalena een hoer was?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
ik heb vandaag wel mijn portie trash gehad dankzij matth0.

bedankt en bedank god en jezus voor dat
.
Mensen zijn alleen goed als ze in god geloven?

Dat geloof heeft jou geen goed gedaan.

Je bent een mis mens, nergens goed voor dat jij gelooft. Allemaal zonde van je tijd joh. Ga leven, i.p.v. je tijd verdoen aan iets wat jou niets oplevert.
.
In het kader van leuke spreuken. Ik las er een op de scheurkalender bij mijn moeder op de plee vanmiddag.

Wij zijn niet beter omdat wij van god houden, wij worden beter omdat god van ons houdt.

Dat ding hangt op de plee omdat mijn moeder niet van gezeik houdt. Gezeik hoort volgens haar op de plee thuis.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Had ik 'god' nou met een hoofdletter moeten typen?
Matthijs, je bent een grammofoonplaat die blijft hangen in de groef. Geen enkele ontwikkeling, een enkele emotie, geen enkele betrokkenheid.

Je strooit alleen met bijbelteksten en uit je hoofd geleerde formules. Het is hier geen examen hoor.
Toch bewonderenswaardig hoe iemand met zo'n ontzettend kruis bord voor zijn kop kan lopen
.
Soms lijkt er geen onderscheid te zijn tussen het geloof en een zware psychose.
Vind Geenstijl juist wel humor. Ben bang dat er hier weer een christengekkie aan het woord is. Het is niet voor niks een geloof. Succes ermee maar wat u niet wil dat u geschied doe dat ook een ander niet. Ga dan ook niet slecht spreken over sites.
.
.
quote:matth0 schreef op 07 juli 2011 @ 18:52:

Hebben jullie me ook hier gevonden.paranoia?
.
Nee, niet paranoïde, opmerkzaam zoals altijd.
quote:matth0 schreef op 07 juli 2011 @ 18:52:

Hebben jullie me ook hier gevonden.

Je had ook lekker in je eigen praattopic moeten blijven. What comes around, goes around.

Maar ik reageer op de topic titel en de inhoud. Al ben ik niet verbaasd dat jij er achter zit.
quote:Donkeyshot schreef op 07 juli 2011 @ 19:20:

[...]

Je had ook lekker in je eigen praattopic moeten blijven. What comes around, goes around.

ik schat zomaar in dat matth er absoluut geen probleem mee heeft hoor dat jullie hier komen kijken. Getuigd van een interessant topic, jullie voegen niet voor niets in, toch?

Complimenten matth!
Jezus deed het met Maria Magdalena. En gelijk heeft 'ie.
,
quote:matth0 schreef op 07 juli 2011 @ 19:43:

Dat is een leugen.

Bedoel je dat Jezus ook maagd was, net als jij ? En hoe weet je dat ? Was je er bij ? En die Maria Magdalena was best een lekker ding hoor, naar het schijnt.

Er staat ook nergens in de Bijbel dat Jezus moest poepen (i.t.t Saul *). Denk je dat dat betekent dat hij nooit zijn darmen hoefde te legen ? Volgens de Bijbel was Jezus ook een mens hoor.

* : en daar was eene spelonk, en Saul ging daar heenen om zijne voeten te dekken ...

(en dat was deftige Bijbeltaal voor: " hij moest ff poepen")

Uitleg:

De Joden in die tijd droegen een ruige halflange mantel die tot aan de knieen reikte. Maar zodra ze hurkten, bedekte die mantel ook hun voeten ....

(wist je dat, Matth ? )
Scherp Donkey! Heel scherp.
quote:Oriane schreef op 07 juli 2011 @ 19:51:

Scherp Donkey! Heel scherp.

Dank je

Maar dit is nou precies waarom vroeger tegen mij altijd werd gezegd: "je moet niet nadenken, je moet het gewoon geloven"

Want zodra je gaat nadenken rammelt het verhaal aan alle kanten. Doodeng vinden gelovigen zoals Matth0 dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven