Spitsnet/geenstijl slechte sites

07-07-2011 15:27 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 07 juli 2011 @ 16:48:

Jij was toch zo kritisch op homo's? En nu ineens kom je voor ze op, want minderheid!



Dat sèg ik: Matth0 is zelf ook van de Heerenliefde



Geeft verder nix hoor. Een lekkere nicht is niet vies.



Homofobie is voor watjes.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Dus zo te lezen ben jij een echte Ambachtelijke "hokjes" denker..

Moet je trots op zijn.
he, wat een gezellige bijbelteksten allemaal. Heerlijk, het wijzende 'foei mag niet, gestraft zul je worden' vingertje...



Ik lees helemaal geen 'liefde' in die teksten.. ik lees enkel haat.
Alle reacties Link kopieren
<--- I love geenstijl!!
Alle reacties Link kopieren
.
Ik ook Oriane. Dat kan nooit de bedoeling zijn, als er al een God zou bestaan (wat ik niet geloof, ik denk dat mensen vaak gewoon een houvast willen in het leven) dan moet die toch staan voor liefde?
Daar is ook niks mis mee. Mits je het fijn voor jezelf houdt en het niet aan anderen gaat opdringen. Iedereen mag voor zichzelf beslissen wat hij vindt, dat beslis jij niet uit naam van iemand die het waarschijnlijk nooit zo bedoeld heeft of... Niet bestaan heeft.
Ik heb het al eens in een eerder topic aangekaard matth0:



Waarom laat je mensen niet zélf bepalen wat ze wel of niet willen geloven? Je duwt het voor iedereens neus, maar niet iedereen WIL dat. Als iemand interesse heeft in het geloof, dan gaat diegene zelf wel op zoek.



En ik ben géén slecht mens omdat ik niet in Jezus geloof. Kom nou.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Ik vind anders niks van die liefde terug bij jou. Mooie ambassadeur ben jij, je schrikt alleen maar mensen af op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
Nog maar een keer dan, speciaal voor Matth0



Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:matth0 schreef op 07 juli 2011 @ 17:01:

[...]





God is ook liefde, maar betekend dat de demonen maar kunnen doen en laten wat ze willen met zijn kinderen, zonder dat God oordeelt?Prima, denk wat je wilt denken maar zo'n vraag kan ik niet beantwoorden want het is een hypothetische vraag in mijn optiek, immers God bestaat niet.
Het geloof wordt door zoveel mensen anders geïnterpreteerd en dan wil JIJ beweren dat JIJ het op de juiste manier doet?



Je zit vol oordelen..
Alle reacties Link kopieren
Sstttt ... niet verklappen dat God niet bestaat. Als hij dat doorkrijgt raakt TO helemaal in paniek !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat de PvdA een geloof is?
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 07 juli 2011 @ 17:02:

Ik vind ander niks van die liefde terug bij jou. Mooie ambassadeur ben jij, je schrikt alleen maar mensen af op deze manier.Ach velen geloven uit angst. Het is 'eng' om te denken dat het ophoudt na het leven (geen last van zelf..). En met angst win je zieltjes. Doen ze al eeuwen... Maar ben enorm immuun daarvoor
Alle reacties Link kopieren
De Westboro Baptist Church is misschien iets waar matth zich bij kan aansluiten. Ook van die gezellige mensen.
Maar vertel eens Matth0. Waarom heb je het Vivaforum uitgekozen om ons te verblijden met je vrolijke boodschappen?
Alle reacties Link kopieren
Als er een God bestaat heeft ie een bloedhekel aan mij...
Alle reacties Link kopieren
Klopt; geloof is voor bange en onzekere mensen. Het geeft houvast en (schijn-)zekerheid waar je je aan vast kunt klampen.

En je wereld wordt er lekker overzichtelijk van.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Omdat we verderfelijke wezens zijn natuurlijk, wij vrouwen. En hier al helemaal. Vrouwen die ook nog eens vuige taal bezigen als ware zij mannen! Terug naar de kern... Baren, thuis zitten en vooral geen stemrecht!
Dat zei ik ook al Oriane. Ik denk dat veel mensen geloven als houvast, maar ik doe dat niet.



Blokjekaas, ik moet steeds denken aan 'Knielen Op Een Bed Violen.' Ook zo vrolijk uit naam van Jezus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven