Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
donderdag 7 juli 2011 om 20:37
Oh, ik veeg geen enkel straatje schoon hoor. Ik heb je beticht van in de reddende engelmodus te zitten. Niet alleen op het andere topic maar eerst hier. En ik vind idd dat je nogal snel tot matties verdediging overgaat. En toen jij het nodig vond om mensen op de vinger te tikken, heb ik je een soort van grappig gesprek over onderbroeken een billenkruiper genoemd. Of dat terecht was weet ik niet, maar ik heb er geen spijt van.
En waarom een witte vlag? Hadden we ruzie dan?
En waarom een witte vlag? Hadden we ruzie dan?
donderdag 7 juli 2011 om 20:48
quote:khemam schreef op 07 juli 2011 @ 20:44:
oh ok. wou al zeggen, ben de laatste die zoiets doet. Sta m'n vrouwtje wel en respecteer een ieder die dat ook doet. Hoeven we het echt niet eens voor te zijn.he he, je hoeft je dus niet altijd gelijk aangesproken te voelen als ik het over 'een aantal' heb. En idd is het normaal dat we het niet altijd eens zijn.
oh ok. wou al zeggen, ben de laatste die zoiets doet. Sta m'n vrouwtje wel en respecteer een ieder die dat ook doet. Hoeven we het echt niet eens voor te zijn.he he, je hoeft je dus niet altijd gelijk aangesproken te voelen als ik het over 'een aantal' heb. En idd is het normaal dat we het niet altijd eens zijn.
donderdag 7 juli 2011 om 22:28
donderdag 7 juli 2011 om 22:48
Yep, zellufs in the biblebelt. Maar daar internetten ze stiekem op hun telefoon. De TV staat achter de kast verstopt, maar volgens insiders in de telecombranche wordt daar het meest gesurfd op sekssites. Dan komen ze klagen dat ze een hoge rekening hebben, door al die betaalsites waar je je per sms moet afmelden, die ze dan nooooit bekeken hebben. Uhuh.
You know how I know? Because I reeaally think so!