Spa Bali Utrecht

08-07-2011 14:51 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar even bij ''Reizen'' neergezet.

Het is een kleine massage salon, met traditionele massages en de echte Balinese sfeer..

Heeft iemand deze salon weleens bezocht?
Sinds wanneer valt dit meteen onder 'reizen'??

Je gaat voor een massage in die sfeer.. je gaat niet naar Bali zelf..
quote:noa_lynn schreef op 08 juli 2011 @ 15:00:

Sinds wanneer valt dit meteen onder 'reizen'??

Je gaat voor een massage in die sfeer.. je gaat niet naar Bali zelf..

Het is een dagje weg, en bij Mode&Beauty past het ook, maar iets beter bij Reizen vind ik. Dagje weg dus!

Massages met een happy ending?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 08 juli 2011 @ 15:08:

Massages met een happy ending?Nee, gelukkig niet.
Ik ben er geweest voor een hotstone massage.

Het is een erg klein gebouw midden in een winkelcentrum, maar je waant je helemaal in Bali, dat is leuk. Mooi aangekleed!

De massage was lekker, het aan mijn haren trekken pijnlijk en de stenen waren te heet. Ik had voor een uur betaald, maar dat is schijnbaar inclusief uitkleden, douchen en aankleden, want ze stopte na ruim een half uur. Ik wilde niet douchen en daarom gaf ze me schijnbaar 5 euro terug. Vond het daarom te duur, moest 80 (75) euro betalen. De dame sprak geen Nederlands en het Engels was gebrekkig en moeilijk te verstaan.

Ik vond het een aparte gewaarwoording, maar niet voor herhaling vatbaar. Bovendien zijn de bedden door middel van een doek/gordijn gescheiden en kun je je buren goed horen.

Niet fijn als je niets wilt horen. Het is allemaal krap vind ik.
quote:Juf_achterbak schreef op 08 juli 2011 @ 15:17:

Ik ben er geweest voor een hotstone massage.

Het is een erg klein gebouw midden in een winkelcentrum, maar je waant je helemaal in Bali, dat is leuk. Mooi aangekleed!

De massage was lekker, het aan mijn haren trekken pijnlijk en de stenen waren te heet. Ik had voor een uur betaald, maar dat is schijnbaar inclusief uitkleden, douchen en aankleden, want ze stopte na ruim een half uur. Ik wilde niet douchen en daarom gaf ze me schijnbaar 5 euro terug. Vond het daarom te duur, moest 70 (65) euro betalen. De dame sprak geen Nederlands en het Engels was gebrekkig en moeilijk te verstaan.

Ik vond het een aparte gewaarwoording, maar niet voor herhaling vatbaar. Bovendien zijn de bedden door middel van een doek/gordijn gescheiden en kun je je buren goed horen.

Niet fijn als je niets wilt horen. Het is allemaal krap vind ik.Is het lang geleden dat je daar bent geweest? Volgens de mevrouw die ik aan de telefoon had, ben je op dat moment de enige die in de Spa is, vooral als je met je partner bv gaat.
quote:sneeuwwit schreef op 08 juli 2011 @ 15:20:

[...]

Is het lang geleden dat je daar bent geweest? Volgens de mevrouw die ik aan de telefoon had, ben je op dat moment de enige die in de Spa is, vooral als je met je partner bv gaat.

Ik denk 3 kwart jaar geleden en er was inderaad een stel dat ook werd gemasseerd. Die waren na een kwartiertje overigens alweer weg, maar ik vond het wel storend. Ik had trouwens de verkeerde prijs opgeschreven, het was 80 euro. Vind het vrij duur, voor datgene wat ik er voor kreeg. Ik was als laatste en vond het allemaal vrij gehaast overkomen. Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen.

Maar misschien doen ze het nu anders, ik weet het niet.
Welke behandeling laten jullie doen?
quote:Juf_achterbak schreef op 08 juli 2011 @ 15:27:

[...]

Ik denk 3 kwart jaar geleden en er was inderaad een stel dat ook werd gemasseerd. Die waren na een kwartiertje overigens alweer weg, maar ik vond het wel storend. Ik had trouwens de verkeerde prijs opgeschreven, het was 80 euro. Vind het vrij duur, voor datgene wat ik er voor kreeg. Ik was als laatste en vond het allemaal vrij gehaast overkomen. Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen.

Maar misschien doen ze het nu anders, ik weet het niet.Oke, thanks voor je reactie!
quote:Juf_achterbak schreef op 08 juli 2011 @ 15:31:

Welke behandeling laten jullie doen?Ik zit te denken aan de behandeling ''Head To Toe'' , ¤225,- voor 2 personen. 120 Minuten, oa de traditionele massage, facial en voetreflexie massage. Maar nu ga ik wel twijfelen! Het is natuurlijk veel geld, wil het samen met een vriend, maar ik ben nooit zo kapot van die grote welness centers, vaak te massaal en ik wil juist iets intiems en persoonlijks.
Je hebt ook zo'n ayurveda ding in het centrum, nooit geweest maar ziet er ook leuk en kleinschalig uit.
quote:sneeuwwit schreef op 08 juli 2011 @ 15:37:

[...]

Ik zit te denken aan de behandeling ''Head To Toe'' , ¤225,- voor 2 personen. 120 Minuten, oa de traditionele massage, facial en voetreflexie massage. Maar nu ga ik wel twijfelen! Het is natuurlijk veel geld, wil het samen met een vriend, maar ik ben nooit zo kapot van die grote welness centers, vaak te massaal en ik wil juist iets intiems en persoonlijks.Dan zal ik als ik jou was per mail (zwart op wit) krijge dat je inderdaad maar met zijn tweetjes wordt behandeld en dat de tijd die erbij staat niet inclusief omkleden en douchen is. Want dat vind ik niet correct, dat staat namelijk nergens en het is een hoop geld dus graag de volle 120 minuten. Ik zou zeggen ga ervoor op deze voorwaarden. Als je niet krijgt wat ze beloven, dan niet betalen.
Ik vind het errug duur!

Heb je ook gecontroleerd hoe schoon het er is, stofvlokken, plinten, handdoeken? Dat soort zaakjes laten bij mij daaromtrent meestal kippenvel opkomen is mijn ervaring.

Waarom zoek je niet een erkende masseur die aan huis komt? Ze nemen hun eigen bed mee, en je hebt je eigen muziek.

Die rekenen tussen 45-65 euro voor een vol uur en werken meestal heel relaxt en niet "op de minuut".

Is mij iedere keer weer heel goed bevallen, erna lekker filmpje kijken of hapje in de oven zetten met makkelijke kleren aan...
http://link.marktplaats.nl/386238463

http://www.proximaal.nl/

http://www.tieland-masseur.nl/

http://www.totallyfit.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven