Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
vrijdag 8 juli 2011 om 16:46
quote:matth0 schreef op 08 juli 2011 @ 16:45:
[...]
Ben ik niet helemaal met je eens, uiterlijk is iets waar je mee geboren bent. Maar waar ik het wel mee eens ben, is dat ware schoonheid van binnen zit.haha matth, ik bedoel uitstraling waarin iemand iets moois kan laten zien wat van binnenuit komt..
[...]
Ben ik niet helemaal met je eens, uiterlijk is iets waar je mee geboren bent. Maar waar ik het wel mee eens ben, is dat ware schoonheid van binnen zit.haha matth, ik bedoel uitstraling waarin iemand iets moois kan laten zien wat van binnenuit komt..
vrijdag 8 juli 2011 om 17:04
quote:matth0 schreef op 08 juli 2011 @ 16:50:
Uitstraling kan wel iets zeggen, maar je moet er ook mee oppassen. Soms zie je bv mensen die agressief zijn, het ook uitstralen.Ik had het over een mooie uitstraling...
Bovendien, als je die uitstraling waar jij het over hebt op de juiste manier weet te interpreteren hoef je dus minder op te passen; dan ben je al van te voren gewaarschuwd en kun je kiezen wat je ermee doet
Uitstraling kan wel iets zeggen, maar je moet er ook mee oppassen. Soms zie je bv mensen die agressief zijn, het ook uitstralen.Ik had het over een mooie uitstraling...
Bovendien, als je die uitstraling waar jij het over hebt op de juiste manier weet te interpreteren hoef je dus minder op te passen; dan ben je al van te voren gewaarschuwd en kun je kiezen wat je ermee doet
vrijdag 8 juli 2011 om 17:07
Mijn boris slaat die homofiele speelgoedagent van jou zo in elkaar joh.
Dickens, keek echt jarenlang alleen maar naar een duffe serie omdat hij erin zat. Zelfs hubs refereerd naar hem als "je vriendje" Nou heeft hij heul veel televisie vriendinnen, dus ben ik nog aardig trouw.
Wat is jouw type dan Gaia?
Dickens, keek echt jarenlang alleen maar naar een duffe serie omdat hij erin zat. Zelfs hubs refereerd naar hem als "je vriendje" Nou heeft hij heul veel televisie vriendinnen, dus ben ik nog aardig trouw.
Wat is jouw type dan Gaia?
vrijdag 8 juli 2011 om 17:17
Haha Khe, is ook niet mijn ding hoor dat agentje.
mijn type, kan ik niet 1-2-3 omschrijven wat uiterlijk betreft, geen specifieke huid-/haar-/ogenkleur of iets dergelijks. Kan dus van alles zijn, en gaat meer om de 'klik' die je hebt als je elkaar ziet en spreekt. Verder qua uiterlijk dan: slank, niet te fors gespierd, niet te lang haar (dus max. boven de schouders).
Ben al aan het zoeken naar foto's, heb nog geen voorbeeld gevonden...
mijn type, kan ik niet 1-2-3 omschrijven wat uiterlijk betreft, geen specifieke huid-/haar-/ogenkleur of iets dergelijks. Kan dus van alles zijn, en gaat meer om de 'klik' die je hebt als je elkaar ziet en spreekt. Verder qua uiterlijk dan: slank, niet te fors gespierd, niet te lang haar (dus max. boven de schouders).
Ben al aan het zoeken naar foto's, heb nog geen voorbeeld gevonden...
vrijdag 8 juli 2011 om 17:29
Moet zeggen dat ik in RL heel uiteenlopende types heb gehad. Blank, zwart, getint, gellof dat ik alleen nog geen aziaat aan de haak geslagen heb. Komt waarschijnlijk omdat ze meestal erg kort zijn hahaha. Natuurlijk gaat het om de klik maar het gaat toch vaak om de eerste indruk en die is toch meestal wel op het uiterlijk gebaseerd. Ben wel een keer verliefd geworden op iemand dieik eigenlijk lichamelijk helemaal niet zo aantrekkelijk vondt. Maar op de een of andere manier was er gewoon iets tussen ons. Uiteindelijk is het niks geworden omdat we elkaar dysfunctionele knopjes indrukten. Schept ook een band maar is op de lange duur meer schadelijk dan leuk. Zag pas geleden een foto van hem op FB (bierbuik en beetje onverzorgd) en kon me ook totaal niet meer voorstellen wat ik er nou leuk aan vond, maar toen ooooh jee wat was ik gek op hem zeg.