Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
vrijdag 8 juli 2011 om 18:51
quote:matth0 schreef op 08 juli 2011 @ 18:37:
[...]
Je valt op het innerlijk van de persoon?
nog 1 keer dan: ik val op zowel innerlijk als uiterlijk, samengebundeld in uitstraling...
En niet op al te gespierde body-builder types. Kleur ogen, huid, haar, maakt mij niet uit. Als het maar geen albino is.
[...]
Je valt op het innerlijk van de persoon?
nog 1 keer dan: ik val op zowel innerlijk als uiterlijk, samengebundeld in uitstraling...
En niet op al te gespierde body-builder types. Kleur ogen, huid, haar, maakt mij niet uit. Als het maar geen albino is.
vrijdag 8 juli 2011 om 19:14
vrijdag 8 juli 2011 om 19:20
quote:gaia9 schreef op 08 juli 2011 @ 18:21:
Xallie heb jij nog mooie gevonden?
en eentje voor Khe.... Zo niet, kun je hem altijd nog inzetten voor hak- en sloopwerkzaamheden etc.
[afbeelding]
Nou stop die maar in de werkploeg hahahaha. vind ik echt helemaal niks. Deze daarintegen mjammie
Is trouwens een Marokaan.
Xallie heb jij nog mooie gevonden?
en eentje voor Khe.... Zo niet, kun je hem altijd nog inzetten voor hak- en sloopwerkzaamheden etc.
[afbeelding]
Nou stop die maar in de werkploeg hahahaha. vind ik echt helemaal niks. Deze daarintegen mjammie
Is trouwens een Marokaan.