Comedy? Hoezo comedy?
vrijdag 8 juli 2011 om 18:05
Comedy? Hoezo comedy?
Hebben jullie dat ook wel eens?
Je kijkt naar een zogenaamde Comedy maar je snapt de humor niet (is natuurlijk ook persoonlijk).
Ik heb dat met That 70's Show. Ik snap d'r geen d-r-o-l van; wat een rare "humor".
Vroeger had ik dat ook met 'Allo 'Allo (ja wat allo allo; ikke nie begrijpe en ikke ook nie lache)!
Van welke humor-series gaan jullie eerder huilen dan lachen?
Hebben jullie dat ook wel eens?
Je kijkt naar een zogenaamde Comedy maar je snapt de humor niet (is natuurlijk ook persoonlijk).
Ik heb dat met That 70's Show. Ik snap d'r geen d-r-o-l van; wat een rare "humor".
Vroeger had ik dat ook met 'Allo 'Allo (ja wat allo allo; ikke nie begrijpe en ikke ook nie lache)!
Van welke humor-series gaan jullie eerder huilen dan lachen?
vrijdag 8 juli 2011 om 18:14
Ik vind dus The Big Bang Theory geen fluit aan en dat is ook nogal vloeken in de kerk volgens sommigen. Vind het gewoon gemakkelijke grappen. Kijk veel liever naar Community, is vergelijkbaar maar mijns inziens écht grappig, ha ha. En geen lachband eronder.
Scrubs vind ik ook niet grappig. How I met your mother ook niet.
Maar Arrested Development weer wel
That's 70's show zit er weer wat tussen in.
Miranda vind ik hilarisch.
Scrubs vind ik ook niet grappig. How I met your mother ook niet.
Maar Arrested Development weer wel
That's 70's show zit er weer wat tussen in.
Miranda vind ik hilarisch.
vrijdag 8 juli 2011 om 18:18
Grappig hoe dat kan verschillen. Ik lach me suf om that 70's show. Vooral om Red Forman's varianten van foot in your ass.
En the Bucketlist is misschien niet echt comedy, en het einde tranentrekkend, maar als ze de lijst afwerken, en de situaties waar ze dan in komen is toch wel grappig?
Ik heb ook niet echt geduld voor the Simpsons
En the Bucketlist is misschien niet echt comedy, en het einde tranentrekkend, maar als ze de lijst afwerken, en de situaties waar ze dan in komen is toch wel grappig?
Ik heb ook niet echt geduld voor the Simpsons
vrijdag 8 juli 2011 om 18:28
That 70's show vind ik ook geen hol aan, net als het gros van de Nederlandse comedies (de vlaamsche pot, oppassen, dat soort ongein). Everybody loves Raymond en Seinfeld kon ik ook de humor niet van inzien (ik trap vast op een boel teentjes nu, sowwy) en Friends vond ik 1 seizoen vermakelijk, daarna: Gaaaaaaaaapppp...
Big Bang Theory vind ik daarentegen zeer vermakelijk (vooral Sheldon..), net als Allo Allo. Roseanne vond ik ook geweldig (ook in de herhaling, voor de 100.000ste keer)
Big Bang Theory vind ik daarentegen zeer vermakelijk (vooral Sheldon..), net als Allo Allo. Roseanne vond ik ook geweldig (ook in de herhaling, voor de 100.000ste keer)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 8 juli 2011 om 18:31
quote:Hasse88 schreef op 08 juli 2011 @ 18:28:
That 70's show vind ik ook geen hol aan, net als het gros van de Nederlandse comedies (de vlaamsche pot, oppassen, dat soort ongein). Everybody loves Raymond en Seinfeld kon ik ook de humor niet van inzien (ik trap vast op een boel teentjes nu, sowwy) en Friends vond ik 1 seizoen vermakelijk, daarna: Gaaaaaaaaapppp...
Big Bang Theory vind ik daarentegen zeer vermakelijk (vooral Sheldon..), net als Allo Allo. Roseanne vond ik ook geweldig (ook in de herhaling, voor de 100.000ste keer)Roseanne vond ik ook top-humor; heel gevat en verrassend en het blijft leuk. Net als Absolutely Fabulous.
Big Bang Theory vind ik daarentegen zeer vermakelijk (vooral Sheldon..), net als Allo Allo. Roseanne vond ik ook geweldig (ook in de herhaling, voor de 100.000ste keer)Roseanne vond ik ook top-humor; heel gevat en verrassend en het blijft leuk. Net als Absolutely Fabulous.