Entertainment alle pijlers

Comedy? Hoezo comedy?

08-07-2011 18:05 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Comedy? Hoezo comedy?

Hebben jullie dat ook wel eens?

Je kijkt naar een zogenaamde Comedy maar je snapt de humor niet (is natuurlijk ook persoonlijk).

Ik heb dat met That 70's Show. Ik snap d'r geen d-r-o-l van; wat een rare "humor".

Vroeger had ik dat ook met 'Allo 'Allo (ja wat allo allo; ikke nie begrijpe en ikke ook nie lache)!

Van welke humor-series gaan jullie eerder huilen dan lachen?
Allo Allo inderdaad, En Conan O'brian vind ik ook echt niet grappig
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
That 70's show vind ik erg leuk juist! Allo allo vroeger ook, maar nu wat minder als ik weer eens een herhaling zie. Maar ik quote nog wel graag van die show! Ik vond Gek op Jack (heette 'ie nou zo?) echt he-le-maal niet leuk.
Ik heb dat met Monty Python (sorry liefhebbers )

Ik vind juist de humor van Family Guy en Southpark leuk (niet altijd, maar vaak wel). Maar veel vinden dat ook vre-se-lijk That 70ies show vind ik ook tof.
De film The bucket list stond aangeduid als Komisch..... Ik heb heel hard gehuild :-)
In my defence: Ik was wel zwanger, dus hormonaal instabiel....
Ik vond the bucket lust ook meer tranentrekkend dan komisch haha. Wel een mooie film verder.
Family Guy inderdaad. Zo niet leuk.
Oh, en de simpsons. Ook niet leuk.
Ik vind dus The Big Bang Theory geen fluit aan en dat is ook nogal vloeken in de kerk volgens sommigen. Vind het gewoon gemakkelijke grappen. Kijk veel liever naar Community, is vergelijkbaar maar mijns inziens écht grappig, ha ha. En geen lachband eronder.

Scrubs vind ik ook niet grappig. How I met your mother ook niet.

Maar Arrested Development weer wel

That's 70's show zit er weer wat tussen in.

Miranda vind ik hilarisch.
Oh ik heb ook tranen met tuiten gehuild om the Bucket List, waarom is dat comedy? Net als The Break Up.

(en mijn hormonen zijn keurig binnen de perken).
Wat eten we vanavond?
Ik heb een enorme hekel aan mister Bean.... bah wat een griezel is dat en de zogenaamde humor... nee daar kan ik echt niet om lachen.
Oh ik vind The Big Bang Theory wel grappig maar niet hilarisch. Zelfde voor how I met your mother, that 70's show etc. Ik kijk het graag maar ik lig niet onder tafel van het lachen.
Iedereen is gek op jack, Oppassen. Om te janken zo slecht.
Grappig hoe dat kan verschillen. Ik lach me suf om that 70's show. Vooral om Red Forman's varianten van foot in your ass.

En the Bucketlist is misschien niet echt comedy, en het einde tranentrekkend, maar als ze de lijst afwerken, en de situaties waar ze dan in komen is toch wel grappig?

Ik heb ook niet echt geduld voor the Simpsons
Iedereen is gek op Jack vond ik ook tenenkrommend. Everybody loves Raymond vind ik wel weer leuk.
How i met your mother vind ik geweldig!!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
That 70's show vind ik ook geen hol aan, net als het gros van de Nederlandse comedies (de vlaamsche pot, oppassen, dat soort ongein). Everybody loves Raymond en Seinfeld kon ik ook de humor niet van inzien (ik trap vast op een boel teentjes nu, sowwy) en Friends vond ik 1 seizoen vermakelijk, daarna: Gaaaaaaaaapppp...

Big Bang Theory vind ik daarentegen zeer vermakelijk (vooral Sheldon..), net als Allo Allo. Roseanne vond ik ook geweldig (ook in de herhaling, voor de 100.000ste keer)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Liv schreef op 08 juli 2011 @ 18:13:

Oh, en de simpsons. Ook niet leuk.Simpsons :puke:
quote:Hasse88 schreef op 08 juli 2011 @ 18:28:

That 70's show vind ik ook geen hol aan, net als het gros van de Nederlandse comedies (de vlaamsche pot, oppassen, dat soort ongein). Everybody loves Raymond en Seinfeld kon ik ook de humor niet van inzien (ik trap vast op een boel teentjes nu, sowwy) en Friends vond ik 1 seizoen vermakelijk, daarna: Gaaaaaaaaapppp...

Big Bang Theory vind ik daarentegen zeer vermakelijk (vooral Sheldon..), net als Allo Allo. Roseanne vond ik ook geweldig (ook in de herhaling, voor de 100.000ste keer)Roseanne vond ik ook top-humor; heel gevat en verrassend en het blijft leuk. Net als Absolutely Fabulous.
Films in de trant van Meet the Parents. Vreselijk vind ik dat, ontzettend flauw, van die gooi en smijt- en ''alles gaat aan de lopende band mis"- humor, kan daar geen moment om lachen.
Kinderen geen bezwaar (VARA zaterdagavond)
en de Tv-kantine, en alle flauw Engelse shows die ze daarin persifleren vind ik om te huilen zo erg.

Ik vrees ook het ergste voor die nieuwe serie van ze.
Lesley Nielsen vind ik echt alles behalve grapig! Hot shots en al die andere films Patrick vond ze geweldig maar ik heb ze nu uit het DVDkastje gehaald. Bleh
Keeping up appearances.

Verschrikkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven