Is dit heel desperate?

27-06-2011 14:58 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag avond op stap was er een jongen die me meteen al opviel. Even later kwam hij per toeval ook nog met me praten en erna nog een paar keer wat woorden gewisseld. Alleen leek de interesse later weg. Ik wilde nog wel wat dingen weten, want wist nog niet eens zijn naam, maar dat kwam er niet meer van. Vond hem wel leuk uitzien enzo. We stonden ook in een dans cafe waar de muziek nogal hard stond. Het gesprek was niet heel diepgaand.. maar ik vond het wel heel leuk dat hij me aansprak. Hij dacht dat ik in een serie speelde, omdat hij me heel erg op iemand vond lijken die daarin speelde, dat was zijn opening zeg maar.

Wat ik me nu eigenlijk afvraag is of jongens ook met je praten als ze geen interesse in je hebben:P want ik heb wel vaak aanspraak maar dat zijn dan altijd van die types die met iedereen praten of niet echt geinteresseerd zijn (zo lijkt het). Zelf denk ik dan, waarom zou je de moeite doen..als de persoon je niet interessant lijkt.

Nou heb ik dus op hyves gekeken, omdat hij me wel verteld had waar hij vandaan kwam. En aangezien dat maar een heel klein plaatsje is heb ik hem kunnen vinden. Ik dacht niet geschoten is altijd mis en ik zie hem anders wsl toch nooit meer, want hij was een weekendje met vrienden hier, dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een berichtje gestuurd gisteravond. Heb nu alleen nog geen reactie.

Zat zelf te denken: of hij vindt het leuk of hij lacht zich dood met zijn vrienden. Vraag me af of het niet een beetje een wanhopige actie is.. zelf zou ik het wel leuk vinden maarrr..

Wat denken jullie?
Doe even rustig. Adem in adem uit. Ga niet op msn of wat dan ook zitten wachten totdat hij online komt....
Nja hij had wel nog offline gereageerd..

Ik laat het maar op zijn beloop, in de hoop dat ik hem zo en af toe eens spreek op msn en hem zo wat beter leer kennen en hij mij.

Ben daar alleen niet zo goed in, te ongeduldig:P wil hem ook het liefst altijd spreken als hij online is maarja ik ben voor hem ook maar een onbekende..
Stoer van je! En in het ergste geval hoor je niks terug. Heb je het in ieder geval geprobeerd. Toch?
Jemig wat ben jij ongeduldig zeg! ( behoorlijk desperate om een antwoord op je topicvraag te geven) Het gaat toch prima zo?
quote:wolkje8 schreef op 06 juli 2011 @ 13:38:

Jemig wat ben jij ongeduldig zeg! ( behoorlijk desperate om een antwoord op je topicvraag te geven) Het gaat toch prima zo?Dat dus
Misschien vind hij het wel gewoon eng en ging daarom offline.

Ik vind het alleen nooit zo'n goed teken.

Wat had hij dan precies in zijn bericht op hyves gestuurd? Wilde ie je nog eens zien of iets dergelijks?

Ik zou in ieder geval nu zelf geen actie meer ondernemen. Hij weet je te vinden.
Een tijd geleden is live/hotmail flink geüpdatet. Een van de veranderingen is dat MSN en live/hotmail nu gekoppeld zijn. Wanneer je alleen je e-mail wil checken, kan het zo zijn dat je zonder wetenschap online zichtbaar bent voor de mensen van je contactpersonen in je e-mail.

Dit kan je uitzetten in het vierkantje wat naast je naam staat, maar veel mensen zijn hiervan niet (voldoende) op de hoogte.

Ikzelf werd hier bewust van toen ik op een dag mijn e-mail checkte en er ineens iemand met me begon te chatten. Ik was niet aangemeld bij msn, dus ik stond even raar te kijken.

Er kwam in het email venster in mijn browser een pop-up met die chatsessie, terwijl ik er niet van op de hoogte was dat anderen mijn zichtbaarheid konden zien.

Het feit dat hij maar af en toe kort online is, zegt mij dat hij idd niet via msn online is, maar via live/hotmail terwijl hij zijn mail bekijkt. Even checken en weer afsluiten, volledig onbewust van het feit dat jij met hem zou willen chatten.

Dat hij offline gaat zonder bericht, bevestigd voor mij mijn vermoeden. Hij weet van niets en heeft het gewoon niet gezien.
anoniem_59036 wijzigde dit bericht op 06-07-2011 14:40
Reden: aanvullen
% gewijzigd
[quote]redhead25 schreef op 06 juli 2011 @ 12:45:

Nja hij had wel nog offline gereageerd..

Ik laat het maar op zijn beloop, in de hoop dat ik hem zo en af toe eens spreek op msn en hem zo wat beter leer kennen en hij mij.

Ben daar alleen niet zo goed in, te ongeduldig:P wil hem ook het liefst altijd spreken als hij online is maarja ik ben voor hem ook maar een onbekende..[/quote]

Maar hij ook voor jou. Dus je hebt niks te verliezen, dus afwachten, ben ik ook geen ster in, maar goed. Maar dat checken, wel of niet op hyves, op msn moet je niet doen. Een ander voelt dat aan, als je erg met de ander bezig bent.

Ik zou een ramp zijn in datingland 2011.
@Ananas: dat zou inderdaad kunnen ja dat hij daar nog niet achter is.. daar had ik nog niet aan gedacht.

@wolkje8: hahah ja misschien ben ik ook wel desperate aan het worden... te lang single.

@butterfly: vond het ook niet zo'n goed teken nee.. maar kan zijn dat hij idd niet weet dat hij online is zoals Ananas zegt. Hij vroeg of ik vaker in die tent kwam waar we waren en het een super weekend was etc etc, leuk dat ik hem had gevonden op hyves, hoe het met me ging en wat ik zondag nog ging doen, eindigend met een X.

Ach ik ga er niks meer bij denken, ik laat het een beetje op z'n beloop. Als hij met me wil praten merk ik het wel.
Balen.. hij is bijna nooit online. Mijn berichtje terug heb ik nog geen reactie op gehad, tis alweer bijna een week verder.
quote:redhead25 schreef op 08 juli 2011 @ 19:36:

Balen.. hij is bijna nooit online. Mijn berichtje terug heb ik nog geen reactie op gehad, tis alweer bijna een week verder.Laat lekker los, dit wordt niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven