Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
en donkey, waarin zou matth volgens jou dan moeten worden 'geheeld', gezien je spreekt van heelmeesters?

Wil jij zijn (harde) heelmeester zijn? En op welk gebied.

Wat vind je zo bedreigend aan hem?
@Matt Oh zo. Je bedoelt dan mij, als = even veel, dan = meer of minder. He! Jouw waarheid was dat je daar als moest schrijven, maar mijn waarheid is anders en ik kan dat onderbouwen, waarschijnlijk zul je me gelijk geven wat deze spelling betreft. Zou het zomaar kunnen dat er meer dingen zijn waar je ernaast zit?
Donkey, of vind je het soms vervelend dat de vrouwen hier zoveel aandacht aan matthie besteden?
quote:Donkeyshot schreef op 09 juli 2011 @ 20:50:

[...]

Jij vindt het niet nodig dat Matth eens wakker wordt geschud zodat hij kan beginnen met zelf na te denken in plaats van als een zombie bijbelteksten rond te strooien ?

Ik geloof niet zo in de aanpak van de zachte heelmeesters. Maar ook dat had je dan waarschijnlijk al begrepen. Ik denk niet dat je Matth er een dienst mee bewijst.Als het doel is om matth wakker te schudden dan helpen jou teksten niet erg. Ik ben het zeker niet met Matth eens en zou ook graag zien dat hij iets minder snel naar bijbelteksten grijpt maar iemand die je blijft aanvallen zal zich blijven verdedigen!!
quote:gaia9 schreef op 09 juli 2011 @ 20:56:

en donkey, waarin zou matth volgens jou dan moeten worden 'geheeld', gezien je spreekt van heelmeesters?

Wil jij zijn (harde) heelmeester zijn? En op welk gebied.

Wat vind je zo bedreigend aan hem?

Matth is ongeveer net zo bedreigend als een courgette.

En je kunt moeilijk ontkennen dat hij bol staat van de problemen.

Ik probeer tot hem door te dringen door hem aan het denken te zetten. Antwoorden geven doet hij niet maar de kritische vragen heeft hij wel gelezen.

Daar gaat hij misschien over nadenken. Maar niet als jij er telkens tussen duikt. Waarom denk je dat je hem moet beschermen ? En denk je dat je hem daarmee een dienst bewijst ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:gaia9 schreef op 09 juli 2011 @ 21:01:

Donkey, of vind je het soms vervelend dat de vrouwen hier zoveel aandacht aan matthie besteden?

Nee dat vind ik niet vervelend. Vervelend vind ik dat hij van alles beweert maar geen antwoord durft te geven op kritische vragen.

Maar ik denk dat ik maar ophou met dit gedoe. Veel plezier nog met je protegé.
quote:betwins schreef op 09 juli 2011 @ 21:02:

[...]

Als het doel is om matth wakker te schudden dan helpen jou teksten niet erg. Ik ben het zeker niet met Matth eens en zou ook graag zien dat hij iets minder snel naar bijbelteksten grijpt maar iemand die je blijft aanvallen zal zich blijven verdedigen!!

en dit doet hij juist al een stuk minder dan voorheen!

niemand dat nog opgevallen?
quote:Donkeyshot schreef op 09 juli 2011 @ 21:03:

[...]

Matth is ongeveer net zo bedreigend als een courgette.

En je kunt moeilijk ontkennen dat hij bol staat van de problemen.

Ik probeer tot hem door te dringen door hem aan het denken te zetten. Antwoorden geven doet hij niet maar de kritische vragen heeft hij wel gelezen.

Daar gaat hij misschien over nadenken. Maar niet als jij er telkens tussen duikt. Waarom denk je dat je hem moet beschermen ? En denk je dat je hem daarmee een dienst bewijst ?

Hij geeft juist hele duidelijke antwoorden, let wel genoeg antwoorden heb ik gezien, ook zónder citeringen uit de bijbel.

Soms zijn die bijbel quotes bovendien een mooie toevoeging, het illustreert hetgeen hij bedoelt. Hij kan zich niet altijd makkelijk uitdrukken.

Zo heeft ieder zijn voorbeelden die hij aankaart om zijn ideeën/mening uit te leggen.

Ik ook hoor, moet soms wat beter concentreren op hetgeen hij schrijft, en dan valt het namelijk reuze mee met die bedreigingen die jij meent te zien.
Nogmaals, ik heb wat betreft dat 'beschermen' al mijn zegje gedaan. Ga dat niet weer tot in den treuren herhalen.
quote:gaia9 schreef op 09 juli 2011 @ 21:05:

[...]

en dit doet hij juist al een stuk minder dan voorheen!

niemand dat nog opgevallen?Hij reageert ook al veel minder. Dan nemen de teksten vanzelf af
En donkey, jij bent zelf ook bezig met beschermen, zo lijkt het althans. Je vindt toch dat je de dames moet behoeden voor matth?

De dames zijn dek ik zelf wel sterk genoeg om hier hun positie in te nemen. Ze vragen nog steeds door, dus blijkbaar is het interessant genoeg om hier te reageren. Is toch juist leuk, die discussie die ermee op gang komt?

Nogmaals, ik vind die posts van matths alles behalve bedreigend.

Jij beweert nu dat je het niet als dusdanig bedreigend ervaart? Waarom besteed je er dan zoveel aandacht aan?

En waarom vindt je het dan wel weer raar dat ik hier veel aandacht aan besteed?
quote:gaia9 schreef op 09 juli 2011 @ 21:09:

[...]

Ik ook hoor, moet soms wat beter concentreren op hetgeen hij schrijft, en dan valt het namelijk reuze mee met die bedreigingen die jij meent te zien.

Bedreigingen die ik meen te zien ? Waar heb je het over ?

Ik geloof niet dat dit een erg zinvol gesprek is.
quote:betwins schreef op 09 juli 2011 @ 21:11:

[...]

Hij reageert ook al veel minder. Dan nemen de teksten vanzelf af

Ook dat valt wel mee. Ik zie juist steeds meer los komen in matths posts, hij laat veel meer zien dan voorheen.

En niet iedereen zit hier 24 uur per dag he, je kan niet altijd tijd hebben direct te reageren
Sorry Gaia, ik ben je nu volledig kwijt.

Wil ik dames beschermen tegen Matth0 ? Waar baseer je die onzin op als ik vragen mag ?

Volgens mij zit je van alles voor mij in te vullen. Bedreigingen ? Dames beschermen ?

Dat zijn jouw gedachten hoor, niet de mijne. Daar moet je dus jezelf over aanspreken, mij niet.
quote:Donkeyshot schreef op 09 juli 2011 @ 21:13:

[...]

Bedreigingen die ik meen te zien ? Waar heb je het over ?

Ik geloof niet dat dit een erg zinvol gesprek is.

Oke, dan maar weer terug naar de basis. Je bent heel erg gefocussed op het neerhalen van matth. Ik zie enorme zwart-wit beweringen in jouw posts.

Wat vind je dan zo enorm verkeerd aan matths posts. Dat hij de bijbel vaak citeert? Nogmaals, ik zie juist wél meningen in zijn posts, lees maar terug, er staan er genoeg. Hij illustreert het vaak met bijbelatuur, maar wat is daar dan mis mee?
Weet je Gaia, dit is echt zonde van mijn tijd.

Geen idee wat jij je in je hoofd haalt maar het heeft niet veel meer te maken met mij of met mijn postings.
quote:Donkeyshot schreef op 09 juli 2011 @ 21:05:

[...]

Nee dat vind ik niet vervelend. Vervelend vind ik dat hij van alles beweert maar geen antwoord durft te geven op kritische vragen.

Maar ik denk dat ik maar ophou met dit gedoe. Veel plezier nog met je protegé.

Daarom zeg ik, genoeg antwoorden hoor, probeer het eens als je alles terug leest. Niet vervelend bedoeld overigens. Gewoon hoe ik het zie.

En ieder is bovendien niet verplicht om precies op iedere vraag een antwoord te geven. Die tijd is er niet altijd, en sommige dingen zijn gewoon privé.
Gaia, Donky,

Allebei terug naar je hoek voordat er ongelukken gebeuren!
citaat Matt: 'Omdat de zogenaamde waarheid van andere geen waarheid is'

Gaia, dit is geen duidelijk antwoord, dit is geen discussie voeren, dit is dom en kortzichtig. We hadden hier een heel interessant gesprek, maar zijn aandeel heeft dat verpest. Jammer.

Donkey heeft trouwens genoeg aandacht van het vrouwelijk schoon.

Tussen Gaia en mij gebeuren geen ongelukken. Daar zijn we allebei het type niet voor. Ik ga gewoon iets anders doen. Fijne avond nog !
quote:idalee schreef op 09 juli 2011 @ 20:31:

Mattho, heb je ooit met je eigen ogen gezien dat de aarde niet vierkant is? Het is inderdaad niet aannemelijk, maar als iemand je uitlegt waarom de aarde vierkant is en zijn/haar mening onderbouwt wie ben jij dan om te zeggen dat dat niet zo is? Ik heb nog nooit met mijn eigen ogen gezien dat de aarde rond is, misschien houden ze ons wel voor de gek. Dat denk ik niet, maar het kan wel. Heel lang hebben mensen gedacht dat de aarde plat was, misschien hebben ze het nu wel weer mis!

Wat ik probeer te zeggen, denk je niet dat het goed is om ook naar de mening van anderen te luisteren en je ogen open te houden? Door je ogen open te hebben ben je ooit tot de conclusie gekomen dat je in god geloofd, dus eerder heeft het je iets goeds gedaan, het is zonde dat je nu weer oogkleppen op hebt. Daarbij toon je ook respect naar een ander door er niet vanuit te gaan dat jouw mening de enige is.Ik heb het wel gezien dat de aarde rond is... Want als je met een (zeil)boot vaart naar bijv. Engeland wordt de horizon vanzelf kleiner en kom je op een gegeven moment op een punt dat je aan geen enkele kant meer horizon ziet, alleen nog maar zee... en daarna na uren verder varen duikt er land op achter de horizon en komt Engeland tevoorschijn. Dat komt door en is dus het bewijs dat de aarde rond is
quote:Donkeyshot schreef op 09 juli 2011 @ 21:22:

Tussen Gaia en mij gebeuren geen ongelukken. Ik ga gewoon iets anders doen. Fijne avond nog !

Donky, Ook jouw posts voegen hier iets toe. Matth is op sommige vlakken communicatief niet zo vaardig. Ik denk ook dat Matth juist express zulke teksten plaatst om de discussie voort te laten duren.

Jij reageert daar nogal heftig op met gevolg dat hij dit blijft doen. De reacties van Gaia zijn redelijk onderbouwd. Ik krijg er geen speld tussen in ieder geval.

Nogmaals: Wat is nou exact jouw doel?
quote:Donkeyshot schreef op 09 juli 2011 @ 21:15:

Sorry Gaia, ik ben je nu volledig kwijt.

Wil ik dames beschermen tegen Matth0 ? Waar baseer je die onzin op als ik vragen mag ?

Volgens mij zit je van alles voor mij in te vullen. Bedreigingen ? Dames beschermen ?

Dat zijn jouw gedachten hoor, niet de mijne. Daar moet je dus jezelf over aanspreken, mij niet.Mijn gedachten inderdaad, daarom vraag ik het aan je of dat inderdaad het probleem is. Niet vervelend bedoeld zoals ik al zei.
quote:xalvadora schreef op 09 juli 2011 @ 21:26:

[...]

Ik heb het wel gezien dat de aarde rond is... Want als je met een (zeil)boot vaart naar bijv. Engeland wordt de horizon vanzelf kleiner en kom je op een gegeven moment op een punt dat je aan geen enkele kant meer horizon ziet, alleen nog maar zee... en daarna na uren verder varen duikt er land op achter de horizon en komt Engeland tevoorschijn. Dat komt door en is dus het bewijs dat de aarde rond is You lost me!!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven