Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
zaterdag 9 juli 2011 om 22:02
zaterdag 9 juli 2011 om 22:03
quote:xalvadora schreef op 09 juli 2011 @ 21:57:
[...]
Nou dat moet je jezelf eens afvragen doet hij dat echt of niet?
Matths overtuigingen zijn zijn waarheid. Maar beschouwt hij zijn eigen mening als meer waard dan van een ander? En ook al zou hij dat doen, doet ergens niet iedereen dat? Je eigen referentiekader...Ja maar hij zegt niet dat het zijn waarheid is maar de. Dat vind ik een groot verschil, daarom is het met jullie wel interessant om een discussie te voeren en met Matt niet.
Naja, ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, ik denk inderdaad dat matt niet goed kan communiceren en niet erg intelligent is.
[...]
Matths overtuigingen zijn zijn waarheid. Maar beschouwt hij zijn eigen mening als meer waard dan van een ander? En ook al zou hij dat doen, doet ergens niet iedereen dat? Je eigen referentiekader...Ja maar hij zegt niet dat het zijn waarheid is maar de. Dat vind ik een groot verschil, daarom is het met jullie wel interessant om een discussie te voeren en met Matt niet.
Naja, ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, ik denk inderdaad dat matt niet goed kan communiceren en niet erg intelligent is.
zaterdag 9 juli 2011 om 22:04
quote:gaia9 schreef op 09 juli 2011 @ 22:00:
Zoiets is het geworden: met spinazie, aardappel, , kruidentuin, room, eieren, ui, prei, bladerdeeg, laagje kaas, etc etc
[afbeelding]
Hoop dat het mag smaken!Aha, een quiche!! Past prima bij een rood wijntje! Klein stukje Gaia! Moet op de kilootjes letten!
Zoiets is het geworden: met spinazie, aardappel, , kruidentuin, room, eieren, ui, prei, bladerdeeg, laagje kaas, etc etc
[afbeelding]
Hoop dat het mag smaken!Aha, een quiche!! Past prima bij een rood wijntje! Klein stukje Gaia! Moet op de kilootjes letten!
zaterdag 9 juli 2011 om 22:06
quote:xalvadora schreef op 09 juli 2011 @ 21:57:
[...]
Matths overtuigingen zijn zijn waarheid. Maar beschouwt hij zijn eigen mening als meer waard dan van een ander? En ook al zou hij dat doen, doet ergens niet iedereen dat? Je eigen referentiekader...
Eens Xal, om matth maar weer ns te verdedigen
En wat je schrijft heb ik al zo vaak vermeld hier
[...]
Matths overtuigingen zijn zijn waarheid. Maar beschouwt hij zijn eigen mening als meer waard dan van een ander? En ook al zou hij dat doen, doet ergens niet iedereen dat? Je eigen referentiekader...
Eens Xal, om matth maar weer ns te verdedigen
En wat je schrijft heb ik al zo vaak vermeld hier
zaterdag 9 juli 2011 om 22:16
quote:nerd_ schreef op 09 juli 2011 @ 22:11:
Iemand die door god gezonden is verdedigen?
Lijkt me de omgedraaide wereld.
Dan plaats je je boven HEM.
Kan wel, alles verschuift.
Wat was uw naam?
Ah, nee toch...Schoonmoeder!!!!!
Nerd, als je goed gelezen had, had je gezien dat Gaia haar eigen mening verdedigd omdat ze het met Matth eens is.
Ze verdedigt niet Matth zelf!!
Beter maar weer gaan zitten kleffen met Xal!!
Iemand die door god gezonden is verdedigen?
Lijkt me de omgedraaide wereld.
Dan plaats je je boven HEM.
Kan wel, alles verschuift.
Wat was uw naam?
Ah, nee toch...Schoonmoeder!!!!!
Nerd, als je goed gelezen had, had je gezien dat Gaia haar eigen mening verdedigd omdat ze het met Matth eens is.
Ze verdedigt niet Matth zelf!!
Beter maar weer gaan zitten kleffen met Xal!!
zaterdag 9 juli 2011 om 22:17
quote:idalee schreef op 09 juli 2011 @ 22:03:
[...]
Ja maar hij zegt niet dat het zijn waarheid is maar de. Dat vind ik een groot verschil, daarom is het met jullie wel interessant om een discussie te voeren en met Matt niet.
Naja, ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, ik denk inderdaad dat matt niet goed kan communiceren en niet erg intelligent is.Matthie kan dat idd niet zo goed verwoorden kennelijk en daarom denk ik gewoon dat is zijn waarheid en niet de waarheid...
[...]
Ja maar hij zegt niet dat het zijn waarheid is maar de. Dat vind ik een groot verschil, daarom is het met jullie wel interessant om een discussie te voeren en met Matt niet.
Naja, ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, ik denk inderdaad dat matt niet goed kan communiceren en niet erg intelligent is.Matthie kan dat idd niet zo goed verwoorden kennelijk en daarom denk ik gewoon dat is zijn waarheid en niet de waarheid...