goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
ja echt heel lief!!!

Ik zit mezelf al een tijdje voor te nemen om de boodschappen op te ruimen en eieren te gaan bakken. Kan me alleen moeilijk van de bank af slepen.
Gewoon wat klaar maken en lekker eten Ieb. Das goed voor je. Daarna kun je lekker luieren

Dit is mijn ketting!

die is gaaf! Zie ik je nou de foto maken in die onderste kraal?

dit is mijn armband:

Mooi Ieb, mooie kleuren ook!

Ja ik zag het
Alle reacties Link kopieren
Ben weer terug. Is er hier nog iemand??
Ja ik ben er!

Heb je lekker gegeten sanne?
Nou chat... Het was behoorlijk slecht. Maar wel gelachen erom met vriend.

Hoe is jouw avond?
Das jammer dat het eten slecht was. Maar wel leuk dat jullie lol gehad hebben. Dat is een stap in de goeie richting toch?

Mjin avond is rustig. Man moet werken. Wel thuis gelukkig. Morgen gaan we naar de caravan. Lekker naar het strand en 's avonds lekker uit eten. Maandag heeft hij vrij dus we blijven er twee dagen. Heb er zin in.

Leuk dat je ook naar de meet komt sanne!
Klinkt als een plan chat! Hoop dat het weer goed blijft. Ik ga naar mijn oma.

Wat zijn de plannen voor volgende week? Is er al een plek en tijdstip bekend?
hele slechte avond hier en het forum is 1 grote vieze bende totaal geen afleiding.

deze computer is sloom en loopt telkens vast. Het gaat echt niet goed met me nu.
Ibi heb je iemand die even langs kan komen of wil je slapen en alles even vergeten? Ik dacht dat je werkdag zo goed was gegaan?
Iebje, het forum is inderdaad geen afleiding. Komt de spanning van het werk eruit?
Nee nog niks bekend sanne. Ik loop de dames steeds mis hier.
ja werkdag is goed gegaan. Ik zag alleen dat mijn leidinggevende me per direct voor 4 dagen per week heeft ingeroosterd en daar ben ik van geschokken. Misschien speelt dat mee. En ik mis patrick gewoon zo enorm. Wou dat ik met hem kon bespreken wat nu te doen, hoe de dag is gegaan hoe ik nou toch verder moet zonder hem.
Ow, das lastig. Het wordt wel de hoofdstad toch? Zijn daar betaalbare parkeerplekken?
Ibi, dat begrijp ik. Is ook heftig als je met 8 dagen vrij bent geweest. Kun je iets bedenken wat je op kan beuren? En ben je nog steeds zo moe?
Hallo allemaal

Ik vind alles best , meetgewijs

Ibi Kun je niet een onzinfacebook aanmaken? kunnen we een potje rummikub spelen ter afleiding?

Sanne, jammer dat je eten slecht was, wel fijn dat het gezellig was met vriend!

Wat een mooie sieraden hebben jullie gehad van forumster, echt superlief, en heel, heel erg mooi zien ze eruit!!
SanneK, 9 minuten geleden

Ow, das lastig. Het wordt wel de hoofdstad toch? Zijn daar betaalbare parkeerplekken?

Moet je heul goed zoeken
Hola dames
Hallo? Verstoppertje is over!

Buut Iebs, buut Chat, buut Sanne, buut Mika, buut Yellow, buut meelezers
Daar zijn choco en yellow!

Hmm... Met de auto ben ik er met een half uur, maar met openbaar vervoer is t ruim een uur. Realiseer me nu waarom ik er niet zo vaak kom. :-)
Leuk dat je weggaat met de caravan chat, hoop da tje er lekker van opknapt.

Choco, dat vehraal van de hond, verschrikkelijk, echt verschrikkelijk.... Sorry, maar sommige mensen moeten gewoon geen dieren hebben
EN BUUT VRIJ VOOR DE HELE KLIEK
ga me morgen verder verdiepen in onzinfb yellow heb nu echt knallende koppijn lig in bed heb pillen ingenomen en typ dit in het donker met mijn ogen dicht want beeldscherm doet pijn aan mijn ogen.

Ik ga zo proberen te slapen zal me morgen wel waardeloos voelen en moet er weer vroeg uit bleh!

Wat wel grappig was had skeelers op mp. gezet en kreeg direct reactie iemand wilde 13,50 incl. verzendkosten betalen. Kreeg ik vandaag een mail dat ze het geld niet had en het over liet gaan. Kreeg ik half uur later van iemand anders mail of ze ze op mocht komen halen voor 15 euro! Ha! Morgenavond komt ze langs.
Sanne je moet zelf weten of het parkeergeld het je waard is. Met ov kun je wat drinken

Yellow, kan ze nog ergens bij een pontje staan of niet?

Nou dit is wel echt heel extreem wat er gebeurd is. Ze zijn wel goed voor de honden (er is er nu nog 1) maar niet helemaal zoals het hoort.

Man is er kapot van, voel me er echt sullig bij..

He eh.. Had ik al verteld dat ik vrijdag ga skieën? Ik stem dus voor niet te veel lopen/slenteren denk ik Kan dat?

We moeten ergens koffie drinken met gebak van Mika. Jullie waterfietsen, ik spierpijn hebben. Wie wil er nog iets anders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven