goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
zaterdag 9 juli 2011 om 22:28
Das jammer dat het eten slecht was. Maar wel leuk dat jullie lol gehad hebben. Dat is een stap in de goeie richting toch?
Mjin avond is rustig. Man moet werken. Wel thuis gelukkig. Morgen gaan we naar de caravan. Lekker naar het strand en 's avonds lekker uit eten. Maandag heeft hij vrij dus we blijven er twee dagen. Heb er zin in.
Leuk dat je ook naar de meet komt sanne!
Mjin avond is rustig. Man moet werken. Wel thuis gelukkig. Morgen gaan we naar de caravan. Lekker naar het strand en 's avonds lekker uit eten. Maandag heeft hij vrij dus we blijven er twee dagen. Heb er zin in.
Leuk dat je ook naar de meet komt sanne!
zaterdag 9 juli 2011 om 22:49
ja werkdag is goed gegaan. Ik zag alleen dat mijn leidinggevende me per direct voor 4 dagen per week heeft ingeroosterd en daar ben ik van geschokken. Misschien speelt dat mee. En ik mis patrick gewoon zo enorm. Wou dat ik met hem kon bespreken wat nu te doen, hoe de dag is gegaan hoe ik nou toch verder moet zonder hem.
zaterdag 9 juli 2011 om 22:55
Hallo allemaal
Ik vind alles best , meetgewijs
Ibi Kun je niet een onzinfacebook aanmaken? kunnen we een potje rummikub spelen ter afleiding?
Sanne, jammer dat je eten slecht was, wel fijn dat het gezellig was met vriend!
Wat een mooie sieraden hebben jullie gehad van forumster, echt superlief, en heel, heel erg mooi zien ze eruit!!
Ik vind alles best , meetgewijs
Ibi Kun je niet een onzinfacebook aanmaken? kunnen we een potje rummikub spelen ter afleiding?
Sanne, jammer dat je eten slecht was, wel fijn dat het gezellig was met vriend!
Wat een mooie sieraden hebben jullie gehad van forumster, echt superlief, en heel, heel erg mooi zien ze eruit!!
zaterdag 9 juli 2011 om 23:12
ga me morgen verder verdiepen in onzinfb yellow heb nu echt knallende koppijn lig in bed heb pillen ingenomen en typ dit in het donker met mijn ogen dicht want beeldscherm doet pijn aan mijn ogen.
Ik ga zo proberen te slapen zal me morgen wel waardeloos voelen en moet er weer vroeg uit bleh!
Wat wel grappig was had skeelers op mp. gezet en kreeg direct reactie iemand wilde 13,50 incl. verzendkosten betalen. Kreeg ik vandaag een mail dat ze het geld niet had en het over liet gaan. Kreeg ik half uur later van iemand anders mail of ze ze op mocht komen halen voor 15 euro! Ha! Morgenavond komt ze langs.
Ik ga zo proberen te slapen zal me morgen wel waardeloos voelen en moet er weer vroeg uit bleh!
Wat wel grappig was had skeelers op mp. gezet en kreeg direct reactie iemand wilde 13,50 incl. verzendkosten betalen. Kreeg ik vandaag een mail dat ze het geld niet had en het over liet gaan. Kreeg ik half uur later van iemand anders mail of ze ze op mocht komen halen voor 15 euro! Ha! Morgenavond komt ze langs.
zaterdag 9 juli 2011 om 23:15
Sanne je moet zelf weten of het parkeergeld het je waard is. Met ov kun je wat drinken
Yellow, kan ze nog ergens bij een pontje staan of niet?
Nou dit is wel echt heel extreem wat er gebeurd is. Ze zijn wel goed voor de honden (er is er nu nog 1) maar niet helemaal zoals het hoort.
Man is er kapot van, voel me er echt sullig bij..
He eh.. Had ik al verteld dat ik vrijdag ga skieën? Ik stem dus voor niet te veel lopen/slenteren denk ik Kan dat?
We moeten ergens koffie drinken met gebak van Mika. Jullie waterfietsen, ik spierpijn hebben. Wie wil er nog iets anders?
Yellow, kan ze nog ergens bij een pontje staan of niet?
Nou dit is wel echt heel extreem wat er gebeurd is. Ze zijn wel goed voor de honden (er is er nu nog 1) maar niet helemaal zoals het hoort.
Man is er kapot van, voel me er echt sullig bij..
He eh.. Had ik al verteld dat ik vrijdag ga skieën? Ik stem dus voor niet te veel lopen/slenteren denk ik Kan dat?
We moeten ergens koffie drinken met gebak van Mika. Jullie waterfietsen, ik spierpijn hebben. Wie wil er nog iets anders?