nieuw wachtwoord hotmail
zondag 10 juli 2011 om 11:57
Wat te doen als je niet meer kan inloggen op je hotmail? Wachtwoord is niet goed, beveiligingsvraag is een vraag die ik niet herken dus enige optie is klantondersteuning, nu 2 keer formulier ingevuld maar krijg totaal geen reactie.
Weet iemand een andere manier om nieuw wachtwoord aan te maken zonder antwoord te hoeven geven op de beveiligingsvraag?
Bedankt!
Weet iemand een andere manier om nieuw wachtwoord aan te maken zonder antwoord te hoeven geven op de beveiligingsvraag?
Bedankt!
zondag 10 juli 2011 om 12:22
Ik heb dit ook een keer gehad en toen ben ik juist heel goed geholpen. Moest volgens mij een hele lijst vragen invullen over waar ik had ingelogd etc en wat voor mappen ik had gemaakt Dit heb ik heel uitgebreid gedaan
Heb toen een nieuw wachtwoord gekregen, mijn mai was helemaal leeg dus alles wat er nu staat is weg
Ik heb mijn mailadres sinds 2001 dus het kan wel dat het nu anders gaat
Heb toen een nieuw wachtwoord gekregen, mijn mai was helemaal leeg dus alles wat er nu staat is weg
Het Viva forum is papaja.
zondag 10 juli 2011 om 12:24
quote:NymphadoraTonks schreef op 10 juli 2011 @ 12:22:
Moest volgens mij een hele lijst vragen invullen over waar ik had ingelogd etc en wat voor mappen ik had gemaakt Dit heb ik heel uitgebreid gedaan
Ik had mijn mailadres al voor 2001, ik heb ook al die vragen beantwoord, welke mappen, wie heb je het meeste gemaild etc, maar helaas.
Maar hadden ze heel jouw mail leeg gemaakt ja?
Moest volgens mij een hele lijst vragen invullen over waar ik had ingelogd etc en wat voor mappen ik had gemaakt Dit heb ik heel uitgebreid gedaan
Ik had mijn mailadres al voor 2001, ik heb ook al die vragen beantwoord, welke mappen, wie heb je het meeste gemaild etc, maar helaas.
Maar hadden ze heel jouw mail leeg gemaakt ja?
zondag 10 juli 2011 om 12:30
Ja er stond helemaal niks meer in Alsof ik een heel nieuw account had
Ik had ook in het buitenland ingelogd en had een paar ip adressen mapnamen en adressenlijst waar ik naartoe mailde
Misschien is het handig om een mailadres te koppelen Dan zorgt inloggen bij het ene mailadres voor toegang tot het andere adres
Ik had ook in het buitenland ingelogd en had een paar ip adressen mapnamen en adressenlijst waar ik naartoe mailde
Misschien is het handig om een mailadres te koppelen Dan zorgt inloggen bij het ene mailadres voor toegang tot het andere adres
Het Viva forum is papaja.
zondag 10 juli 2011 om 12:59
zondag 10 juli 2011 om 13:01
We hebben uw verzoek om uw wachtwoord voor Windows Live opnieuw in te stellen ontvangen. Volg onderstaande instructies om uw verzoek te bevestigen en uw wachtwoord te wijzigen. Door uw verzoek te bevestigen helpt u ons onbevoegde toegang tot uw account voorkomen. Als u geen verzoek heeft ingediend om uw wachtwoord opnieuw in te stellen, volgt u onderstaande instructies om het verzoek te annuleren. VERZOEK BEVESTIGEN EN WACHTWOORD OPNIEUW INSTELLEN 1. Kopieer het volgende webadres:
Kijk zoiets bedoel ik, ik heb dat voor een vriendin gedaan.
Kijk zoiets bedoel ik, ik heb dat voor een vriendin gedaan.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé