Het *ongecensureerde* eikenbos
maandag 4 juli 2011 om 16:43
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.
Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.
Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.
zondag 10 juli 2011 om 22:49
quote:xalvadora schreef op 10 juli 2011 @ 22:24:
@khemam & dibbes
ja was leuk, jullie nog wat gedaan?
En waar ging het bosbrandje over... ?
Ja, mijn zwembad schoongemaakt
en verder hier geweest en buiten en nu spontaan kindvrij.
Sorry Khe, ik las je eerdere berichtje verkeerd, dacht dat je het letterlijk bedoelde.
@khemam & dibbes
ja was leuk, jullie nog wat gedaan?
En waar ging het bosbrandje over... ?
Ja, mijn zwembad schoongemaakt
Sorry Khe, ik las je eerdere berichtje verkeerd, dacht dat je het letterlijk bedoelde.
zondag 10 juli 2011 om 23:02
quote:elfje26 schreef op 10 juli 2011 @ 21:44:
Matt take a hint, volgens mij heeft Gaia je effe in de negeermodus gezet
idd, matth0 beeeetje ongeduldig??
Gelukkig de gemoederen zijn weer bedaard zo te lezen.
Oja, Matth, ik ken je topic, is interessant, ben het deels met je eens. Verder geen commentaar.
En ladies/gentlemen, jullie hoeven mij niet te redden uit matth's klauwen hoor, niet zo bedrukt.. Wellicht goed bedoeld, maar ik heb eenmaal mijn eigen mening hierover. Weet wat de intenties zijn, so be it. Grappig is het wel
Matt take a hint, volgens mij heeft Gaia je effe in de negeermodus gezet
Oja, Matth, ik ken je topic, is interessant, ben het deels met je eens. Verder geen commentaar.
En ladies/gentlemen, jullie hoeven mij niet te redden uit matth's klauwen hoor, niet zo bedrukt.. Wellicht goed bedoeld, maar ik heb eenmaal mijn eigen mening hierover. Weet wat de intenties zijn, so be it. Grappig is het wel
zondag 10 juli 2011 om 23:18
quote:gaia9 schreef op 10 juli 2011 @ 23:02:
[...]
Nou, Gaia, daar leek het anders wel op! Maar wel goed dat je dat hier nog even komt ontkrachten. Je hebt inderdaad een eigen meining en ik moet zeggen, die zijn altijd goed onderbouwd!
Kun je eens uitleggen wat er dan zo grappig aan is?
[...]
Nou, Gaia, daar leek het anders wel op! Maar wel goed dat je dat hier nog even komt ontkrachten. Je hebt inderdaad een eigen meining en ik moet zeggen, die zijn altijd goed onderbouwd!
Kun je eens uitleggen wat er dan zo grappig aan is?
zondag 10 juli 2011 om 23:23
quote:matth0 schreef op 10 juli 2011 @ 23:10:
Ja gaia, normaal ben je best actief met reageren.
Ik kan mij niet herinneren dat Gaia iemand negeert hier. Op elke vraag, of reactie die aan Gaia gericht is, komt Gaia altijd terug.
Ben je niet gewoon aan het provoceren, Matth? Heb je je verveelt vanavond?
Ja gaia, normaal ben je best actief met reageren.
Ik kan mij niet herinneren dat Gaia iemand negeert hier. Op elke vraag, of reactie die aan Gaia gericht is, komt Gaia altijd terug.
Ben je niet gewoon aan het provoceren, Matth? Heb je je verveelt vanavond?
zondag 10 juli 2011 om 23:35
quote:betwins schreef op 10 juli 2011 @ 23:18:
[...]
Kun je eens uitleggen wat er dan zo grappig aan is?Ik vind het grappig dat er allerlei misverstanden ontstaan
[...]
Kun je eens uitleggen wat er dan zo grappig aan is?Ik vind het grappig dat er allerlei misverstanden ontstaan
zondag 10 juli 2011 om 23:52
quote:gaia9 schreef op 10 juli 2011 @ 23:41:
Zo, even ontspannen.. Wijntje erbij, mooie skyline...
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je dat de foto bewerkt is. De kleuren in de rivier zijn anders dan de kleuren van de skyline.
We worden we voor de gek gehouden hier... Vaak is niet alles wat het lijkt..
Maar wel een mooie foto!
Zo, even ontspannen.. Wijntje erbij, mooie skyline...
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je dat de foto bewerkt is. De kleuren in de rivier zijn anders dan de kleuren van de skyline.
Maar wel een mooie foto!
zondag 10 juli 2011 om 23:54
zondag 10 juli 2011 om 23:54
quote:betwins schreef op 10 juli 2011 @ 23:52:
[...]
Maar wel een mooie foto!Klopt betwins. De kleuren in de rivier denk ik weg, iets realistischer beeld dan.
[...]
Maar wel een mooie foto!Klopt betwins. De kleuren in de rivier denk ik weg, iets realistischer beeld dan.