Affaire tips en ervaringen

11-07-2011 08:16 349 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag met andere mensen die een affaire hebben van gedachten wisselen. Ik weet dat er een minnaar topic is maar daar word je als nieuwkomer naar oude topics verwezen die je weliswaar kan lezen maar waar je dan natuurlijk niet meer op kunt reageren. Ik hoop dat er meer mensen zijn die relatief nieuw met de situatie zijn en ook behoefte hebben om er over te praten.

Ik ben benieuwd naar waar anderen hun minnaar/minnares hebben leren kennen, hoe vaak je elkaar ziet, wat je dan doet (alleen sex of ook andere dingen), of je de nacht met elkaar doorbrengt/op reis gaat, hoe lang de affaire al stand houdt, wat je gevoelens zijn, of de partner(s) op de hoogte is en wat je gevoelens daar bij zijn, waar je grenzen liggen etc.

Ben je er naar op zoek gegaan of is het je overkomen? Zou je als deze affaire eindigt opnieuw een affaire willen of zie je dit als iets eenmaligs?

Liever geen discussie over of het hebben van een affaire wel of niet goed is want daar zijn al een heleboel topics over en ik denk dat alles daarover inmiddels wel gezegd is.
Zo te zien gaat dit topic weer niet leiden tot wat TO wil:-)
Het moet niet gekker worden...
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 08:49:

[...]

En waarom dan niet? Ik heb zat topics gelezen die gestart zijn door iemand die een affaire heeft. Als die mensen nou eens zouden reageren.... (in plaats van wederom degenen die fel tegen zijn)

Dan had je wat verder moeten inlezen knul, dan had je kunnen zien dat dit nu nét het verkeerde forum is voor dit soort 'how low can you go' acties.

:puke: dat is mijn reactie, en dan druk ik me nog matigjes uit.
quote:bommi schreef op 11 juli 2011 @ 08:53:

Je vraag is of de partners op de hoogte zijn. Dan is het toch niet vreemd dat men denkt dat jij zelf een partner hebt?

Niet al mijn vragen hierboven zijn op mij zelf van toepassing. Ik vind het gewoon een interessant onderwerp en wil weten hoe anderen hier mee omgaan.

Maar ik heb inderdaad een partner, die is op de hoogte van mijn affaire en heeft daar geen problemen mee.
"Quote: Wie zegt hier dat ik mijn partner belazer?"

Omdat je hier tips vraagt over een affaire en een minnaar? Of ben jij er zo een die zelf twee katten heeft en achter getrouwde kerels aangaat?
Common sense is not so common.
Voltaire
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 08:56:

[...]

Niet al mijn vragen hierboven zijn op mij zelf van toepassing. Ik vind het gewoon een interessant onderwerp en wil weten hoe anderen hier mee omgaan.

Maar ik heb inderdaad een partner, die is op de hoogte van mijn affaire en heeft daar geen problemen mee.Oh, de affaire is er al?
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 08:53:

[...]

Waar heb ik dat eerder gelezen? Is het jouw missie om in elk topic te gaan vertellen hoe fel je tegen het hebben van een affaire/ vreemdgaan/ niet-monogaam zijn bent? Wat hoop je daar mee te bereiken?

Ik heb het eerder niet geroepen hoor, topics zoals het jouwe is namelijk een inkopertje voor de forumsters hier!

Ik heb geen missie, heb geen ervaring in het besodemieteren of het besodemieterd worden, heb van nature een hoog moraal en ik weet hoe er hier terecht gereageerd worden op topics zoals het jouwe.

Vandaar mijn opmerking, je krijgt hier de wind van voren
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 08:53:

[...]

Waar heb ik dat eerder gelezen? Is het jouw missie om in elk topic te gaan vertellen hoe fel je tegen het hebben van een affaire/ vreemdgaan/ niet-monogaam zijn bent? Wat hoop je daar mee te bereiken?En jij? Zo te zien en te lezen ben jij alleen met je seksleven bezig. Heb je verder nog hobby's of blijft het bij 'God's gift to man' die iedereen gewoon gehad moet hebben?
Serieuze vraag; waarom plaats je een dergelijk topic op een forum waar je al weet wat de reacties zijn en zet je er ook nog eens bij dat er vooral niet gediscussieerd mag worden.

Je wilt alleen tips en ervaringen?

Zet je vraag lekker op het prikbord onder gevraagd, en laat het forum zijn waar het voor bedoeld is; discussies.
Obsession, ik zou de openingspost aanpassen en aangeven dat je met medeweten van je partner een affaire hebt.

Dan krijgt het verhaal een geheel andere lading en de reacties ook :-)
Wat raar om hier tips en ervaringen te vragen.

In het "minnaar op vakantie" topic weet je het allemaal zo goed.
Is die minnaar inmiddels niet al weer terug van vakantie?
Hahaha oops je bent een vent. Kijk dat veranderd de zaak (niet).

Succes met je vriendin, je neukertje en alle vrouwen die hier nog een mooie reactie gaan plaatsen ;)
Voltaire
Obession, heeft jouw partner ook een minnaar?

En wat is de reden van het hebben van een minnaar?

Waarom verbreek je de relatie met je eigen partner niet als je er niet genoeg aan hebt?

Gemakzucht?
quote:Sjors1988 schreef op 11 juli 2011 @ 08:56:

"Quote: Wie zegt hier dat ik mijn partner belazer?"

Omdat je hier tips vraagt over een affaire en een minnaar? Of ben jij er zo een die zelf twee katten heeft en achter getrouwde kerels aangaat?Ik ben benieuwd naar de affaire van andere mensen. Dat wil dus niet zeggen dat ik zelf mijn partner 'belazer'. Ik oordeel niet zo hard over mensen die het stiekem doen maar zelf doe ik het dus NIET stiekem. En tips bedoelde ik eerlijk gezegd meer in de zin van wat je samen doet met je minna(a)r(es). (En nee, dan bedoel ik dus geen details op het gebied van sex.)
quote:moniekk schreef op 11 juli 2011 @ 08:58:

Obsession, ik zou de openingspost aanpassen en aangeven dat je met medeweten van je partner een affaire hebt.

Dan krijgt het verhaal een geheel andere lading en de reacties ook :-)Dat dus
oh je partner weet ervan? nou dat maakt het oke dan.

Wat een droefenis op de vroege maandag zeg.
Hoezo heb je tips nodig voor wat je kunt doen met een minnaar/minnares?

Heb je bij je eigen partner ook een handleiding nodig?

Je kunt zelf toch wel bedenken wat je met iemand onderneemt?
quote:bommi schreef op 11 juli 2011 @ 09:00:

Obession, heeft jouw partner ook een minnaar?

En wat is de reden van het hebben van een minnaar?

Waarom verbreek je de relatie met je eigen partner niet als je er niet genoeg aan hebt?

Gemakzucht?

Lekker buiten de deur neuken, en thuis wacht je vrouw je op met een voedzame doch lekker maaltijd. Je kunt altijd en overal je zaad kwijt en je overhemden worden ook nog gestreken.

Ik zeg win-win situatie.
Je partner weet ervan? Dan is het toch geen affaire/vreemdgaan meer? Dan heb je toch gewoon een open relatie??

Ofzieikhetnouverkeerd..
Dus eigenlijk is een minnares een gratis prostituee?
@obsession: je hebt een vriendin en een minnares. De minnares is om te neuken en je vriendin voor de etentjes en andere activiteiten.

Is dat nu zo moeilijk?
Voltaire
Even een offtopic vraagje: ben je nou een man of een vrouw?
quote:mjdh schreef op 11 juli 2011 @ 08:57:

[...]

En jij? Zo te zien en te lezen ben jij alleen met je seksleven bezig. Heb je verder nog hobby's of blijft het bij 'God's gift to man' die iedereen gewoon gehad moet hebben?

Als je een man en een minnaar hebt zou ik dat nou niet direct willen omschrijven als 'iedereen gewoon gehad moet hebben'. In principe heb ik twee monogame relaties. Wat overigens ook niet altijd het geval hoeft te zijn. Dat is ook iets waar ik wel benieuwd naar ben... of er mensen zijn die er meerdere minnaars of naast de minnaar one night stands op na houden.

Ik ben gewoon geinteresseerd in het onderwerp, dat wil echt niet zeggen dat ik alles zelf wil doen.

En dat het over sex gaat... volgens mij is dit de pijler sex dus dat lijkt me dan wel een logisch onderwerp ja. Los daarvan is het hebben van een affaire vaak om meer dan alleen sex gebaseerd.
quote:bommi schreef op 11 juli 2011 @ 09:04:

Dus eigenlijk is een minnares een gratis prostituee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven