Affaire tips en ervaringen

11-07-2011 08:16 349 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag met andere mensen die een affaire hebben van gedachten wisselen. Ik weet dat er een minnaar topic is maar daar word je als nieuwkomer naar oude topics verwezen die je weliswaar kan lezen maar waar je dan natuurlijk niet meer op kunt reageren. Ik hoop dat er meer mensen zijn die relatief nieuw met de situatie zijn en ook behoefte hebben om er over te praten.

Ik ben benieuwd naar waar anderen hun minnaar/minnares hebben leren kennen, hoe vaak je elkaar ziet, wat je dan doet (alleen sex of ook andere dingen), of je de nacht met elkaar doorbrengt/op reis gaat, hoe lang de affaire al stand houdt, wat je gevoelens zijn, of de partner(s) op de hoogte is en wat je gevoelens daar bij zijn, waar je grenzen liggen etc.

Ben je er naar op zoek gegaan of is het je overkomen? Zou je als deze affaire eindigt opnieuw een affaire willen of zie je dit als iets eenmaligs?

Liever geen discussie over of het hebben van een affaire wel of niet goed is want daar zijn al een heleboel topics over en ik denk dat alles daarover inmiddels wel gezegd is.
Andere dingen zou ik trouwens niet doen met een minnaar. Tenzij je teveel tijd hebt of zo.
Twee monogame relaties??

Prachtige omschrijving!
Als je tijd hebt voor twee monogame relaties en daarnaast nog andere avontuurtjes, heb je dan geen leven met een baan en sociaal leven met vrienden en sport/andere hobby's?

Bestaat je leven dan alleen uit sex?
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 09:05:

[...]

In principe heb ik twee monogame relaties.

Monogaam

Individu met één partner
quote:Sssenta schreef op 11 juli 2011 @ 08:58:

Serieuze vraag; waarom plaats je een dergelijk topic op een forum waar je al weet wat de reacties zijn en zet je er ook nog eens bij dat er vooral niet gediscussieerd mag worden.

Je wilt alleen tips en ervaringen?

Zet je vraag lekker op het prikbord onder gevraagd, en laat het forum zijn waar het voor bedoeld is; discussies.Ik wil ook best discussies, maar dan graag over de vragen die ik in mijn openingspost heb gezet. Ik vind het heel erg ongeloofwaardig dat er alleen maar mensen op dit forum zouden zitten fel tegen affaires zijn. (Er zijn immers een heleboel mensen die er een hebben)
quote:Liv schreef op 11 juli 2011 @ 09:06:

Andere dingen zou ik trouwens niet doen met een minnaar. Tenzij je teveel tijd hebt of zo.

Nou, even "een bakkie doen" moet toch wel kunnen,

voor of na het delen van de sponde.
Twee monogame relaties is hetzelfde als vegetarier zijn buiten de maaltijden om?
Woord van de dag: Polygaam
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 09:08:

[...]

Ik wil ook best discussies, maar dan graag over de vragen die ik in mijn openingspost heb gezet. Ik vind het heel erg ongeloofwaardig dat er alleen maar mensen op dit forum zouden zitten fel tegen affaires zijn. (Er zijn immers een heleboel mensen die er een hebben)

Over je vragen valt zo weinig te discuseren, vind je niet?

Wel uit eten met minnares of niet, wel blijven slapen of niet, wel schuldgevoel of niet.... zijn niet zoveel opties eerlijk gezegd.

Ga naar het minnaressen-topic... daar zul je precies lezen wat je wilt lezen en horen
quote:bommi schreef op 11 juli 2011 @ 09:00:

Obession, heeft jouw partner ook een minnaar?

En wat is de reden van het hebben van een minnaar?

Waarom verbreek je de relatie met je eigen partner niet als je er niet genoeg aan hebt?

Gemakzucht?Ik ben heel gelukkig met mijn partner, hou heel veel van hem en heb dus geen enkele reden om mijn relatie te verbreken.

[...]

Ik wil ook best discussies, maar dan graag over de vragen die ik in mijn openingspost heb gezet. Ik vind het heel erg ongeloofwaardig dat er alleen maar mensen op dit forum zouden zitten fel tegen affaires zijn. (Er zijn immers een heleboel mensen die er een hebben)

Dat is dan heel jammer voor je. Je mag wel een topic openen, maar je kan niet bepalen wat de inhoud van de reacties is.

Gelukkig.
quote:Sssenta schreef op 11 juli 2011 @ 09:10:

Twee monogame relaties is hetzelfde als vegetarier zijn buiten de maaltijden om?Of een ex-roker, tussen de sigaretten door...

[...]

Ik wil ook best discussies, maar dan graag over de vragen die ik in mijn openingspost heb gezet. Ik vind het heel erg ongeloofwaardig dat er alleen maar mensen op dit forum zouden zitten fel tegen affaires zijn. (Er zijn immers een heleboel mensen die er een hebben)Ai, dat krijg je er nou van, zoals de waard is...
quote:Sjors1988 schreef op 11 juli 2011 @ 09:00:

Hahaha oops je bent een vent. Kijk dat veranderd de zaak (niet).

Succes met je vriendin, je neukertje en alle vrouwen die hier nog een mooie reactie gaan plaatsen ;)Ik ben een vrouw.
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 09:11:

[...]

Ik ben heel gelukkig met mijn partner, hou heel veel van hem en heb dus geen enkele reden om mijn relatie te verbreken.Blijkbaar niet zó gelukkig dat je jezelf voor 100% aan hem kan geven..
Obession. Er bestaan veel mensen met een affaire. Maar mensen die dat doen, zijn vaak van het dommere soort.

Mensen op het Viva forum zijn bovengemiddeld intelligent, wist je dat niet?

Jij zult meer op je plek zijn op sites als Fok! en dat soort onzinsites.

Dus ciao ciao.
quote:Kier_V schreef op 11 juli 2011 @ 09:10:

[...]

Over je vragen valt zo weinig te discuseren, vind je niet?

Wel uit eten met minnares of niet, wel blijven slapen of niet, wel schuldgevoel of niet.... zijn niet zoveel opties eerlijk gezegd.

Ga naar het minnaressen-topic... daar zul je precies lezen wat je wilt lezen en horenDaar worden deze dingen niet echt besproken, daar word je verwezen naar oudere posts en alleen lezen is niet wat ik in gedachten had.
Ooo wacht het begint te dagen, je bent een man en hebt een vriend + minnaar? En je vriend weet dit? Dan heb je toch gewoon een open relatie?! En zoekt anderen die ook een open relatie hebben?

Kijk en als je dat nou in je topic had gezet had je je 4 paginas aan gezeik bespaard gebleven.
Common sense is not so common.
Voltaire
[quote]obsession schreef op 11 juli 2011 @ 09:05:

[...]

In principe heb ik twee monogame relaties. Wat overigens ook niet altijd het geval hoeft te zijn. Dat is ook iets waar ik wel benieuwd naar ben... of er mensen zijn die er meerdere minnaars of naast de minnaar one night stands op na houden.

Even serieus, waarom zou je 2 relaties willen? Voldoet de ene dan niet (meer), of zoek je gewoon extra spanning?
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 09:14:

[...]

Daar worden deze dingen niet echt besproken, daar word je verwezen naar oudere posts en alleen lezen is niet wat ik in gedachten had.

Scroll dan even de pijler seks door op zoek naar open relaties, ik meen me te herinneren dat er zeer onlangs iemand een onderwerp had geopend die voornemens was met haar man een open relatie aan te gaan en daarover aan het bomen was.

Lijkt me een geschiktere plek als dit topic, die je dus niet goed hebt verwoord. Daarom krijg je van dit soort reacties.
quote:Sjors1988 schreef op 11 juli 2011 @ 09:15:

Ooo wacht het begint te dagen, je bent een man en hebt een vriend + minnaar? En je vriend weet dit? Dan heb je toch gewoon een open relatie?! En zoekt anderen die ook een open relatie hebben?

Kijk en als je dat nou in je topic had gezet had je je 4 paginas aan gezeik bespaard gebleven.TO is een vrouw, met twee monogame relaties.
Ok dus ik vergis me je bent een vrouw? Het is nog vroeg..
Voltaire
quote:Sjors1988 schreef op 11 juli 2011 @ 09:17:

Ok dus ik vergis me je bent een vrouw? Het is nog vroeg..Muntje viel mij bij pas na mijn 2e kop koffie...
"quote: TO is een vrouw, met twee monogame relaties."

En twee kerels ;)
Voltaire
quote:bommi schreef op 11 juli 2011 @ 09:13:

Obession. Er bestaan veel mensen met een affaire. Maar mensen die dat doen, zijn vaak van het dommere soort.

Mensen op het Viva forum zijn bovengemiddeld intelligent, wist je dat niet?

Jij zult meer op je plek zijn op sites als Fok! en dat soort onzinsites.

Dus ciao ciao.Daar vergis je je toch heel erg in hoor. Kijk voor de gein eens op een datingsite als second love of secret flirt. Zijn voornamelijk hoger opgeleide mensen hoor. En in de Opzij van deze maand staat ook een artikel over een trend onder hoogopgeleide vrouwen die er een minnaar op na houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven