Affaire tips en ervaringen

11-07-2011 08:16 349 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag met andere mensen die een affaire hebben van gedachten wisselen. Ik weet dat er een minnaar topic is maar daar word je als nieuwkomer naar oude topics verwezen die je weliswaar kan lezen maar waar je dan natuurlijk niet meer op kunt reageren. Ik hoop dat er meer mensen zijn die relatief nieuw met de situatie zijn en ook behoefte hebben om er over te praten.

Ik ben benieuwd naar waar anderen hun minnaar/minnares hebben leren kennen, hoe vaak je elkaar ziet, wat je dan doet (alleen sex of ook andere dingen), of je de nacht met elkaar doorbrengt/op reis gaat, hoe lang de affaire al stand houdt, wat je gevoelens zijn, of de partner(s) op de hoogte is en wat je gevoelens daar bij zijn, waar je grenzen liggen etc.

Ben je er naar op zoek gegaan of is het je overkomen? Zou je als deze affaire eindigt opnieuw een affaire willen of zie je dit als iets eenmaligs?

Liever geen discussie over of het hebben van een affaire wel of niet goed is want daar zijn al een heleboel topics over en ik denk dat alles daarover inmiddels wel gezegd is.
Als je partner op de hoogte is, snap ik niet waarom jij om tips vraagt. Of je partner is niet op de hoogte en jij bedriegt hem, of je opent dit topic vanuit een andere insteek.
quote:zeb schreef op 11 juli 2011 @ 09:48:

[...]

Ik geloof dat we in de minderheid zijn obsession....

Fout zijn we en slecht. Niet intelligent en blind voor moraal. Sodom en Gomorra.

We roeren in de shit van heilige huisjes, komen er openlijk voor uit dat wij ruimer zien dan de aangeleerde en opgelegde moraal. Vroeger kwam je daar voor op de brandstapel of werd je gevierendeeld, hier wordt je virtueel neergesabeld.

Je moet bijna masochist zijn om een topic als dit hier te openen of positief te reageren: laat ik nu maso zijn Ja, volgens mij zouden ze dat het liefst nog steeds doen: ons op de brandstapel gooien. Vraag me af waarom het zo nodig is om je met andermans (sex)leven te bemoeien. Ik zeg niet dat zij hun monogamie op moeten geven, laat mij dan ook lekker mijn gang gaan.
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 09:05:

[...]

Als je een man en een minnaar hebt zou ik dat nou niet direct willen omschrijven als 'iedereen gewoon gehad moet hebben'. In principe heb ik twee monogame relaties. Wat overigens ook niet altijd het geval hoeft te zijn. Dat is ook iets waar ik wel benieuwd naar ben... of er mensen zijn die er meerdere minnaars of naast de minnaar one night stands op na houden.

Ik ben gewoon geinteresseerd in het onderwerp, dat wil echt niet zeggen dat ik alles zelf wil doen.

En dat het over sex gaat... volgens mij is dit de pijler sex dus dat lijkt me dan wel een logisch onderwerp ja. Los daarvan is het hebben van een affaire vaak om meer dan alleen sex gebaseerd.Ik ben benieuwd waarom je "in principe" twee monogame relaties hebt. Hoezo in principe? Ben je er zelf nog niet aan uit of het wel monogaam is, of weten de dames niet van elkaars bestaan af? Dan ga je dus ouderwets vreemd, hoe graag je dat zelf anders ziet.
quote:zeb schreef op 11 juli 2011 @ 09:48:

[...]

Ik geloof dat we in de minderheid zijn obsession....

Fout zijn we en slecht. Niet intelligent en blind voor moraal. Sodom en Gomorra.

We roeren in de shit van heilige huisjes, komen er openlijk voor uit dat wij ruimer zien dan de aangeleerde en opgelegde moraal. Vroeger kwam je daar voor op de brandstapel of werd je gevierendeeld, hier wordt je virtueel neergesabeld.

Je moet bijna masochist zijn om een topic als dit hier te openen of positief te reageren: laat ik nu maso zijn

Wat een onzin zeg.

TO zit in een andere situatie dan haar opening aangeeft en zoals velen zeggen: dan is de situatie anders en dus ook de reacties.

Vreemdgaan (dus liegen) niet veroordelen? dan ben je geen maso maar een idioot die de andere partij doet geloven dat je monogaam bent.
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 09:53:

[...]

Ja, volgens mij zouden ze dat het liefst nog steeds doen: ons op de brandstapel gooien. Vraag me af waarom het zo nodig is om je met andermans (sex)leven te bemoeien. Ik zeg niet dat zij hun monogamie op moeten geven, laat mij dan ook lekker mijn gang gaan.JIJ opent een topic over je seksleven hoor, JIJ wilde tips toch?
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 09:19:

[...]

Daar vergis je je toch heel erg in hoor. Kijk voor de gein eens op een datingsite als second love of secret flirt. Zijn voornamelijk hoger opgeleide mensen hoor. En in de Opzij van deze maand staat ook een artikel over een trend onder hoogopgeleide vrouwen die er een minnaar op na houden.Dus je bent nogal trendgevoelig? En je doet gewoon gezellig mee aan elke nieuwe trend? Jeetje.
quote:tijgeroogje schreef op 11 juli 2011 @ 09:48:

Eigenlijk had je TIPS uit de titel moeten halen. Wat je gewoon wilt is ervaringen met andere wisselen. Is gewoon prettig om dat met andere te delen. Het is jammer dat er dan alleen mensen op reageren die het er niet mee eens zijn. Je wordt al veroordeeld voor je iets gezegd hebt.Ja, ik heb al geprobeerd dat aan te passen maar blijkbaar kan ik alleen het bericht en niet de titel aanpassen. Ik wil inderdaad gewoon ervaringen met anderen uitwisselen.
Grappig hè, ze is helemaal niet zo stout als ze doet voorkomen, want het zal haar man roesten met wie ze het allemaal doet.

En toch is het heel belangrijk dat iedereen weet dat ze vreemdgaan niet veroordeelt. Terwijl ze dus helemaal niet vreemdgaat.

Ze doet niets stiekem, dus waar heeft ze tips voor nodig? Is haar minnaar soms zo saai dat we de haar moeten vertellen hoe je een duffe zondagmiddag door moet komen? Of is ze zo arm dat ze wil weten in welk hotel de kamers per uur het goedkoopst zijn?
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 09:55:

[...]

Ja, ik heb al geprobeerd dat aan te passen maar blijkbaar kan ik alleen het bericht en niet de titel aanpassen. Ik wil inderdaad gewoon ervaringen met anderen uitwisselen.Stuur een mail naar de moderator en die haalt het onderwerp voor je weg zodat je een nieuwe aan kunt maken welke kloppend is
Je partner is op de hoogte van de affaire. Als je zo'n fantastische relatie hebt met hem, dan kun je dit onderwerp best met hem bespreken.

In een goede relatie wordt toch alles bespreekbaar gemaakt.

Dan vraag je: 'Schat, zal ik voor Rodney vandaag de rode of paarse string aandoen?'

Of: 'Liefje, welke film zal ik met mijn andere schatje naartoe gaan?'
quote:bommi schreef op 11 juli 2011 @ 09:49:

Betrek je je minnaar ook bij je andere leven?

Waarom wel of niet?Inderdaad ook een interessante vraag ja.
Oh nog ff dan: waarom vraag je geen tips aan je man/vriend? Dat lijkt me nou bij uitstek dé persoon om dit soort dingen mee te delen.
quote:bommi schreef op 11 juli 2011 @ 09:56:

Je partner is op de hoogte van de affaire. Als je zo'n fantastische relatie hebt met hem, dan kun je dit onderwerp best met hem bespreken.

In een goede relatie wordt toch alles bespreekbaar gemaakt.

Dan vraag je: 'Schat, zal ik voor Rodney vandaag de rode of paarse string aandoen?'

Of: 'Liefje, welke film zal ik met mijn andere schatje naartoe gaan?'Ha, je was me voor!
Ik zou zelf nooit een relatie en daarnaast een minnaar kunnen hebben, daar ben ik veel te eerlijk/ slecht liegen voor.. Ik zou dat nooit vol kunnen houden of bij partner op de mouw kunnen spelden... (anderzijds Obsession weet jij intussen mijn situatie wel)
Als Obsession ervoor kiest om een affaire te hebben, terwijl ze zelf niet in een open relatie zit is mijn enige advies: genieten ervan. En genieten betekent dus ook zonder schuldgevoel en spijt erin stappen.

Er zijn zoveel vrouwen die een buitenechtelijke affaire hebben, en dan hier komen klagen dat ze met zoveel schuldgevoel zitten, en dan denk ik: 'Ja, was er dan niet aan begonnen'
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Julus schreef op 11 juli 2011 @ 09:53:

[...]

Ik ben benieuwd waarom je "in principe" twee monogame relaties hebt. Hoezo in principe? Ben je er zelf nog niet aan uit of het wel monogaam is, of weten de dames niet van elkaars bestaan af? Dan ga je dus ouderwets vreemd, hoe graag je dat zelf anders ziet.Ok, dat is natuurlijk een heel verkeerd woord maar wat ik bedoel is dat er twee mannen in mijn leven zijn (die op de hoogte zijn van elkaars bestaan) en ik één vaste minnaar heb en ik niet van de één naar de ander fladder. Dit was nl een reactie op iemand die zei dat ik alle mannen gehad moest hebben die er rond lopen.
Obsession, wat is dan het antwoord op die door mij gestelde vraag?
quote:kikietje schreef op 11 juli 2011 @ 09:59:

Ik zou zelf nooit een relatie en daarnaast een minnaar kunnen hebben, daar ben ik veel te eerlijk/ slecht liegen voor.. Ik zou dat nooit vol kunnen houden of bij partner op de mouw kunnen spelden... (anderzijds Obsession weet jij intussen mijn situatie wel)Eh, ik wil niet vervelend zijn... maar je hebt het hele verhaal op het internet gezet, Obsession is dus niet de enige die van "de situatie" weet.
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 10:01:

[...]

Ok, dat is natuurlijk een heel verkeerd woord maar wat ik bedoel is dat er twee mannen in mijn leven zijn (die op de hoogte zijn van elkaars bestaan) en ik één vaste minnaar heb en ik niet van de één naar de ander fladder. Dit was nl een reactie op iemand die zei dat ik alle mannen gehad moest hebben die er rond lopen.

Wat heb je met je minnaar dat je niet met je vaste partner hebt?

Is het niet heel jammer dan, dat wat je kennelijk mist in je huidige relatie, dat je dat niet hebt met je vaste partner?

Open relatie heb ik niets op tegen voor anderen, maar ik vind het zo banaal dat je dan enkel voor de wip naar een ander gaat. Zou het niet fijner zijn wanneer je ook dat stukje bij je vaste partner kan vinden?
quote:kikietje schreef op 11 juli 2011 @ 09:59:

Ik zou zelf nooit een relatie en daarnaast een minnaar kunnen hebben, daar ben ik veel te eerlijk/ slecht liegen voor.. Ik zou dat nooit vol kunnen houden of bij partner op de mouw kunnen spelden... (anderzijds Obsession weet jij intussen mijn situatie wel)Je vindt het wel prima dat je minnaar het niet zo nauw neemt met eerlijkheid?
Als je twee mannen in je leven hebt die van elkaar bestaan op de hoogte zijn, zie ik geen probleem. Leven en laten leven, en als alle partijen het prima vinden..ga ik er niet over oordelen.

Heb geen tips voor je, maar het lijkt mij dat als iedereen van elkaar weet, je eigenlijk ook niet echt tips hebt. Hooguit wil je dan ervaringen delen, maar daarmee kan ik je ook niet helpen.

Veel plezier iig!
quote:Kier_V schreef op 11 juli 2011 @ 09:53:

[...]

Wat een onzin zeg.

TO zit in een andere situatie dan haar opening aangeeft en zoals velen zeggen: dan is de situatie anders en dus ook de reacties.

Vreemdgaan (dus liegen) niet veroordelen? dan ben je geen maso maar een idioot die de andere partij doet geloven dat je monogaam bent.

Prachtig voorbeeld.

Je leest iets en dat staat je niet aan. Conclusie: onzin.

Vervolgens verduidelijk je iets waar ik geen woord over gerept heb om daarna het stukje per definitie te vergeten.

Ter afsluiting heb je zelf nog maar even bedacht dat ik vreemd ga...

Wonderlijk, de mens is een wonderlijk wezen.
Ah, de mannen weten wel van elkaars bestaan.:lampje:

Nou prima dan toch? We leven in een vrij land...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 11 juli 2011 @ 09:59:

Als Obsession ervoor kiest om een affaire te hebben, terwijl ze zelf niet in een open relatie zit is mijn enige advies: genieten ervan. En genieten betekent dus ook zonder schuldgevoel en spijt erin stappen.

Er zijn zoveel vrouwen die een buitenechtelijke affaire hebben, en dan hier komen klagen dat ze met zoveel schuldgevoel zitten, en dan denk ik: 'Ja, was er dan niet aan begonnen'Ze zit toch in een open relatie. Haar man weet ervan. Dus dat iedereen hier ach en wee komt klagen is mij geheel onduidelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Weten de mannen echt van elkaars bestaan, of wordt dit door TO gezegd, omdat ze anders bang is voor de reacties?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven