Entertainment alle pijlers

Off the Map

12-07-2011 09:17 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag nog geen topic staan. Deze nieuwe serie is gisteren begonnen en ik vond het gelijk leuk!...

meerdere fans?
Puck
Ik vond het zo overdreven, dat ik de tv halverwege uitgezet heb. Kan me voorstellen dat er net aan 1 seizoen is gemaakt, wegens tegenvallende kijkcijfers.

Een net-aan-doktertje die een man tekeer gaat, in een taal die de zieke man niet verstaat, vol met cliché 's brrrrrr. Nee, idioterie.

Heb hem uitgezet bij de helicopter.
Tis geen hoogdravende tv, maar het kijkt wel makkelijk weg.

Verhaallijnen wel enorm overdreven en onrealistisch.....
Eens met Galadriel, maar heb het programma niet af hoeven te zetten, ik viel erbij in slaap.
Even uit nieuwsgierigheid eea opgezocht. Serie heeft inderdaad maar 1 seizoen gelopen, om precies te zijn 13 afleveringen. Ben blij dat ik het niet heb gezien en aan jullie reacties te lezen heb ik er niks aan gemist.

Ik ben lekker weer begonnen aan Supernatural.
Ik heb het wel gekeken gisteren, maar ik vond het geen succes.
Ik heb ook gekeken, wat een clichés zeg!: de natives zeggen nooit wat er echt aan de hand is, de nieuwe jongen komt alleen maar voor mooie stranden en surfen en wordt derhalve een hard lesje geleerd, 5 mensen gaan bíjna dood maar toch niet.... Iedereen heeft een dierbare verloren in het verleden om de boel een sentimenteel tintje te geven. Vreselijk....

Van Greys Anatomy ben ik wel een fan, ook clichematig maar daar zal ik inmiddels wel een blinde vlek voor ontwikkeld hebben
Ik heb gekeken, ben best een Grey's Anatomy-fan. Ik vond het enigzins tegenvallen maar idd wel lekker wegkijken. Ik was onderhand ook wel een beetje CSI moe. Ik ben op maandagavond altijd alleen thuis en heb jaren als die modellenprogramma's gezien, die ben ik ook zat. Ik ga volgende week weer kijken, maar het haalt het bij lange na niet bij Grey's.
Ik heb niet gekeken want ik vind Grey's ook niet leuk.

Vind het allemaal net te voorspelbaar.
nee, het haalt t niet bij grey`s maar vond t fijn kijken.

Vol clichés inderdaad maar beter als csi en dergelijke...

Ze zullen het zomerseizoen wel vol moeten maken met deze serie ofzo.
Ik hou echt erg van Grey's en aangezien daar nu even niets nieuws te beleven valt, moeten we het hier maar even mee doen. Ik vond het tegenvallen, maar het kijkt wel lekker weg, zo half acht je laptop, nog wat rommelen in huis en lekker lui op de bank. Je komt er alleen niet zo goed in, meestal heb je het idee dat je na een kwartier ofzo wel een beetje gewend bent aan de hoofdrolspelers, dat lukte nu niet echt.
Ik heb het ook gekeken, met een half oog. Het viel me op dat het meisje achterop de motor stapte, helm op, kinbandje los en wegreed. Volgende shot, volle vaart, kinbandje zit vast... zulke dingen storen me.

En ook die man die vast zat met zijn rechter arm in de kabelbaan. Heel ernstige verwondingen, inwendige bloedingen, bijna dood. Ligt daarna in de boot (tuurlijk, dure helicopter wacht wel) om de as van zijn vrouw uit te strooien. Gaat zelf half zitten (jaja, met zware inwendige verwondingen) en steunt op diezelfde zwaargewonde rechter arm. Logisch toch?

Laatste shot, 3 jonge dokters (enig IQ, mag je verwachten...) springen van een hoge rots het water in. Water beukt op de rotsen. Helemaal niet gevaarlijk natuurlijk, als je dokter ben wordt je niet op de rotsen geklapt door de golven.

Had ik al gezegd dat ik een kritische kijker ben?

(Erger me ook aan Greys, dat mensen in de deuropening van de OK staan te praten en de hele familie bij de operatie op de eerste hulp mag blijven staan..)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb gisteren ook gekeken bij gebrek aan beter. Maar alle foutjes en clichés die ik bij Grey nog wel wil vergeven, waren hier echt té erg. Ik hoop dat ze even flink hebben uitgepakt met de pilot aflevering en dat het hierna wat normaler en interessanter wordt.
Ik heb niet gekeken, alleen het voorstukje vond ik al saai.

Dingen die himalaya noemt storen me niet. Wat ik raarder vind is dat net 5 een serie koopt die na enkele afleveringen blijkbaar al gecanceld is.
Liever elitair dan een pauper!
Ik vond het ook tegenvallen; te voorspelbaar allemaal en net niet. Denk ook niet dat het nog veel beter zal gaan worden. Ik zat ook steeds na te denken wie dan die blonde arts was want haar gezicht kwam me zo bekend voor... (heel irritant vind ik dat dan haha)

Daarentegen vind ik Rookie Blue wat erna komt steeds leuker worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven