Strap-on met afstandsbediening?

12-07-2011 17:35 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik wil een kadootje kopen voor mij en mijn man. Ik zat te denken aan zo'n strap-on (vlinderachtig) ding met een draadloze afstandsbediening of slip met ingebouwde vibrator. Nu heb ik een maat meer. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik wil niet zo'n ding dat het lawaai maakt alsof iemand met een sloophamer de boel verbouwd, maar een die je subtiel aandoet als je gaat stappen.

Groetjes Miranda
En wilde je hem dan geruisloos anaal nemen als je gaat stappen ofzo? Heb je enig idee wat een een strap on is??

Ik moet zelf niet denken aan een tril ding in mijn onderbroek tijdens het stappen met ab in zijn zak. Haal ik 2 biertjes, zet hij dat ding aan... ik denk dat ik hem hoek...
ja err, een strap on is een voorbinddildo die je op een ander gebruikt, misschien kan je nog eens uitleggen wat je precies bedoelt?
Je kunt altijd nog de batterijtjes er uit halen.
.
Ja , dan zou ik geen één nemen met meerdere versnellingen, die gaan op diesel met een kickstarter. Beetje genant zo in het openbaar.
je bedoelt zo'n eitje met afstand bediening in je onderbroek.

Of bedoel je echt een dildo die je in je kut stopt tijden stappen? lijkt me nou niet echt comfortabel
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:MissChief75 schreef op 12 juli 2011 @ 17:43:

ja err, een strap on is een voorbinddildo die je op een ander gebruikt, misschien kan je nog eens uitleggen wat je precies bedoelt?Ik denk zoiets

Plaatjes doen het niet
“Don’t look back – you’re not going that way.”
@TO

Ga naar de sexshop, dan kun je gelijk horen hoeveel herrie zo een ding maakt.

Ik had een vibo met kraaltjes, het leek wel of ik met een koffiemolen in bed lag.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Jaaaa hooooor, heeeeel discreeet, zo'n enorme dildo in je broek, ziet niemand hahahahaha nee zoveel maatje meer heb ik nou ook weer niet!

Neee ik bedoel een strap-on vibrator

type bv. dit in op google: Waterproof remote control venus butterfly – strap-on vibrator.

Hij lijkt me zo leuk!

Maar hoe noemen jullie dit dan? (vandaar dat ik ht niet kon vinden in de zoekfunctie)
quote:Tickel schreef op 12 juli 2011 @ 17:50:

@TO

Ga naar de sexshop, dan kun je gelijk horen hoeveel herrie zo een ding maakt.

Ik had een vibo met kraaltjes, het leek wel of ik met een koffiemolen in bed lag.
O zo`n ding schijnt ook een strap on te heten.. sorry, da wis ik nie. Eeeh nee geen ervaring mee dus.
Een koffiemolen, hilarisch!
Common sense is not so common.
Voltaire
DD
OOOoh niemand ervaring hiermee? Ik hoopte juist een hele stille te vinden. Zo'n ei is leuk, maar daar wordt ik weinig warm van.
Ja! Ik wil ook zoiets met afstandsbediening, maar een beetje huiverig. En ik heb maat 42/44 dus iets met elastiekjes lijkt me niks. Rollade-alarm!

@miranda78, dus zo'n ei is niks? Waarom niet? En hoe is het geluid? Bv op kantoor of een restaurant?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven