Zelfseks

12-07-2011 15:57 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er leuke dingen voor zelfseks? Ik ben erg benieuwd!

Ik ben het allemaal een beetje aan het uitproberen, leuk idee? Typ het hieronder!

X
handvat van een schroevendraaier (met rrrrrrribbeltjes!)douchekop d'r opkaars d'r in...
of een banaan zoals in de bananenbar :P
quote:pris27 schreef op 12 juli 2011 @ 17:50:

misschien je telefoon, die trilt ook :DDan moet je wel aan iedereen vragen of ze continu willen bellen, ook als je niet opneemt.
Leven en laten leven
quote:Some_One schreef op 12 juli 2011 @ 17:49:

Dat is een bug Zen66, niemand kan profiel aanpassen.Ben ook een tijdje man geweest, maar mag nu weer vrouw zijn van Viva
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:michelle301 schreef op 12 juli 2011 @ 18:31:

[...]

Dan moet je wel aan iedereen vragen of ze continu willen bellen, ook als je niet opneemt.Of je mobiele wekker zetten met trilfunctie. Ik kan 6 wekkers instellen, en dan op 5minuten sluimer..........kun je wel een tijdje vooruit.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Je lul in een warme appeltaart duwen.
zelfsex? wat een eng woord
quote:himalaya schreef op 12 juli 2011 @ 16:23:

[...]

Een Magnum?PI?
*do not underestimate the power of stupidity*
quote:alexisss schreef op 12 juli 2011 @ 17:49:

[...]

Iedereen is tegenwoordig een man..... Lekker hè, zo'n forum met allerlei bugs.Ik heb net even rondgekeken maar iedereen waarvan ik zeker weet dat het vrouwen zijn staan ook geprofileerd als vrouw, zelfs jij alexisss
Pingpongballen:

[img]http://kontraband.se/blog/wp-content/up ... ngpong.gif[/img]
quote:Tickel schreef op 12 juli 2011 @ 18:33:

[...]

Of je mobiele wekker zetten met trilfunctie. Ik kan 6 wekkers instellen, en dan op 5minuten sluimer..........kun je wel een tijdje vooruit.voor alles is een oplossing zie je wel :D
Of je koopt bij Bart Smit een wiebelpen. (nee geen flauw geintje) dat is gewoon een ordinaire vibrator, maar je kan er een pen insteken en daar schrijf je dan mee in rondjes.

Bart Smit zal gedacht hebben; Jong geleerd.............
quote:zen66 schreef op 12 juli 2011 @ 17:46:

Ik weet niet of er al iemand de moeite genomen heeft om in het profiel van T.O. te kijken, maar daar is hij dus een man.

Engel,pak de kettingen en de sloten maar want we zijn hem nu ff goed zat met zijn gefakeIk weet dat dit heel nep klinkt, maar ik heb niks gezien tijdens het aanmelden van man/vrouw! Weet ook niet hoe ik het moet veranderen!
quote:zen66 schreef op 12 juli 2011 @ 19:08:

[...]

Ik heb net even rondgekeken maar iedereen waarvan ik zeker weet dat het vrouwen zijn staan ook geprofileerd als vrouw, zelfs jij alexisss Hmmmm.....das apart. Al kan ik wel bevestigen dat ik inderdaad een vrouw ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven