Klacht over Berzorging van Post

13-07-2011 12:06 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit ff met een vraagje. Krijg net de post binnen en mijn nieuwe contract zit hier in, krijg ik dat mapje helemaal doorweekt van de regen, kapot aan de buitenkant ( je kan dus zo al mijn gegevens zien ) en de papieren aan de binnenkant zijn zeiknat zo binnen via de brievenbus.

Kijk dat je post nat kan worden tijdens de regen dat begrijp ik maar dit vind ik gewoon asociaal, alle andere post was gewoon netjes droog.

Normaal als het folders waren geweest of minder belangrijke post dan had je me niet gehoord maar dit is gewoon belangrijke post.

Wat vinden jullie moet ik hier een melding van maken of niet ?
quote:rosanna08 schreef op 13 juli 2011 @ 12:44:

hoe zou jij het opgelost willen hebben?

Ik schreef al wat ze eigenlijk wil Roosje:

Dit is het drama van de week, de postbezorger is een loser en had ander werk moeten zoeken. Die verdiend zijn of haar ontslag. Een beetje jouw post bewust natmaken!! En je verdiend een bos bloemen en een tegoedbon voor de sauna. En een velletje gratis postzegels.
anoniem_27346 wijzigde dit bericht op 13-07-2011 12:53
Reden: Plaatje is kapot
% gewijzigd
quote:Chantalo1984 schreef op 13 juli 2011 @ 12:49:

jongens, even voor de duidelijkheid ik geef absoluut niet alleen de postbode de schuld, ik ben gewoon ff geirriteerd, kan toch

Welles welles welles

Maar goed, niet alleen de postbode, wie nog meer dan? Wolkewietje?
Ik kan me wel voorstellen dat TO baalt hoor. En even haar ei kwijt wil.

Heb ik ook met mijn brief/cadeau.
Ik zou een keurige klacht brief sturen naar PTT TNT hoe het dan tegenwoordig ook heet. Maar verwacht niet dat ze er veel mee doen.
quote:amypond schreef op 13 juli 2011 @ 12:50:

[...]

Welles welles welles

Maar goed, niet alleen de postbode, wie nog meer dan? Wolkewietje?

Niet Niet Niet

hahahah .. ik geef het weer mannetje ook de schuld
Het lijkt me wel een goeie manier om onopvallend de post van de buren in te kunnen kijken; die moet ik onthouden.

Dus als ik een spannend stuk van de buren per ongeluk in de bus krijg dan dompel ik het in de modder en kan het dan een beetje openscheuren.

Nee geintje. Ik denk at de postbode zich echt niet bekommert om de inhoud van andermans post, net zoals ik dat niet doe.
@t.o

Dat mag zeker, en dan kan gebeuren! Maar laat het je dag niet verpesten.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Chantalo1984 schreef op 13 juli 2011 @ 12:39:

[...]

Ik flip niet ik klaag even ..

Jij kan niet veel hebben heb ik al gemerkt.Hahahahaha....als jij je hier al druk over maakt dan heb je een luizenleven. Als je echte problemen gehad zou hebben, dan zou je hier niet zo door uit je panty gaan.
quote:mali30 schreef op 13 juli 2011 @ 12:52:

@t.o

Dat mag zeker, en dan kan gebeuren! Maar laat het je dag niet verpesten.

ow nee dat absoluut niet ... :-D

ben dr al weer overheen, mijn bloeddruk is gezakt en de aderen in mijn nek trekken weg
quote:alexisss schreef op 13 juli 2011 @ 12:53:

[...]

Hahahahaha....als jij je hier al druk over maakt dan heb je een luizenleven. Als je echte problemen gehad zou hebben, dan zou je hier niet zo door uit je panty gaan.ik draag geen panty's ... en nu ?
quote:Chantalo1984 schreef op 13 juli 2011 @ 12:45:

[...]

Jazeker wel, die zal ik morgen even vragen voortaan de papieren in een betere envelop te doen

En ook echt op dezelfde toon als hier..

Dan kan je al heel snel dag zwaaien lijkt me, volwassenen communiceren volwassen en netjes tegen elkaar.
Grote kans dat die scheur is ontstaan in jouw brievenbus.... Als je een nattige envelop van deze maat door een brievenbus moet proppen, wil dat wel eens gebeuren. Je werkgever had er ook een stevig pakketje van kunnen maken. Of in elk geval een fatsoenlijke envelop.

Beetje sneu om je frustratie af te reageren op een postbezorger. Het regent hoor, daar kan die man/vrouw ook niets aan doen.
ah thanks Pruttie, TO geeft geen antwoord

oh en de plaatjes heeft Claudio kapot gemaakt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Tuurlijk mag je klagen, maar als ex-postbezorger kan ik idd zeggen dat het onmogelijk is om het met dit weer droog te houden is. De tassen zijn waterdicht ja, maar enig idee hoe vaak die open gaan? En je loopt geen 2 meter naar een huis, je loopt met de stapelpost de straat door en aangezien deze envelop vrij groot is wordt die nat. Ik vind dat zulke post idd in plastic moet worden verpakt. Verder snap ik dat je baalt, maar vraag gewoon een nieuwe aan en klaar.
quote:rosanna08 schreef op 13 juli 2011 @ 13:00:

oh en de plaatjes heeft Claudio kapot gemaakt Die focust zich alleen op de voor haar negatieve reacties.
Kom op zeg.

Natuurlijk reageerde TO misschien ietwat overdreven (al was het maar door het feit om er een topic over te openen ) Maar hallo hee, ten eerste is het snertweer dus van mij mag iedereen in een snertbui zijn.

Ten tweede; hebben jullie nooit stampvoetend om iets niet zo heel groots gestaan? Gewoon omdat je even flink baalde? Het snertweer is terwijl het zomer is? En dan uitgerekend de post waar je met smart op wacht (je nieuwe contract) helemaal verregend aankomt?

Om dan meteen te gaan gooien met argumenten als "als dit je grootste probleem is heb je een luizenleven". Ja, als het je grootste probleem zou zijn wel. Maar dat weten we niet. Ik kan ook over iets kleins flink balen en dat is dan toch echt niet mijn grootste probleem.
TO wou gewoon even wat klagen, of het gewoon noemen, maar het krijgt onverwachts een heel zwaar gewicht op zo'n forum.
quote:rosanna08 schreef op 13 juli 2011 @ 13:00:

oh en de plaatjes heeft Claudio kapot gemaakt Huh geen antwoord ? Waar moest ik op antwoorden ? Daar heb ik dan denk ik overheen gelezen, ik ga even terug lezen, sorry
quote:Bahco schreef op 13 juli 2011 @ 13:03:

TO wou gewoon even wat klagen, of het gewoon noemen, maar het krijgt onverwachts een heel zwaar gewicht op zo'n forum.Ja, het is prutweer, dat krijg je. Iedereen verveelt zich.
quote:rosanna08 schreef op 13 juli 2011 @ 12:44:

hoe zou jij het opgelost willen hebben?

Sorry had er echt overheen gelezen excuus ...

Ik zou graag een cheque krijgen van een paar honderd euro ...

Nee geintje, ik wil er verder niets mee bereiken, alhoewel ik hoop gewoon dat er in de toekomst met vertrouwelijke post gewoon iets voorzichtiger mee om word gegaan, thats all ..
Sssenta, ben jij van de HRS?

TO heeft aan alle kanten aaien over de bol gehad, en we zeiden allemaal dat het heel vervelend is....

Maar, TO vind dat niet genoeg. De postbezorgert is gewoon STOUT en moet ontslagen worden Pas dan is TO blij.
Ik werk bij de post!! En ik vind het altijd zo fijn als mensen tegen me tekeer gaan als ik tot mijn onderbroek nat ben van de regen,omdat hun envelopje is beschadigd.

-een postbode loopt ongeveer een kwartier met een bundel post in zijn armen, niet alleen die 2 meter naar je huis (staat je brievenbus trouwens niet aan de straatkant? Asociaal!)

- Die grote, slechte envelop van jou heeft al het regenwater opgevangen en is nat geworden van de mouwen van de postbode, die ook nat worden.

-omdat dit een grote envelop is heeft die ervoor gezorgd dat de rest van je post droog is, dus eigenlijk moet je blij zijn.

- verder, laat het contract lekker mailen, scheelt een hoop gedoe!
quote:pruttel schreef op 13 juli 2011 @ 13:08:

TO heeft aan alle kanten aaien over de bol gehad, en we zeiden allemaal dat het heel vervelend is....

Maar, TO vind dat niet genoeg. De postbezorgert is gewoon STOUT en moet ontslagen worden Pas dan is TO blij.Als hij morgen weer komt dan geef ik hem even een pets op zijn billen, dan ben ik weer blij
quote:pruttel schreef op 13 juli 2011 @ 13:08:

Maar, TO vind dat niet genoeg. De postbezorgert is gewoon STOUT en moet ontslagen worden Pas dan is TO blij.

Nope. Volgens mij niet

Ik ben gewoon ook in een pesthumeur en kan vandaag dus iedereen begrijpen die een pesthumeur heeft.

En aangezien je geen klacht bij de weergoden kunt indienen ben ik ook nog op zoek naar een zondebok. Tips?
Al die hoofdletters in de titel van dit topic... Klacht, Bezorging, Post.... daardoor klinkt het zo serieus, ik weet niet, werkt een beetje op mijn lachspieren Een Hele Serieuze Zaak.

Anyway. TO, hoop dat je het een beetje hebt kunnen relativeren... kan me voorstellen dat je baalt, maar komt allemaal weer goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven