maspalomas 12 dagen

13-07-2011 14:34 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ga naar maspalomas. Ik ben er zelf nog nooit geweest. Dus ik weet niet wat er allemaal leuk is etc. Ik ga voor 12 dagen. Hebben jullie misschien tips waar je leuk kan eten, kan winkelen, mooi strand etc.:)
12 dagen is meer dan genoeg om maspalomas zelf van voor naar achter te verkennen. Ik hoop dat je van engelse pubs houdt en geen last hebt van homofobie En als je wil winkelen zit je gebakken, want veel meer is er niet te doen.
.
Haha! En de plaatsjes die vlakbij liggen.. is dat te doen? Wanneer ben jij er geweest als ik vragen mag
Ik ben een paar keer op Tenerife geweest. Het is niet mijn favoriete bestemming want er is behalve het strand eigenlijk niks te doen en het is nog vrij lelijk en vol massatoerisme ook, maar voor zon in de winter wel lekker makkelijk en dichtbij. In de zomer zou ik er nooit naar toe gaan, sorry.

De duinen van Maspalomas zijn trouwens wel heel erg mooi, en je kan een dagje naar de berg gaan in het binnenland. Maar dan heb je het ook wel gehad, qua natuurschoon.

Eten kan er lekker zijn, maar dan moet je wel even zoeken want het barst er van de goedkope vreettenten.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven