Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Zijn er trouwens al veel kinderen hier zindelijk? Binck gaat echt nog niet op potje ofzo hoor....moet ook eerlijk zeggen dat ik nog totaal geen moeite doe. Hij geeft het soms nu wel aan maar wil het niet overhaasten....
Hip, sterkte bij de tandarts!! niet z'n beste timing nu net je beugel is aangesnoerd :(

Joy sliep eigenlijk thuis altijd wel 3 uur 's middags maar lijkt er nu geen behoefte aan te hebben, ze blijft gewoon vrolijk. Ik vond die paar uur voor mezelf wel lekker moet ik zeggen!!

Snok, hier ook nog niet hoor, potje is ook niet meer interessant. Ze geeft wel aan als ze heeft gepoept en soms al voordat het 'leed' is geschied,`371 z td``2 hmmmm dat laatste is de qaz6tvfcdrsxscxtysyrt112 groeten van Joy wilde ik zeggen!!
Norah is heel vaak 's nachts droog en dan plast ze dus 's morgens wel op het potje, maar de rest van de dag heeft ze er niet veel zin in.
Snok, hier al weer de 2e dag met een aversie voor het plassen op de wc. Helaas! Dus het varieert nogal van helemaal droog tot niet zindelijk willen zijn. Maar meeste vriendinnen hun kinderen hebben ook nog geen interesse hoor. No worries!
Zo Bobbie, je houdt ons wel in spanning zeg!

Het is idd erg mooi weer om te puffen vandaag....het is maar 15 graden!

Sowieso dat weer!!! Hebben jullie de weersvoorspellingen gezien de aankomende 2 wk? Hopelijk zitten ze er flink naast want ik word daar niet echt vrolijk van.

Wij gaan pas over 6 wk. naar de zon en met deze temperaturen duurt dat dan nog wel erg lang!

Volgens mij zijn alleen Tim en Lucas van Suzzel bijna zindelijk toch hier? Valt wel mee dus. Tess gaat best vaak op het potje zitten en dan moet haar romper los en luier uit maar ik heb nog niks in het potje gevonden hoor. Het weer werkt ook niet echt mee, anders had ik haar gewoon in d'r blote gat in de tuin laten lopen

Elza, misschien gewoon een fase van Joy dat niet slapen overdag. Komt hier ook wel's voor dat ze opeens een aantal dagen 's middags niet wil slapen maar uiteindelijk kan ze echt nog niet zonder hoor. Ze ligt er nu alweer ruim 3 uur in en ik laat haar lekker nog even liggen.

Dat het bij jullie wel zo'n mooi weer is....lekker hoor!

Hip, hoe was het bij de tandarts? Gelukkig heeft Tess geen last meer van die steek! Mooie foto's op FB van je broertje (en jullie).

Janets, hoe gaat het met jou vandaag! Slaat de AB weer goed aan?

Vanmorgen was er een vriendinnetje van Tess van het kdv met haar moeder en broertje van 1. Konden helaas niet naar buiten vanwege het slechte weer dus het lijkt wel alsof er hier een bom is ontploft. Daarna kwamen mijn ouders nog even een bak koffie halen dus Tess was helemaal uitgeblust....zeker na een uur stoeien met mijn vader.

Ik heb net de Trunki koffer besteld, de roze met de bijpassende reistas erbij. Leek me wel handig zo'n ding erbij voor in die Trunki. Valt tenminste niet alles er meteen uit als je de koffer opendoet en ziet er sowieso leuk uit.

Etentje gisteren was overigens heel gezellig...beetje galgenhumor de hele avond...maar goed, het blijft natuurlijk wel heel vervelend.

Tess zit momenteel erg in de "hoe-ver-kan-ik-gaan" fase. Ze is echt heel ondeugend en heeft de afgelopen week al heel wat keren in de gang op de trap gezeten. Het werkt wel moet ik zeggen. Tussendoor is ze ook echt heel lief hoor maar er zijn momenten dat ze echt flink aan het uitproberen is....soms is ze dan ook zo grappig maar dat laat ik natuurlijk niet merken

Zo, ik ga hier nu maar 's puinruimen....
Sanne wat herkenbaar....hier ook eentje die super ondeugend is en grenzen aan het verkennen is. Vooral het uitproberen hoever kan ik gaan of het oostindisch doof zijn is hier hip en ja dat verder heel relaxed en lief zijn herken ik ook...vooral heel vrolijk en makkelijk over het algemeen.

Enne over het niet laten merken..zal wel hele slechte moeder zijn maar soms pis ik echt in me broek en dat heeft hij soms echt wel door...dan kan ik gewoon me lach niet inhouden omdat hij met zijn brutale toetje me helemaal inpakt whahahah

Tja....hoe krijgt je kind dan interesse voor het potje? Midden in kamer zetten ofzo? En hoe weet hij of zijn dan dat hij of zij daar moet plassen etc.? Klinkt heel dom zeker? whahaha

T weer is ruk....daar laten we het maar bij. Wat ben ik blij dat wij eind september nog een vakantie hebben staan.....
Hip, viel het mee bij de tandarts??

Leuk dat ze op de school een doorschuifdag hebben, hier alleen voor kids die van groep 2 naar groep 3 gaan, dochter is al drie keer geweest en morgen de laatste keer!

Zoon gaat definitief naar groep 5!! Hij scoorde op de cito van groep een dikke B, dat zonder enige uitleg ect...! We hebben wel wat huiswerk mee gekregen voor de vakantie en hij moet een aantal tafels leren.

Dochter van bijna 4 is helemaal aan het schooltje spelen, nu kan ze zelfs haar naam al schrijven, heb het 1 keer voor gedaan en samen met haar de letters geschreven, nu kan ze het helemaal zelf zonder voorbeeld!! Stond echt perplex, wat kan je als ouder dan trots zijn (maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen hahaha).

Sanne, die tess toch, lekker aan het uitproberen!! Soms kunnen ze dan idd zo lollig zijn, maar goed dat je het dan niet laat merken, dan nemen ze helemaal een loopje met je!!

Ik voel me weer prima, soms nog wel een pijnlijk oor maar heb weer energie voor tien!! Heb vandaag het hele huis gepoetst, ramen, kozijnen, al het houtwerk afgesopt!! Lekker zo voor de vakantie, dan kom ik niet snel ergens aan toe dus kan ik het makkelijk bijhouden allemaal, geeft wel lekker rust!!

Elza, sliep joy ook al minder lang dan?? of is het van het goed slpaen naar niet meer slapen, dan zou het toch een fase kunnen zijn.

Ik heb ze ook altijd tot hun derde s' middags op bed gehad, net als Hippie. Heerlijk die uurtjes voor jezelf.
Bobbie; ik leef helemaal zo spannend dat wachten...krampjes ofzo?

Hip; hmpff eerst je beugel aandraaien en dan je verstandskies eruit..niet fijn! Hebben je kids nu straks vakantie? Ohh ik zat vroeger ook met 6/7/8 in de klas .Vond het heerlijk, maar idd wat een leeftijdsverschil. meiden van 11 zijn al echte MEIDEN..nog nét geen make-up

Doggie; ah, daar was je! ik begrijp geen snars van i-phones enz, maar begrijp dat je nu weer mee kan lezen . Tim in de nee, geen potje fase?? ach hij kan het ,dus pakt het ook wel weer op.

Kaartje kan ik nog niet echt laten zien moet nog gemaakt worden, heb nu een bijna uitgewerkt idee. (3 kaartjes combineren...moet lukken)

Sanne; haha leuk he speelvisite, zo knap dat het in een korte tijd een bende kan zijn. Gezellig je ouders over de vloer, hebben zeker ook vakantie? ondeugd/grenzen opzoeken...iedere dag. en ik lig vaak in ee ndeuk...niet verwantwoord maar soms is het ook echt grappig...kon minder lachen toen Emily mijn ketting door de hele kamer had verspreid...in kraaltjes zeg maar...(hier ook woede aanvallen..hmpfff..gang word goed gebruikt)

Snok; Aruba...heerlijk!!! ik hoop niet dat het klopt wat sanne schrijft en dat we slecht weer krijgen, heb bijna vakantie en wilde weg in eigen land...Potje...ik laat het op zijn beloop. vanaf 2 1/2 wil ik het eens gaan proberen. Het wel goed om hem bewust te maken dat er een toilet enz bestaat. En dat lachen...herken ik wel..vooral als ik haar soms tegen man hoor. 'nee. papa dat doe je niet goed"

Janets; he jij doet wel heel veel op een dag, zou je het niet nog even rustig aan doen? En wat goed van zoon...echt een slimmerd! Dochter ook al slim! Snap dat je reuze trots bent dan!

Elza; zo jullie hadden echt een mooi weekend..en dat hotel wauwie! Joy 5 dagen zodner middag slaap! zo dat is knap...leg je haar nu wel weer gewoon op bed? Geen jrukjes, nou andere dingen klinken ook goed hoor! ibiza lekker, gaan jullie nu in Sept naar tenerife?

emily wilde ook geen gordel om in het vliegtuig! gillen....

Ik probeer rustig aan te doen..heb last van mijn zwangerschapskwaaltje niet kunnen kiezen...en dat is zoooo lastig bij alles twijfel ik...terwiujl ik normaal vrij kordaat ben...

zoals nu ik wil een muziek doos maken..kan niet eens kiezen tussen een tekkel en een konijn...lakentjes naaien, met randje of zonder randje...niet echt mega belangrijke dingen maar toch!

emily gisteren in de auto...vanaf de achterbank; "hier naar rechts" vond het hilarisch..man zei nu heb ik twee van die dames in de auto
quote:Kosmic schreef op 13 juli 2011 @ 17:22:

Janets; he jij doet wel heel veel op een dag, zou je het niet nog even rustig aan doen? )Iets van een pot en een ketel??
Ben zo blij dat ik lees dat er nog meer in een moeilijke fase zitten. Gelukkig!

Bobbie, nog niet gemeld vandaag? Spannend!!

Hip, arme jij! Heb je veel pijn?

Janets, wordt zoals gewoonlijk al moe als ik het lees hahaha.

Wat knap van je zoon! En ook van je dochter. Hebben ze vast van jou. :-)

Sanne, lekker die bende. Heel herkenbaar hoor.

Kos, geen last gehad van dat kwaaltje toen. Was juist heel erg van de knopen doorhakken en de botte bijl. Ook niet handig soms.
hahaha kos, niet kunnen kiezen!! Keuze tussen tekkel en konijn is niet moeilijk toch??? Ik zeg Konijn!!

Maar zelf een muziekdoos maken??????? hoe doej ezoiets dan, klinkt mij wat te ingewikkeld hoor, ben echt niet zo crea, knap van je hoor!!

Lekker bijdehand die meid van jullie, leuk voor je man met 2 van zulke vrouwen in de auto!!

Doggie, hoe is het met Tim??

Sanne, huis weer proper?
Ik zeg eeeeeh konijn! Knap hoor Kos dat je dat zelf gaat doen!

Wat een bende kunnen die kleintjes maken he Sanne in een mum van tijd is het alsof er een orkaan door je kamer is geraasd! Leuk dat het etentje geslaagd was, ik kan me voorstellen dat er toch een vreemde sfeer was.

Doggie het zal wel weer een fase zijn... Hier ook hetzelfde niet willen luisteren, uitproberen, miepen om niets, extreem verwend doen (op de grond liggen en trappen als ze haar zin niet krijgt) 's avond s niet willen slapen (ik zit nu ook naast haar bed), niet willen delen met andere kindjes, slaan en bijten... Kortom momenteel bij vlagen een uberdraak.

Ben benieuwd wat de dokter zegt trouwens morgen.

Leuk Elza aardbeien plukken met Joy! Had je er veel?

Janets, ik kan me voorstellen dat je megatrots bent op je kinderen! Het is toch ook heerlijk als ze het goed doen.

Snok fijn dat je vakantie zo lekker was. De foto's waren weer geweldig op Hyves. Een prachtig gezin!

Bobbie?
zo nog maar draakjes in the house dus, het zal wel weer een fase zijn maar ik heb met toch een pieperd ineens. nephuilen, zeuren en niks willen. vanavond wilde ze niet aan tafel (nou had ik geen zin in taferelen en heb ik haar genegeerd, kwam ze pas aanzetten toen wij al bijna klaarwaren, zuchttttt.......)

zindelijk worden gaat hier met kleine stapjes. snok, wij hebben beneden en op de badkamer een potje. frut gaat 2 dagen naar de creche en daar gaat ze nu ook met de grote kindjes tijdens de plasmomenten proberen te plassen. lukt natuulijk niet altijd. toevallig gisteren een hele grote plas op het potje waarbij ze zelf aangaf dat ze nodig moest plassen en vanavond in de douche gilde ze ineens dat ze een plas had gedaan hihi. ach geen haast hoor, ze zijn net 2!

sanne, kan me wel voorstellen dat het een raar etentje was, sommige weg, sommige blijven, tja....

en 3 kids kunnen idd heeeeel veel rommel maken, poe haha.

als het maar bij 2 weken slecht weer blijft, want daarna begint mijn vakantie en dan ben ik DRIE weken thuis.......

janets, knappe kids hoor!! zoon is van eind november, begint nu de vakantie begint ineens met letters herkennen en willen leren lezen, lekker ding acht komt het misschien toch nog goed met hem in groep 3!

elza, leuk aardbeien plukken, hoest het weer bij jullie dan??

en middagslaapjes kunnen vanaf nu komen te vervallen of gewoon nog doorgaan totdat ze 4 zijn. per kind heel verschillend. anders tussen de middag even op de bank laten liggen filmpje kijken/boekje lezen/even rusten? wie weet vallen de ogen dan wel dicht hihi

bobbie, nog geen bobbiebeeb?? vindut nu toch wel beetje spannend!

julia, balen dat ze ook niet gewoon inslaapt. gaat ze niet onwijs geinen als jij naast haar zit en zit te forummen dan?

hip, bewust voor montesori gekozen? lijkt mij juist niks zulke brede groepen qua leeftijdsopbouw......

en wat waren jullie moooiiii op de bruiloft!

kos, goed dat je korter bent gaan werken, morgen weer een uurtje korter, je komt er wel zo hoor

nou geheugen laat me weer in de steek verder. nog 4 dagen werken (nu 1, volgende week nog 3) ik ben al aan het aftellen, nu nog ff de zon regelen anders wordt het wel ellende 3 weken thuis zitten
Whahahaha, moet erg lachen om al jullie verhalen over jullie draakjes! Zoooo herkenbaar allemaal.

HET IS DUS GEWOON EEN FASE !!!!

Juul, dat stukje van jou over Eline....kon ik zelf geschreven hebben over Tess. Ze slaapt gelukkig wel goed en slaan en bijten is er hier (nog) niet bij...ze maakt soms wel zo'n sla-beweging maar het is nooit raak.

Vooral het samen delen is hier ook erg moeilijk met fases! In de speeltuin is alles waar ze op en in is geweest Tess de enige eigenaar geworden.

En Chicaa, ook heel herkenbaar. Tess wilt de laatste dagen ook niet aan tafel komen omdat ze tv wilt kijken. Zet ik de tv uit dan gaat ze lopen dreinen en over de grond lopen dweilen en jammeren, gooit haar beker op de grond enz. Zodra we klaar zijn met eten en ik de tafel aan het opruimen ben dan komt ze opeens aan tafel en wilt ze eten, net als ik alles in de prullebak heb gegooid. Lekker ding hoor

En haar memory kaartjes expres over de grond gooien en het dan niet willen opruimen komt hier veel voor.

Heb ze vanmiddag een uur laten liggen in de keuken, heel irritant want ik had bijna geen ruimte om te koken, maar ik heb volgehouden en uiteindelijk heeft ze ze opgeruimd.

1-0 voor mij

Ja Janets, wat goed zeg van zoon en dochter!! En je bent weer lekker druk zo te lezen. De AB doet dus goed zijn werk haha...

Kos, mijn ouders zijn al bijna 10 jr met pensioen (ik trouwens ook bijna )...dus die hebben continue vakantie.

Ik zou ook voor het konijn gaan als ik je help de beslissing makkelijker te maken

Goed hoor dat je korter bent gaan werken! En moest lachen om je verhaal van Em....kleine wijsneus.

Nou Chicaa, slechter dan het de aankomende week wordt kan het bijna niet dus als jij vakantie hebt dan breekt vast die zomer nog wel aan.

Mijn collega moest het slaapje van zijn dochter afbouwen want die ging naar school (4 jr dus). Andere collega haar dochter sliep met 2 jr al niet meer. Heel wisselend dus.

Snok, hier staat gewoon het potje in de badkamer en ze pakt het dan soms zelf. Maar ze doet er nog niks op hoor....ik heb de hoop dat ze het een beetje meekrijgt op het kdv van de andere kindjes. En met mooi weer haar zonder luier te laten lopen in de tuin....maarja, dan moet die zomer wel komen.
oja, hier doet tess dat ook allemaal!!

Wat ook favoriet is is steeds een nieuwe beker pakken en waar dan al appelsap oid in zit wil ze dan niet meer. Nou vind ik dat een keer niet zo erg maar de hele dag door word ik er wel eens gek van. Als ze dan ziet dat ik de sap van de ene in de ander giet is het ook niet goed!

Bijten heeft ze 1 x gedaan en toen ben ik heel boos geworden en moest ze op het trapje in de keuken zitten. Brullen en toen zei ze heel zielig: sorry mama! ach gossie.

Potje ben ik echt nog helemaal niet mmee bezig. Als ze in badje gaat vraag ik altijd of ze op de wc wil plassen maar ze zegt altijd nee.

kos ik zeg ook konijn maar ik hou niet van honden dussss......

chicaa ja ik heb bewust voor montessori gekozen. Heb zelf altijd op montessorischolen gezeten en ben er echt fan van! Het moet wel de kinderen liggen natuurlijk maar die van mij vinden het geweldig.

nog niks van bobbie gehoord. Zal nu dus wel echt aan de gang zijn...! spannend!!!

Nou het viel mee hoor bij de tandarts. Het aandraaien van mijn beugel was erger eerlijk gezegd..... Ik voel het nu wel flink maar hopelijk is het na een nachtje slapen alweer een stuk minder.

Ik ga er zo maar eens in!
Hahaha dat dweilen op de grond, zie het al voor me.

Tim wilde absoluut weer geen broccoli eten. (eet ook geen fruit momenteel, gezond he?) Hele drama's. eten gooien, op de trap gezet, daar steeds vanaf lopen, gillen ed. Zooo gezellig met eten. Verder wil hij niet aan en uitkleden, ook weer gillen en nephuilen. Trek de laatste tijd gewoon 5 kwartier uit om hem aan te kleden, eten en schoenen aan te doen. Sneller lukt niet, fijn als we vroeg ergens moeten zijn.

HET IS EEN FASE...........!!!!!!! Mag wel weer snel over gaan eigenlijk. Had me zo voorgenomen om rustig te blijven als moeder, maar ik schiet nu zo'n 5 x per dag uit mijn slof als hij zo is en heb daar dan weer spijt van. Neem me elke dag weer voor niet uit mijn slof te schieten.
hahahahaha jeetje wat herkenbaar zeg! Hier net zo'n fase. Heel boos worden als iets niet mag of als ze iets niet krijgt wat ze juist wel wil! Vaak laat ik haar dan links liggen en als ze heel vervelend is, gaat ze op de gang. Breekt wel mijn hart hoor, als ze daar staat te snikken. Ben dan ook altijd heel snel met vragen of ze weer lief doet en of ik dan een knuffel krijg, die krijg ik dan ook en is ze weer een andere meid.

niks van Bobbie he!! Joehoeeeeeee BOB!!!! die is bezig hoor meiden, of sterker nog: de kleine is geboren.

Hip, inderdaad mooie foto van de bruiloft! Jurkje stond je echt super joh!

Montessori is een zelfde soort systeem als hier op de school waar wij Joy graag willen hebben. Schijnt heel goed te gaan bij de kids. Fijn dat het meeviel bij de tandarts.

janets, logisch dat je zo trots bent! ja... dat snappen wij wel hoor!

Kos, hhaha leuk ja ga voor een konijn! En een randje aan een laken is altijd gezellig ;)

Sanne, hahah 1-0 voor jou!

Vandaag echt heel mooi weer gehad, wat een genot! Aardbeien plukken wat super. Zo schattig, die Joy met haar mandje die ze vaak liet kantelen, oh ooooh alle beitjes op de grond ;) Ze plukte zo fanatiek dat er ook blaadjes in gingen. Er waren ook frambozen, dus daar hebben we ook lekker van gesmult uuuuh geplukt ;). Er is ook een grote speeltuin bij, de kids gingen helemaal los in de zandbak incl zandtafels en de autootjes etc etc. Hebben er lekker zitten lunchen. Dus..... om half 6 pas thuis en geen middagslaapje. In de auto dacht ik dat ze in slaap ging vallen, maar alleen het rustig zitten met speen en konijn bleek voldoende te zijn, ze lag gewone tijd vanavond op bed.

Morgen wordt weer prachtig weer verwacht, dus dat is genieten. Lief is nu in London, morgen op tijd voor eten terug dus kunnen we gezellig bbq-en!
Ok..tis een fase! Pfieuwww haha

Geen taferelen met eten maar...slaan en dan zelf auw en doet zEer zeggen. Al 100x gezegd dat t niet mag maar??

Elza mijn hhhart brEekt ook soms met straffen maar t moet anders heb ik straks geen aapje maar een monster in huis.

Bobbie?

Overigens gaat binck mee naar c en pakt ook soms t potje dus was al goed bezig

Iemand vanavond babyboom gezien? Heb t totaal niet gevolgd maar zat te zappen. Lekker dan..hele tijd zitten jjanken. Vreselijk! WAt oneerlijk, at een armoede...morgen ga ik dan ook echt zowel prive als zakelijk memisa onderssteunen! Ik kan dan maar niet onderdrukken dat ik somss de wereld zo fucked up vindt! Ik weet echt we'll dat t. Druppel op gloeiende plaat is maar dit x kan ik echt ogen niet sluiten!
haha, allemaal draken hier! mss moeten we maar even niet meeten zie het al voor mij, allemaal peuterpubers bijelkaar...van mij, nee mij!

fijn jullie gaan allemaal voor en konijn, ben zo makkelijk momenteel ga dus een konijntje maken. Janets; voglens mij is het niet moelijk hoor, heb een muziekding gekocht, lapje vilt en ratsjss langs de machine. maar goed, weet natuurlijk niet of het lukt

Sanne; euhmm logisch idd dat je ouders met pensioen zijn...die van mij ook al meer dan 10 jaar..maar dat is dus vrij uniek in mijn vriendenkring. Alles hebben en mij, is hier ook hoor...super irritant trekje vind ik dat.

Doggie rake opmerking, je hebt wel gelijk..maar ik poets momenteel niet (zoveel) ...3 kwartier...hier werkt het heel goed om te zeggen, ik heb lekker wel een broek aan en jij niet...ik heb wel lekker broccoli....en gewoon geen bord neerzetten...dan wil ze ook

Elza; leuke dag hoor! Dacht dat het aardbeienseizoen over was. Het zijn ook kleine lieve hulpjes, en zo gelukkig als ze iets mogen doen.

niet slapen, komt mss wel weer??? het is bij jullie duidelijk meer zomer dan hier!

Snok; potje op wc, zo is het toch ook goed? gelukkig babyboom niet gezien, moest al brullen bij film net...en dat was niet eens een zielige film...druppel op gloeiende plaat...ach heel veel druppels dooft ook vuur toch?

Chicaa; lekker aan het aftellen, heerlijk!

trouwens hebben jullie kindjes ook al een overduidelijke voorkeur voor dingen? em is echt een meisje-meisje....je kan wat aanleren en sturen maar dit..vandaag was alles roze...roze is mooi zegt ze dan en ze zag een meisjes als prinses verkleed...ze vond het fantastisch, wist ook direct ohh..prinses! ging het meisje helemaal na roepen , echt erg schattig! Lievelings boek is ook isabelletje

deze http://www.engeltjesendra ... belletje-fee-nhuis-p-2456
Goedemorgen, ooooooh nog niets van Bobbie!!!?

Hoe gaat het met de draakjes? Hier een meisje dat gewoon half 8 wakker was, keurige tijd hoor, daar niet van. Maar ik dacht dat ze langer zou slapen om wat in te halen. Nou vanmiddag gaat ze gewoon op bed, eens zien... Morgen nl weer KDV, dus dan slaapt ze ook niet en zouden we een week zonder middagslaap tellen!

Dog, moet bekennen dat ik ook wel eens uit mijn slof schiet hoor. Wat ik vooral irritant vind is als ze doet of ze me niet hoort. grom.

Hier nog niet echt een voorkeur, ze heeft alleen een hekel aan geel!! ik heb een schattig jurkje, blauw met gele bloemen en die wil ze echt niet aan!
ooooooo niks van bobbie!! Het zal toch wel nu???? Ben zo benieuwd! Ook hoe ze hem genoemd hebben....

haha elza, ik heb zelf ook een hekel aan geel dus ik snap het als geen ander!!!

Doggie iedereen schiet wel eens uit zijn slof hoor!! ik ook!!! Kan toch ook niet anders. Geen enkel kind is altijd lief en geen enkele moeder is altijd geduldig.

Kos, grappig he met die voorkeur. Hier ook hoor! Ik probeer altijd alvast de kleren te pakken maar soms wil ze het echt niet en zegt ze dat ze een jurkje aan wil ipv een broek ofzo. als ze na 3 dingen nog steeds niks wil neem ik het mee naar beneden en vaak wil ze het dan wel aan als ze gegeten heeft.

Wat een rotweer vandaag alweer!! Ik ga zo eens even naar mijn omaatje en vanmiddag vertrekken manlief en zoon naar ierland voor een weekendje. Leuk voor ze! Ik krijg morgen een vriendin met haar 2 kleintjes te logeren, ook gezellig. En dochter mocht wat later opblijven omdat ze alleen is. Vindt ze ook helemaal leuk.

Met mijn kies gaat het eigenlijk wel goed. Goed geslapen dus heb er niet meer zo'n last van. Voel het nog wel.

Arme RR die zal wel weggeregend worden in haar tentje! Vraag me af of ze gebleven is......
Ik ben ook erg benieuwd naar Bobbie beeb hoor. Kan me voorstellen dat ze ook niet meteen post als hij net geboren is maar zou wel leuk zijn natuurlijk.

Nee, hier ook niks aan geen geel in de kledingkast van Tess dus ik snap Joy ook wel . Tess trekt daar ook wit bij weg bij die kleur dus koop het sowieso niet.

Lichtblauw heeft ze ook niks van, donkerblauw vind ik dan weer wel erg mooi.

Hip, dat van die bekers is hier ook. Tess haalt ze zelf uit het onderste keukenkastje. Ik begin er niet meer aan maar als vriend thuis is met Tess staan er zo 4 bekers op tafel.

Leuk idee dat je man samen met zoon een paar daagjes naar Ierland gaat. En jij dus ook gezellige dingen geregeld.

Gelukkig heb je weinig last meer van je kies.

Dog, ik ben zelf ook niet zo geduldig hoor dus schiet ook wel's uit mijn slof. Soms begrijp ik gewoon niet waarom ze het haarzelf (en daardoor mij) zo lastig maakt...

Hier nog steeds sterke voorkeur voor Kitty kleding. Meestal doe ik naar het kdv ook wel een Kitty shirtje aan. Al die meiden lopen erin en het is daar dan ook net een modeshow 's morgens....staan ze bij binnenkomst aan elkaar de shirts te showen...Kitty Kitty...

Verder is Tess altijd wel blij met de kleren die ik haar aantrek, toch wel veel roze en spijkergoed dus dat is altijd al gauw goed.

Jurkjes heeft ze nooit zoveel aan omdat we meestal dingen doen waarbij een jurkje niet echt handig is...en naar het kdv trek ik sowieso nooit jurkjes aan...soms een rokje.

Tess is ook wel echt een meisjemeisje hoor Kos. Iedere dag wordt mijn hele doos met kettingen en sjaaltjes ondergespit en behangt ze zichzelf ermee. Ook mijn schoenen moeten er aan geloven en ze loopt zelf ook graag op d'r plastic pumps van de kermis en met een handtas en 3 kettingen.

Aan de andere kant...hoe ik haar soms ophaal van het kdv is het net een halve jongen. Kapotte knieén, overal schrammen, blauwe plekken, onder het zand, staart op half 7 en haar in de klit....geweldig!

Elza, klinkt als een heerlijk dagje en lekker hoor dat het bij jullie zo'n mooi weer is. Meestal is het omgekeerd.

Joy gaat vanzelf wel weer slapen hoor als ze het nodig heeft. En hier denk ik ook wel's dat ze uit gaat slapen omdat ze moe is maar dan is ze vaak juist nog vroeger wakker.

Jee Hip, daar zeg je wat....RR is idd kamperen deze week. Begin vd week viel het nog wel mee maar ik had nu toch echt allang mijn boeltje gepakt hoor.

Volgende week is ook Nijmeegse 4-daagse....ik volg dat altijd omdat ik zelf gelopen heb maar die mensen hebben ook bar slecht weer om te lopen hoor.

Snok, ik heb dat programma niet gekeken gisteren maar ik herken wat je schrijft...dat gevoel heb ik 's morgens al als ik de krant doorlees...wat een ellende iedere dag.
Jaaaa ben ik weer, zonder beeb nog !! Idd 'mooi' weer om te bevallen, maar zit toch liever lekker buiten tijdens mijn verlof !

Veel geschreven dames !

Vanmorgen heeft de vk me gestript, wat een k*-gevoel zeg, maar gelukkig duurde het maar heel even. Morgen naar het zh, dan ben ik precies 41 weken. Is standaardprocedure. Gyn kijkt dan naar de toestand van de baby, dus aan de ctg en er wordt gekeken of hij nog voldoende vruchtwater heeft. En mijn vader doet aan acupunctuur. Als er van het weekend niets gebeurt gaat hij 2 naaldjes zetten om de boel op gang te helpen, baad het niet dan schaad het niet denk ik dan maar

Wat fijn om te lezen dat jullie kids weer in dezelfde fase lijken te zitten, hier ook nl ! Sofie is op zijn tijd ook niet te genieten en gaat snel huilen/piepen, maar ik dacht dat het bij haar er mee heeft te maken dat ze door heeft dat er de baby er aan komt. Van de week wilde ze bv geen avond eten. Ik ben dan wel makkelijk hoor, dan eet ze maar niet, ik ga er geen drama van maken. Als wij klaar zijn en de tafel is afgeruimd dan heeft ze gewoon pech. Later heeft ze nog wel fruit gegeten.

En van dat tv kijken is zooooo herkenbaar ! Gisteravond na het eten mocht ze nog even Woezel en Pip kijken. Toen ik zei we gaan naar bed dus TV gaat uit werd het een heel drama met dikke tranen. Dus mss bij Sofie toch ook een fase

Verder ben ik alweer vergeten wat jullie hebben geschreven, sorry hoor, komt wel weer !

Ow ja Kos, keus tussen teckel en konijn vind ik ook niet moeilijk, heb een bleodhekel aan teckels nl (vroeger ooit door gebeten) dus ga voor het konijn !!!!
Oh ja wat een pech voor RR om nu op de camping te zitten in je tentje !! Ik heb net gewoon dikke sokken aangetrokken had zulke koude voeten
Hee Bobbie, wat is dat nou....die kleine vind het vast te koud om zijn neus buiten te steken. Ben je het al zat of valt het nog mee?

Als wij klaar zijn met eten en Tess wilt opeens wel eten dan heeft ze hier ook pech hoor. Ik vind het echt uitproberen dan en als je daar dan eenmaal in mee gaat...

Oh en Dog, Tess heeft in de afgelopen 2 jaar 2x een stukje fruit op. Ze moet het gewoon echt niet, thuis niet en op het kdv is ze het enige kindje wat het niet eet. Als baby nog wel fuithapjes maar verder eet ze dus nooit fruit en ook héél weinig groent. Maak me er niet druk om hoor....komt vanzelf wel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven