Pannenkoeken met...
zaterdag 11 juni 2011 om 19:23
maandag 13 juni 2011 om 13:03
Ook lekker maar dan als (tapas)hapjes: ansjovispasta door het beslag (of heel fijn gesnipperde ansjovis), rondjes uitsteken, besmeren met beetje citroenboter en plakje heilbotfilet/paling (nu dus even geen paling).
Voor een hele pannenkoek lijkt me dit te machtig.
Er was nog een pk topic met heel veel lekkers, maar kan het zo snel niet terugvinden.
Voor een hele pannenkoek lijkt me dit te machtig.
Er was nog een pk topic met heel veel lekkers, maar kan het zo snel niet terugvinden.
donderdag 14 juli 2011 om 16:43
Gewoon zelf het beslag maken, alles wat erin gaat is meel, melk, ei en een beetje zout. Bij zo'n (duurder) pak moet je dan zelf ook nog melk en eieren doen, dus wat daar precies handig aan is...?
Pannenkoeken met champignons en kaas bakken vind ik zelf erg lekker (en om het nog iets gekker te maken: lekker stroop erop als ze uit de pan komen ).
Pannenkoeken met champignons en kaas bakken vind ik zelf erg lekker (en om het nog iets gekker te maken: lekker stroop erop als ze uit de pan komen ).
vrijdag 15 juli 2011 om 03:47
Ow ow ow - ik woon in het buitenland and heb de laatste maanden een pak overgestuurde pannekoek mix met mijn leven bewaakt. Dit weekend word een pakkenkoeken festijn.
Ik weet alleen nog niet wat er op gaat! Ik wil mijn buitenlandse vriend de "standaard" appel/spek/kaas pannekoek laten proeven (alleen positief commentaar word geaccepteerd
) maar zelf ben ik wel van de geitenkaas ect.
Ik heb ook een keer een pannekoek met een koude salade erop gegeten. Was ook er lekker. Iemand enig idee wat een goed idee voor dat is?
Ik weet alleen nog niet wat er op gaat! Ik wil mijn buitenlandse vriend de "standaard" appel/spek/kaas pannekoek laten proeven (alleen positief commentaar word geaccepteerd
Ik heb ook een keer een pannekoek met een koude salade erop gegeten. Was ook er lekker. Iemand enig idee wat een goed idee voor dat is?
vrijdag 15 juli 2011 om 10:00
Heb niet gelzen
maar mijn man vindt lekker: beslag,uien spek en dan een ei erover heen bakken. Als je dan mag omdraaien dan gaat het ei lekker helemaal in de pannenkoek. dus een stoort van boerenpannenkoek krijg je dan..
ik vind lekker : beslag in pan, ui erbij ham erbij tauge erbij ananas erbij.. evt kerrie saus erdoor..op het laatst maar hoeft niet...
het is 10 uur en krijg al weer zin in pannenkoeken
maar mijn man vindt lekker: beslag,uien spek en dan een ei erover heen bakken. Als je dan mag omdraaien dan gaat het ei lekker helemaal in de pannenkoek. dus een stoort van boerenpannenkoek krijg je dan..
ik vind lekker : beslag in pan, ui erbij ham erbij tauge erbij ananas erbij.. evt kerrie saus erdoor..op het laatst maar hoeft niet...
het is 10 uur en krijg al weer zin in pannenkoeken
Puck