Navel
woensdag 13 juli 2011 om 16:25
quote:wijffie80 schreef op 11 juli 2011 @ 20:25:
Mijn eigen navel mag ook met rust gelaten worden, maar ook ik heb wel iets met navels... Vind die van mijn man ook erg opwindend, en wil die nog wel eens lekker likken voordat ik nog wat lager ga. Ieder zijn ding Hoezo is de navel van je man erg opwindend?
Mijn eigen navel mag ook met rust gelaten worden, maar ook ik heb wel iets met navels... Vind die van mijn man ook erg opwindend, en wil die nog wel eens lekker likken voordat ik nog wat lager ga. Ieder zijn ding Hoezo is de navel van je man erg opwindend?
vrijdag 15 juli 2011 om 15:32
zaterdag 3 augustus 2013 om 16:02
Ik was me niet bewust van het gevoel in mijn navel totdat ik een vriendje kreeg die blijkbaar gek op navels was want hij kon niet van de mijne afblijven. Eerst vond ik het nogal vreemd dat hij steeds zijn vinger in mijn navel hield als we het deden, maar ik werd er extra opgewonden van! Met een vinger in mijn navel kom ik extra snel klaar als ik gelikt wordt en vooral als hij met zijn vinger zachtjes steeds ietsje dieper drukt en draait naarmate ik dichter bij mijn orgasme kom, heerlijk! Mijn huidige vriendje doet dit (jammer genoeg) niet vaak uit zichzelf dus breng ik zelf zijn vinger naar mijn navel. Mijn buik is trouwens helemaal gevoelig want na een buikmassage kun je alles met me doen! Grappig verhaal over innies en outies, wist ik niet. De mijne is in ieder geval een diepe innie.