Werk & Studie alle pijlers

Thuisstudie vraag.

14-07-2011 20:50 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie heeft er mischien antwoord op mijn volgende vraag.

Ik heb alleen mijn VMBO diploma, En daarom besloot ik 2007 een thuisstudie secretaresse te volgen via studieplan.nl.

Helaas ben ik zelf door omstandigheden zelf tussentijds gestopt met die thuisstudie.

Nu was ik vandaag mijn zolder aan het opruimen, En toen kwam ik al die cursus boeken weer tegen.

Aangezien ik momenteel een parttime baan heb, Waar ik helaas maar een paar uurtjes per week kan werken, Wil ik mijn tijd weer gaan besteden aan deze studie.

Zou het nu nog mogelijk zijn om deze studie af te maken?

En eventueel een examen voor te doen?

Het gaat om de basis studie secretaresse, Ik heb al contact gezocht met studieplan.

Maar de mevrouw aan de telefoon kon mij geen duidelijk antwoord geven.

Alvast bedankt.
Wat raar dat de mevrouw geen duidelijk antwoord heeft !

Als iemand dat moet weten zijn het de mensen van die instelling wel ...

Het lijkt me dat de studies ieder jaar vervangen worden (nieuwe opdrachten etc.), dus ik zou me niet zomaar laten afschepen ..

Succes !
Zitten er tegenwoordig examens en begeleiding dan bij Studieplan cursussen? Ik dacht dat het enkel pakketten met boeken waren voor zelfstudie...

Maargoed, raar dat die mevrouw je geen duidelijk antwoord kan geven. Als iemand het moet weten is zij het wel. Vragen of je iemand anders kan spreken? Toch zonde van eht geld als je eht neit kan afmaken.
Meestal kan dat, maar wel binnen een bepaalde termijn. De enige die je dat kan vertellen is... iemand van Studieplan. Ik zou gewoon nog een keer bellen!
Het lijkt me dat de enige mensen die deze vraag met zekerheid kunnen beantwoorden bij studieplan werken, laat je niet afpoeieren aan de telefoorn met 'ik weet het niet'
Vraag om iemand aan de lijn die wel antwoord kan geven.
ja ik heb net ook nog even een duidelijke mail naar studieplan gestuurd.

Dus hopelijk krijg ik nu wel het juiste antwoord.

Het lijkt mij dat ze mischien de desbetreffende mevrouw maar een cursus aan moeten bieden haha.
Bij de meeste schriftelijke studie-aanbieders kun je een studie-onderbreking aanvragen, maar volgens mij maximaal tot 2 jaar.

Jouw cursusmateriaal zal behoorlijk verouderd zijn, ik ben hier wel eens op het forum tegengekomen dat het cursusmateriaal van Studieplan & NHA 10 jaar gedateerd kan zijn. Met een beetje pech zou jij dan dus studiemateriaal uit 1997 kunnen hebben en dat sluit niet meer aan bij de praktijk van heden.

Misschien kun je je het beste overnieuw inschrijven en kijken of je vrijstelling kunt krijgen voor modules die je al hebt afgesloten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven