Dwdd, stotteren
vrijdag 15 juli 2011 om 09:24
Hoi allen,
Er is een tijd terug een kleine 'ruzie' geweest in de wereld draait door. Dit ging over stotteren, er was volgens mij iemand die daar nogal een bijzondere kijk op had (dat het tussen de oren zit o.i.d.) ..
Ik weet dat Sanne Hans (Miss Montreal) er in ieder geval bij was(ik dacht dat ze in het publiek zat, en zich er toch mee ging bemoeien). Ik zou dit fragment graag eens willen zien, maar kan het nergens vinden...
Heb 2 stukken uit de wereld draait door gevonden over stotteren (1 met Sanne Hans, en Gustaaf ?, en 1 met 2 mannelijke stotteraars) ..... niet wat ik zocht.
Misschien kan iemand hier helpen ?
Alvast bedankt !
Er is een tijd terug een kleine 'ruzie' geweest in de wereld draait door. Dit ging over stotteren, er was volgens mij iemand die daar nogal een bijzondere kijk op had (dat het tussen de oren zit o.i.d.) ..
Ik weet dat Sanne Hans (Miss Montreal) er in ieder geval bij was(ik dacht dat ze in het publiek zat, en zich er toch mee ging bemoeien). Ik zou dit fragment graag eens willen zien, maar kan het nergens vinden...
Heb 2 stukken uit de wereld draait door gevonden over stotteren (1 met Sanne Hans, en Gustaaf ?, en 1 met 2 mannelijke stotteraars) ..... niet wat ik zocht.
Misschien kan iemand hier helpen ?
Alvast bedankt !
vrijdag 15 juli 2011 om 10:10
vrijdag 15 juli 2011 om 10:41
vrijdag 15 juli 2011 om 10:43
Ik vond het wel suf. Die 2 stotteren al heel hun leven, stotteren was even in de publiciteit door die film, en dan komt er een juffie, die die 2 het stotteren wel eventjes afleert in 10 minuten, live, voor het oog van honderdduizenden kijkers. Da's ranzige tv waar Derek Ogelve nog jaloers op kan zijn.....
vrijdag 15 juli 2011 om 11:14
zaterdag 16 juli 2011 om 00:06