Entertainment alle pijlers

Dwdd, stotteren

15-07-2011 09:24 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Er is een tijd terug een kleine 'ruzie' geweest in de wereld draait door. Dit ging over stotteren, er was volgens mij iemand die daar nogal een bijzondere kijk op had (dat het tussen de oren zit o.i.d.) ..

Ik weet dat Sanne Hans (Miss Montreal) er in ieder geval bij was(ik dacht dat ze in het publiek zat, en zich er toch mee ging bemoeien). Ik zou dit fragment graag eens willen zien, maar kan het nergens vinden...

Heb 2 stukken uit de wereld draait door gevonden over stotteren (1 met Sanne Hans, en Gustaaf ?, en 1 met 2 mannelijke stotteraars) ..... niet wat ik zocht.

Misschien kan iemand hier helpen ?

Alvast bedankt !
Anyone ?
Tadaa!

link
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Je moet zelf maar even naar het juiste stukje zoeken. Er was ook een onderwerp stotteren zonder Sanne Hans; weet niet welke je bedoelt.
gamuza wijzigde dit bericht op 15-07-2011 10:13
Reden: au stomme spelvaut
% gewijzigd
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik denk die van 17 februari 2011 (ben nog aan t kijken)
Hi Gamuza,

Dank voor je link, ik kom alleen uit op een 'algemene uitzending gemist site'.

Welke uitzending was het, heb je een datum ?

Groetjes !
Moonlight ik ga even kijken naar de uitzending van de 17e !
Ik had wel een stukje gezien van die uitzending, maar niet helemaal (17 feb.), dus het kan zijn dat het daar in zit hoor !
Het moet aan het einde zitten, na TV draait door.
Dank ! Ben er bijna, tv draait door is altijd zo grappig haha
Dat ging over die film, the Kings Speech.
Dat is het niet .... geen ruzie (alleen Sanne wil niet meewerken haha) .. nouja, wie weet weet iemand wat ik bedoel !
De dochter van Del Ferro was aanwezig.

Zij heeft het instituut van haar vader overgenomen.

Is gevestigd in Amsterdam.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vond het wel suf. Die 2 stotteren al heel hun leven, stotteren was even in de publiciteit door die film, en dan komt er een juffie, die die 2 het stotteren wel eventjes afleert in 10 minuten, live, voor het oog van honderdduizenden kijkers. Da's ranzige tv waar Derek Ogelve nog jaloers op kan zijn.....
SD je kunt in die algemene pagina de naam invoeren van de persoon die je zoekt (Sanne hans of Del Ferro) en dan zoekt ie alle fragmenten daarbij.

Kun je zelf ff kijken.
INGRID DEL FERRO, MISS MONTREAL, GUSTAAF PEEK - 17-02-2011

Wat een vreselijk leuke jongen, die Gustaaf.
Ja die heb ik net bekeken....

Ik dacht dat het er heftig aan toe zou gaan ....

Het is ook wel wat vreemd, en zij zegt ook in volle overtuiging dat IEDEREEN op haar manier van het stotteren af kan komen.. of dat waar is weet ik niet maar goed. Ook een interessant stukje hoor
Maar echt ruzie wordt het toch niet?

Ik vind die ingrid van het stottercentrum wel heel erg vervelend, blegh, maar zowel Sanne als Gustaaf waren ontzettend grappig.
Ik heb die uitzending ook gezien. Sanne Hans was het eigenlijk wel eens met de mevrouw van het instituut, want uiteindelijk gaf ze toe dat ze niet meer stottert wanneer ze haar oefeningen doet en rustig spreekt, maar ze vond het te veel werk / niet leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven