rood bultje, wat te doen?
vrijdag 15 juli 2011 om 19:44
Ik zag sinds vandaag een rood bultje op mijn schouderblad. Het lijkt op een rood blaasje, want als ik er op druk beweegt de vloeistof.
Morgen gaan wij op vakantie. Ik weet niet wat het is, en ben best wel angstig aangelegd.
Hebben jullie wel eens zoiets gehad? Of weet een van jullie wat het zou kunnen zijn?
Morgen gaan wij op vakantie. Ik weet niet wat het is, en ben best wel angstig aangelegd.
Hebben jullie wel eens zoiets gehad? Of weet een van jullie wat het zou kunnen zijn?
vrijdag 15 juli 2011 om 19:46
vrijdag 15 juli 2011 om 19:47
quote:Eindeloos schreef op 15 juli 2011 @ 19:46:
Als het je zo vreselijk beangstigt waarom heb je dan vandaag de dokter niet gebeld.
Of ben je naar de spoedeisende hulp gegaan. Dat heeft geen zin. Hier is niets meer aan te doen. TO is reddeloos verloren.
Als het je zo vreselijk beangstigt waarom heb je dan vandaag de dokter niet gebeld.
Of ben je naar de spoedeisende hulp gegaan. Dat heeft geen zin. Hier is niets meer aan te doen. TO is reddeloos verloren.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 15 juli 2011 om 19:53
vrijdag 15 juli 2011 om 19:56
TO:
1) wij kunnen het bultje niet beoordelen, want wij hebben het niet gezien en
2) wij zijn geen arts, maar
3) 10 tegen een dat het een suf en onschuldig (hitte,mugge, schuur, allergie, pukkel bultje is.
4) dus hou het gewoon in de gaten en als het na je vakantie nog niet is weggetrokken ga je dan toch even naar de HA.
3) 10 tegen een dat het een suf en onschuldig (hitte,mugge, schuur, allergie, pukkel bultje is.
4) dus hou het gewoon in de gaten en als het na je vakantie nog niet is weggetrokken ga je dan toch even naar de HA.
vrijdag 15 juli 2011 om 19:58
quote:borderwalk schreef op 15 juli 2011 @ 19:56:
TO:
Borderwalk, wat ben je toch altijd een schat!
Off-topic, ik heb de cd en dvd van Levenslied.
Dankzij jouw tip.
TO:
Borderwalk, wat ben je toch altijd een schat!
Off-topic, ik heb de cd en dvd van Levenslied.
Dankzij jouw tip.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 15 juli 2011 om 19:59
vrijdag 15 juli 2011 om 20:13
quote:Moonlight82 schreef op 15 juli 2011 @ 19:55:
Ik had het allang uitgeknepen of doorgeprikt
Weleens gehoord van de Big Bang Theory?
[img]http://miamivice.blogg.se/images/2007/f ... 025569.jpg[/img]
Ik had het allang uitgeknepen of doorgeprikt
Weleens gehoord van de Big Bang Theory?
[img]http://miamivice.blogg.se/images/2007/f ... 025569.jpg[/img]
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)