Gezondheid alle pijlers

rood bultje, wat te doen?

15-07-2011 19:44 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag sinds vandaag een rood bultje op mijn schouderblad. Het lijkt op een rood blaasje, want als ik er op druk beweegt de vloeistof.

Morgen gaan wij op vakantie. Ik weet niet wat het is, en ben best wel angstig aangelegd.

Hebben jullie wel eens zoiets gehad? Of weet een van jullie wat het zou kunnen zijn?
quote:borderwalk schreef op 15 juli 2011 @ 20:12:

[...]

dat wordt genieten!Zeker te weten.! Thanx again!.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
je moet gewoon wachten tot de eitjes uitkomen dan is het verder opgelost
Rijd je paard? Misschien heeft een botvlieg je geprikt, die zitten vaak in stallen. Kan nogal snel een ontsteking aan je bot veroorzaken.
quote:meds schreef op 15 juli 2011 @ 20:14:

je moet gewoon wachten tot de eitjes uitkomen dan is het verder opgelostHad ene Claudio hier op het forum daar ook niet vreselijke last van, onlangs? Die heeft er nog allemaal plaatjes van geplakt, toch?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 15 juli 2011 @ 20:19:

[...]

Had ene Claudio hier op het forum daar ook niet vreselijke last van, onlangs? Die heeft er nog allemaal plaatjes van geplakt, toch?Jaha, en wat had ie een mooie schouder niet?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:misspoez schreef op 15 juli 2011 @ 20:15:

Rijd je paard? Misschien heeft een botvlieg je geprikt, die zitten vaak in stallen. Kan nogal snel een ontsteking aan je bot veroorzaken.

Dit is de remedie.

Gevonden op een spinnen forum.

het waren zoals ik het lees botwormen van de botvlieg.... als je in midden amerika zit moet je oppassen met muggenbeten. het is namelijk zo dat een vrouwtjes botvlieg muggen "kaapt" en eitjes op de buik van de mug legt. zodra een mug op je land komen die botvlieg eitjes direct uit door je lichaamswarmte en kruipen ze onder je huid. daar nestelen ze zich in en eten van je vlees (brr) en het doet in de meeste gevallen ENORM pijn vooral in de latere stadia. in het begin lijkt het op muggenbulten die maar niet willen helen maar na een tijdje kan je duidelijk de botworm voelen bewegen onder je huid en je kan zn adempijpje uit een gaatje in je vel zien steken.... als je botwormen in je lijf hebt is het beste wat je kan doen het gat helemaal dichtsmeren met een zeer dikke laag vaseline en daar een niet ademende pleister (doorzichtig) op doen. dit laat je zitten voor een paar uur en dan als het goed is is de worm dood en kan je hem er uit trekken met een pincet (met enige pijn en moeite) of je kan naar de dokter gaan en ze er uit laten snijden.....
TO ben je onlangs in Midden-Amerika geweest?
gewone maden geven dezelfde klachten
het begint met een rood bultje met een soort van vocht
quote:Dana schreef op 15 juli 2011 @ 19:46:

Dat is een voorteken dat binnenkort je hele arm eraf valt.
quote:meds schreef op 15 juli 2011 @ 20:10:

ben je in de natuur geweest onlangs? Er zijn insecten die hun eieren in je huid leggen, dat lijkt wel wat op je omschrijvingwhehe, nee daar wordt ze rustig van. Wedden dat TO inmiddels aan het googlen is welke insecten eitjes in je huid kunnen leggen?
Is het lelijk?

Indien slechts gevaarlijk, prima, maar lelijk, dan zou ik niet gaan.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Er kan natuurlijk ook een simpeler verklaring zijn; fasciitis necroticans oftewel de vleesetende bacterie.
Ik kwoot de OP vast hoor, want ik voel aan mijn water....
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Dit heb ik laatst ook gehad!! Maar dan op mijn been! Jeuken dat het deed. Uiteindelijk na 2,5 week naar de huisarts en nu heb ik nog maar 1 been, de andere is afgezet..
Ik zou op je vakantie adres maar een fijne medicijnman zoeken....
Dan was je er in ieder geval op tijd bij Meesje!

Want dat is wat je redding kan zijn....
Schimmelinfectie kan ook nog. Of misschien een bacterie uit het zwembad? Kan zich makkelijk verspreiden, pas op dat het niet in je bloed komt he? Of misschien heb je herpes opgelopen bij het swaffelen.
Ik ga inderdaad voor de SOA
Mijn oudste zus had dat ook! Nu ben ik de oudste
quote:batwom schreef op 15 juli 2011 @ 21:00:

Mijn oudste zus had dat ook! Nu ben ik de oudste
onlangs nog kaas of aardappelen gegeten? Een besmetting met landbouwgif zou ook nog kunnen.
woon je in de buurt van Moerdijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven