Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
quote:sainttropez schreef op 29 mei 2011 @ 16:24:

Dames, ik vraag me af. Kan ik het ook alleen zeg maar 5 cm van m'n wortels af doen? Ik heb nu al snel vet haar en ben bang dat het met de behandeling alleen maar erger gaat worden! Mij haar is al stijl met een lichte slag erin. Die wil ik gewoon behouden het gaat mij vooral om de pluis die verdwijnt en de glans die je krijgt:)Ja dat kan, al is 5 cm best veel. Ik zou 3 doen. Dan behoud je ook meer volume idd.
BeschrijvingZelf brazilian keratin meer dan onschuldig plezier/ mens en gezondhaid

De laatste tijd zien we steeds meer aanbiedingen voor thuis behandeling met diverse goedkope keratin producten.Het wordt voorgespiegeld als zeer envoudig maar over gezondheidsrisici's wordt niet gesproken.Een ventilator aleen is niet genoeg - een goede professionale afzuiginstallatie zelfs twee is benodigd. Waarom? Omdat de vrijkomende dampen blijven hangen in de kamer en die moeten niet ingeademt worden! Een professioneel afzuigsystem zuigt de dampen direct uit de kamer.

Bij een keratin behandeling is een hoge temperatuur benodigd waardoor je je hoofdhuid, je handen en het haar ernstig kan verbranden en beschadigen en je kan last krijgen van tranende en prikkende ogen tijdens het aanberngen en inpersen van de keratin.

Ten slotte: denk aan je gezondheid ! 100% salon safe.! [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-06-2011 15:11
Reden: spam
% gewijzigd
BeschrijvingZelf brazilian keratin meer dan onschuldig plezier/ mens en gezondhaidquote:februari schreef op 23 maart 2010 @ 02:54:

Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Raam open erbij open zetten en niks aan de hand hoor ;)
Hallo allemaal,

Na ook een tijd lang het forum te hebben gevolgd heb ik een tijdje geleden Sunliss besteld. Ik heb zelf ontzettend dik kroezig haar. Ik heb mijn haar altijd behandeld met CHI, maar ik was dit zo ontzettend zat. Het is heel duur en het droogt stijl ook niet mooi op. (Het is dan wel stijl, maar het haar is nog wel heel dik) Bovendien brak mijn haart af.

Ik heb Sunliss gebruikt en ik geloof mijn ogen niet. Het droogt zo mooi stijl op. Niet super stijl, maar wel stijl met een mooie hele lichte slag. Nu weet ik natuurlijk niet hoe dit er uit zou zien zonder dat ik nog resten van de chi behandeling in mij haren heb. Maar mijn uitgroei, die dus niet bewerkt is met CHI, heeft in ieder geval ook goed gepakt.

Het enige waar ik eigenlijk mee zit, is het feit dat ik tijdens de behandeling wel last krijg van mijn ogen. Ik doe de behandeling met mijn raam open. (Geen ventilator want heb gewoon kleine kamer, dus het lucht wel goed door). Maar hoe gevaarlijk is dit precies? Want de sterke lucht van waterstof peroxide als je je haren verft heerst ook en dit is toch ook niet heel schadelijk voor je gezondheid??
quote:TheEmpress schreef op 23 maart 2010 @ 08:14:

Ja ik!!

Ik heb het nu 2 keer gedaan, en ik ben erg tevreden. Ik heb in een ander topic er ook al eens wat over verteld, ik geloof: "hoe krijg ik mijn haar mooi steil? en beste verzorgingsproducten voor je haar. Misschien kun je die topics nog opzoeken.

Iniedergeval heb ik van mezelf fijn haar (wel veel) met slag krullen wat altijd pluist. Ik maakte mijn haar altijd met de stijltang steil, want anders zag mijn haar er niet uit, maar mijn haar werd wel erg dor van dagelijks de stijltang, ondanks goede verzorgingsproducten etc. Ik heb toen de Choco Brazilian Hairtreatment behandeling gedaan en mijn haar is nu steil, en glanzend, ik hoef de stijltang niet meer te gebruiken. En het blijft ongeveer 4 maanden in mijn haar zitten, dan is het er nog niet helemaal uit, maar wordt het langzaam minder. De laatste keer dat ik bij de kapper was om bij te punten was mijn haar lang zo dood en dor niet als voorheen. Er wordt vloeibare keratine toegevoegd aan je eigen haar en dat zorgt ervoor dat je haar sterker wordt en gezonder. Je eigen haar is van keratine opgebouwd.

Ik doe het trouwens zelf, als je je haar met de stijltang kunt stijlen, kun je dit ook zelf doen. Ik heb youtube filmpjes bekeken en dacht, dat lukt makkelijk. Ik ga geen 400 euro betalen voor een behandeling bij de kapper. Ik heb het gewoon op internet gekocht (marktplaats) bevalt goed, heb het nu dus 2 keer gedaan en blijf het doen!

pff, lijkt wel reclame, maar ik ben gewoon heel enthousiast. In amerika is dit onder de sterren al heel bekend, het is een kwestie van tijd denk ik, voordat dit hier ook heel bekend en populair wordt. en dan heb ik het al lang in mijn haar!Ik wil het ook zelf thuis gaan doen en ben het ook van plan via marktplaats te kopen. Kan jij zeggen van wie je het koopt of een link van de adverteerder sturen of de naam van de producten die je gebruikt voor deze behandeling kunnen geven ? Je zou me enorm helpen!! Ik ben namelijk bang dat ik het verkeerde koop of bij iemand die niet te vertrouwen is. Xo
quote:isabelchimel schreef op 18 juni 2011 @ 11:25:

[...]

Ik wil het ook zelf thuis gaan doen en ben het ook van plan via marktplaats te kopen. Kan jij zeggen van wie je het koopt of een link van de adverteerder sturen of de naam van de producten die je gebruikt voor deze behandeling kunnen geven ? Je zou me enorm helpen!! Ik ben namelijk bang dat ik het verkeerde koop of bij iemand die niet te vertrouwen is. XoGewoon hier: www.braziliankeratinhairtreatment.nl
Zelf brazilian keratin meer dan onschuldig plezier/ mens en gezondhaid

De laatste tijd zien we steeds meer aanbiedingen voor thuis behandeling met diverse goedkope keratin producten die niet te vertrouwen is.Het wordt voorgespiegeld als zeer envoudig maar over gezondheidsrisici's wordt niet gesproken.Een ventilator of Raam open erbij open zetten -is niet genoeg - een goede professionale afzuiginstellatie is benodigd. Waarom?Omdat de vrijkomende dampen blijven hangen in de kamer en die moeten niet ingeademt worden ! Een professioneel afzuigsystem zuigt de dampen direct uit de kamer.

Bij een keratin behandeling is een hoge temperatuur benodigd waardoor je je hoofdhuid, je handen en het haar ernstig kan verbranden en beschadigen en je kan last krijgen van tranende en prikkende ogen tijdens het aanberngen en inpersen van de keratin.

Ten slotte: denk aan je gezondheid !
Volgens mij ben jij verschrikkelijk aan het spammen Angel. Ik ga je staffen.
A.s. zaterdag ga ik de global keratine doen bij de kapper. Gekocht via groupon met 70% van de normale prijs. Anders had ik het te duur gevonden. Denk dat wanneer het bevalt (ben zo beneuwd) ik het nog wel meer ga doen. Maar dan maar de sunliss. Dan vraag ik wel een nichtje die kapster is om het te doen. Ben zelf zo onhandig met föhn en stijltang dat ik het zelf niet aan durf.

Aangezien de ervaringen hier zo uit elkaar liggen ben ik echt onwijs nieuwsgierig. Heb geregeld dat ik zondag niet de deur uit hoef. Dan spoel ik het maandagochtend voor m'n werk weer uit.
Lamme armen, maar het zit erin. Drie maal is scheepsrecht. Ik heb nu de extra sterke variant van de Sunliss gebruikt, dus ik hoop dat het deze keer wel gelukt is om mijn haar steiler te krijgen dan de vorige twee keer.

Vrijdag spoel ik het uit. Liever donderdagavond, maar dan ben ik niet thuis....

In tegenstelling tot de vorige keren, voelt het nu wel een beetje plakkerig, meer stug aan.
Ben toch bang dat mijn nieuwe stijltang niet de goede temperatuur heeft en dat het bij het uitspoelen al blijkt weer niet gelukt te zijn. Vanmorgen even mijn haar met mijn oude Chitang behandeld en dan kan ik echt de pluk haar niet beetpakken die net behandeld is, terwijl dat gisteren met de tang die tot 250 graden verwarmt wel kon.....

Lukt het niet, dan doe ik het nog een keer met een nieuwe tang (even terugbladeren welke The Empress heeft gekocht). Als het dan weer geen succes is (in de zin van stijl haar), dan is het echt de laatste keer geweest.

Blijft het feit dat het na de behandeling wel zacht, glanzend en makkelijk te hanteren is.
Hiiii dames,

Ik ben al maandenlang aan het meelezen en heb twee keer de sunliss choco uitgeprobeerd. Ik moet zeggen dat ik hier wel tevreden over ben. Alleen nu wil ik toch ook even reageren omdat ik ongeveer 3 weken geleden de Brazilian Blowout Zero heb geprobeerd. En ik moet zeggen: WOW wat een wonderspul!!!!! Je doet het op ongeveer dezelfde manier als de Sunliss alleen hoef je de Brazilian Blowout dus niet dagen in te laten werken, maar kun je het meteen uitspoelen. Het heeft echt een supereffect op mijn haren. Ik kan het gewoon laten opdrogen en dan is het nog steeds pluisvrij en helemaal stijl. Het ziet er ook natuurlijk uit. Met de sunliss zag het er de eerste paar weken nogal vettig uit. Bovendien dat 48 uur inwerken blechhhhhh hahaha ow ja nog een voordeel: de BB is stukken goedkoper dan de sunliss. maw: ik ben helemaal verkocht!!!!
Waar heb je dat gekocht sunshinechica? En indien op E-bay, welke precies en welke hoeveelheid?
violetje,

ik heb het niet via eBay gekocht, maar via mp. zie de advertentie echter niet meer staan. ik had nog een mail gestuurd naar diegene waarna ze aangaf dat binnenkort weer een advertentie zou plaatsen en een website zou openen. wanneer ze weer online is zou ze het doorgeven. ik weet alleen niet of ik het hier dan weer kan vermelden ivm reclame?

anders zou je ook gewoon op eBay kunnen kijken. ik weet dan alleen niet bij wie je zou kunnen bestellen. die mevrouw bij wie ik besteld had komt uit nl en dat vond ik wel fijn. ik had trouwens wel de zero gekocht. van de andere stik je bijna van de vrijkomende gassen is mij verteld.....
Wat een desillusie. De global keratine bij de kapper laten doen. Vanochtend uitgespoeld en gewassen en conditioner gedaan van dat merk (wat ongelofijk stinkt! Niet chemisch maar mestlucht) en totaal GEEN verschil.

Dat dus nooit meer.

Misschien over een paar weken de sunliss proberen thuis....
hallo.

net ergens anders (bij rode kroeshaar mijn bevinden gezet. Maar ik snap echt niet waarom je daarvoor naar de kapper gaat! Zonde van het geld.

Gewoon op ebay kopen, bijv. de inoa of de white brazilian keratine. Een naam moet ik even opzoeken als je het wilt weten. Daar ook de shampoo en conditioner gekocht. Engelse verkoopster. En veel stijler haar! Dit is de enige manier voor mij om het over de schouder te krijgen. Ik verf het namelijk ook regelmatig en tangen enz gebruiken. Je moet wel een stijltang hebben die 230 graden kan. Ik heb zo'n remington van de kijkshop. Niet duur. Jammer dat je het bij een open raam en er tegenover een deur moet doen, anders gaan die dampen niet snel wel. Damp: gerookte paling. haha! Nu nog een paar uur laten inzitten en vanavond uitspoelen. Klaar.

En ik heb niet van dat dikke haar, dus lijkt het wel sneller vet. Maar dat verdwijnt wel met een paar weekjes.
Sunshinechica, wil je me mailen met info op vivavioletje -at- hotmail -punt- com? Thanks! Dan kan je me misschien haar e-mail adres geven?

Ja, gewoon zelf doen inderdaad!
oh, gevonden op ebay: beauty at blondies. Supersnelle levering. Goede beschrijving bij. Kan niet missen. Die verkoopster heeft 4 1/2 duizend verschillende feedbacks gehad! Positieve.
Ik heb dit verhaal ook gevolgd, ik ga binnekort de Sunliss bestellen in amerika. Ik heb alleen een vraagje, is het na de keratine behandeling wel mogelijk om mijn uitgroei gewoon bij te werken? Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het gaat worden, ik heb erg pluizig haar met slag/krullen..krullen hoeven niet percee weg maar als de pluis er maar weg gaat. Is het met langer gebruik niet schadelijk voor het haar?
niemand ??
Twee weken na de behandeling kan je je haar kleuren. Beter is voor de behandeling.

Het is niet schadelijk, het tegenovergestelde. Het is een verzorgende behandeling. Mits je degene zonder formaldehyde neemt. Dus global keratine, keratine revolution, sunliss en/of brazilian blow out zero.
Nee het is geen probleem om je uitgroei bij te werken.

Zelf werk ik het om de 3 weken bij, omdat ik uitgroei ech tlelijk vindt.

En bij mij blijft het er toch echt 3 tot 4 maaanden inzitten.

Wel heb ik het idee dat er ook wel haren afbreken, maar ja je kunt niet alles hebben.

Ik ben al blij dat mijn haar glad en steil is, zeker al ik bedenk dat vroeger bij vochtig weer mijn haar echt heel pluizig werd.

Daar heb ik nu gelukkig totaal geen last meer van.

Gebruik het nu bijna een jaar en ben er nog steeds heel gelukkig mee.
Ik heb samen met mijn vriendin Keratin beahandeling 2 keer al gedaan bij [...], ze is zeer profesional en aardig.Bij haar voelen wij thuis..!! wij zijn erg tevreden!!

Onze haar was voor de behandeling heel erg droog dikke sterk krullende bos haar die bij vochtig weer pluist is. offff

Maar dat is verleden tijd na de behandeling, onze haar is nu zeer makelijk met een stijltang te bewerken zo dat het heel glad en soepel word.

Echt mooi !! Ik zou zelef nooit koppen van internet!!!.

Het is aan te raaden niet zelf te exprimenteren . De dampen zijn echt gevaarlijk !!

De gezondheid van mijzelf meer belangrujk dan sparen !!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-07-2011 14:08
Reden: spam
% gewijzigd
Heeft iemand ervaring met de keratine van het merk Coco Choco Professional? Er is iemand op Marktplaats die dit aanbied maar ik vraag me af of dit een goede keuze zou zijn omdat ik het merk in dit topic nog niet voorbij heb zien komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven