wat een *dag

20-07-2011 12:35 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even klagen vandaag

Zit totaaaal niet lekker in mijn vel. Ben verkouden, voel me te dik, moet werken (thuis), maar totaal geen inspiratie en wat strubbelingen in mn relatie gehad. Wil weg hier uit huis, maar vriend heeft de auto mee en is vandaag met vrienden lekker varen (hij wel). Kan alleen maar janken nu lijkt het. Normaal gesproken ga ik dan even bij mn moeder langs, maar daar heb ik nu een halfjaar geen contact meer mee en vrienden/vriendinnen zijn werken of op vakantie en wil ik eigenlijk niet lastig vallen.

Ik zit even met mezelf in de knoop en ik wil eruit. Andere mensen hebben veel grotere problemen dus wat zeik ik nu? Heb even een schop onder m'n kont nodig denk ik...
Ik kan je niet helpen, maar wil je wel even een dikke geven. Soms voel je je rot en lijkt alles anders dan het werkelijk is. Klinkt heel stom maar laat het even zo zijn, morgen is alles weer anders
Even lekker met wat hapjes in de zon gaan zitten? Of een wandeling gaan maken. Waarom ben je niet mee gaan varen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Een leuke film huren en iets lekkers kopen en met een fleece dekentje op de bank film kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pak je fiets en ga er even uit! De frisse lucht in. Misschien voel je je dan snel weer wat fijner.
Je zeikt helemaal niet! Iedereen heeft zijn tegenslagen, en dan is het fijn om het even van je af te praten. Er zijn genoeg mensen die nu grotere problemen hebben dan jij (dat is wel fijn relativeren), maar jij bent jij en jij hebt nu die problemen en soms zit het gewoon vies tegen.

In dit soort situaties is het even een kwestie van jezelf pamperen, daar kikker je vast al wat van op! Blijf even hier schrijven en voordat je het weet voel je je al iets beter. En bedenk: niets is voor eeuwig, die problemen dus ook niet.
Hop op de fiets de stad in!

Een uurtje shoppen blijft de beste therapie :p
Internagelaktisch
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 juli 2011 @ 12:39:

Even lekker met wat hapjes in de zon gaan zitten? Of een wandeling gaan maken. Waarom ben je niet mee gaan varen?

We wonen nog niet permanent samen en hij werd gevraagd toen hij in zijn huis was. Ik moet eigenlijk werken, maar het lukt me niet M'n hoofd zit vol met snot en totaal geen ideëen.

De koek is even op...
Met een heerlijke cappuccino in een grand café oid.
quote:appeltje72 schreef op 20 juli 2011 @ 12:44:

[...]

We wonen nog niet permanent samen en hij werd gevraagd toen hij in zijn huis was. Ik moet eigenlijk werken, maar het lukt me niet M'n hoofd zit vol met snot en totaal geen ideëen.

De koek is even op... Neem even een kleine break, ga lekker ergens zitten, mind off work en straks weer even aan de slag.
Heb je een bad waar je even in kan? Met eucalyptusolie van Kneipp bijvoorbeeld. Goed tegen een verstopte neus.
quote:BarbaraAnn schreef op 20 juli 2011 @ 12:47:

[...]

Neem even een kleine break, ga lekker ergens zitten, mind off work en straks weer even aan de slag.

Helemaal mee eens.

Spreek gewoon met jezelf af dat je nu een uurtje gaat tutten (wandelen,koffie drinken) en dan bijv. 2 uur aan de slag gaat zodat je daarna nog kan even tuten. Dan heb je het gevoel dat je toch iets gedaan hebt, en kun je trots zijn op jezelf dat je hoe dan ook gewerkt hebt.
Best wel een heftige tijd achter de rug (relatie, werk en familie) en het lijkt of alles er nu even uit komt en nu is alles me teveel.

Vriend belde vanmorgen dat hij pas laat vandaag thuiskomt vanwege het varen en toen knapte er iets. Niet dat ik hem dat misgun, maar ik zit thuis en ik kan maar weer kijken hoe ik ergens kom
Loop even naar de groenteboer/appie verwen jezelf met een bakje fruitsalade, zet een lekker muziekje op, ga effe lekker lunchen en dan weer aan het werk.
Mijn oplossing: de dag als verloren beschouwen. Ga filmpjes kijken met je verstand op nul. Morgen weer een nieuwe dag. Sterkte!
Ik woon niet in de stad, maar ga even kijken hoe laat de bus gaat. Vandaag idd een verloren dag wat werk betreft of ik moet vanavond ineens de geest krijgen.

Even in de stad wandelen, naar het museum, de boekhandel (voor inspiratie en de Sabon leegkopen ofzo. Helaas geen bad....

Bedankt dat ik even mocht zeiken..lucht wel een beetje op zo.
Koop Rhino Caps, kun je met een bak heet water je neus openkrijgen. Ik vind het echt heerlijk, voel je je weer wat mens.
taxi bellen,als dit financieel haalbaar is.of bus pakken

of gewoon stukje gaan lopen/fietsen en ergens in het gras neerploffen.je werkjes desnoods meenemen, wat eten en drinken en geniet van de natuur.frisse lucht zal je zeker goed doen!
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 juli 2011 @ 12:39:

Welke zon MV??? (hier hangt een dik grijs wolkendek)

TO: Lekker me een dekentje en troostvoer op de bank.
Stuk wandelen, muziek hard aan en meezingen. Schoonmaken. Online shoppen. Echt shoppen. Sterkte!
quote:borderwalk schreef op 20 juli 2011 @ 12:52:

Loop even naar de groenteboer/appiebakker verwen jezelf met een bakje fruitsaladedikke vette moorkop, zet een lekker muziekje op, ga effe lekker lunchen en dan weer aan het werk.
Ik zou lekker onder de douche/ in bad stappen. En even relaxen met een kopje thee, of koffie. En als ik zou snacken, zou ik wat gezonds nemen. Vers volkoren broodje met iets lekkers.
quote:nike schreef op 20 juli 2011 @ 13:26:

Ik zou lekker onder de douche/ in bad stappen. En even relaxen met een kopje thee, of koffie. En als ik zou snacken, zou ik wat gezonds nemen. Vers volkoren broodje met iets lekkers.

Ben je gek zeg... dit soort dagen vragen om moorkoppen, chocola, cake, gevulde en roze koeken, M&M's, chips etc..

Vandaag mag het TO en we vinden je allemaal ziellug dus ga jezelf maar eens lekker te buiten. Je hebt het verdiend
Appeltje, ik heb ook zo'n dag! Ik voel me er ontzettend schuldig over, want het is mooi weer, mensen om mij heen zijn allemaal vrolijk. En ik ben maar aan het chagrijnen.

En ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik ga het opgeven om er wat van te maken vandaag. En genieten van mijn baaldag. Dank voor jullie tips :-)
En vandaag al wat beter?? Een zak M&M's wil ook nog wel eens helpen. (die heb ik in 2 dagen leeggegeten, de gele mmm)

Bedenk dat iedereen wel eens zulke dagen heeft. En als je wat ziek bent, dan voel je je vaak geestelijk ook niet helemaal top. Even gas terug, naar je lichaam luisteren.

Met een tijdschrift (viva :-)) en een kopje thee op de bank. En M&M's uiteraard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven