Tips voor goedkope lastminute
woensdag 20 juli 2011 om 20:56
Dag allemaal,
Expertise gezocht! Moederlief en ik willen in augustus een weekje samen weg. Data staan redelijk vast, bestemming in 't geheel niet. Alles mag: vliegen, bussen, treinen, autorijden, hotels, appartementen, etc. Alleen woningruil en campings hoeven voor ons niet zo nodig.
Heeft iemand tips om zo goedkoop mogelijk aan een zo leuk mogelijke trip te komen?
Alvast bedankt!
Expertise gezocht! Moederlief en ik willen in augustus een weekje samen weg. Data staan redelijk vast, bestemming in 't geheel niet. Alles mag: vliegen, bussen, treinen, autorijden, hotels, appartementen, etc. Alleen woningruil en campings hoeven voor ons niet zo nodig.
Heeft iemand tips om zo goedkoop mogelijk aan een zo leuk mogelijke trip te komen?
Alvast bedankt!
woensdag 20 juli 2011 om 21:00
woensdag 20 juli 2011 om 21:06
www.qfly.nl data invullen, bestemming niet, kijken waar een goedkope vlucht heen gaan, dan booking.com hotel met redelijke recentie uitzoeken en klaar.
woensdag 20 juli 2011 om 21:13
woensdag 20 juli 2011 om 21:39
Ik werk op een reisbureau, dus ik kan je wel wat tips geven.
Aangezien je in Augustus weg wilt zitten er ontzettend veel vluchten vol.
Ik weet niet wat voor jou goedkoop is, maar voor minder dan 700 euro kun je niet naar 'de zon'.
Veel mensen denken dat je dmv een lastminute lekker goedkoop wegkan voor 400 p.p. Maar helaas is dat niet meer zo.
Aangezien het hier k*t weer is houden de hotels in het buitenland de prijzen lekker hoog.
Stedentrips hoef je al helemaal niet te doen want hoe dichterbij de vertrekdatum je boekt, hoe duurder het word.
Reken op plus minus 1000 euro voor 2 personen.
Wat je evt. wel zou kunnen doen is losse tickets via ryanair.nl kopen, en een hotel boeken via booking.com
Als je nog vragen hebt, dan hoor ik 't wel!
Groetjes,
BW.
Ik weet niet wat voor jou goedkoop is, maar voor minder dan 700 euro kun je niet naar 'de zon'.
Veel mensen denken dat je dmv een lastminute lekker goedkoop wegkan voor 400 p.p. Maar helaas is dat niet meer zo.
Aangezien het hier k*t weer is houden de hotels in het buitenland de prijzen lekker hoog.
Stedentrips hoef je al helemaal niet te doen want hoe dichterbij de vertrekdatum je boekt, hoe duurder het word.
Wat je evt. wel zou kunnen doen is losse tickets via ryanair.nl kopen, en een hotel boeken via booking.com
Groetjes,
BW.
woensdag 20 juli 2011 om 21:44
quote:Blackwater schreef op 20 juli 2011 @ 21:39:
Groetjes,
BW.
Dit dus ...
Ik had geen zin om het allemaal te tikken maar ben het helemaal eens ..
Ow ja, nog een andere tip, ga AUB niet naar het reisbureau met de vraag of ze iets hebben voor 500 euro pp ofzo want dat is er echt niet
Groetjes,
BW.
Dit dus ...
Ik had geen zin om het allemaal te tikken maar ben het helemaal eens ..
Ow ja, nog een andere tip, ga AUB niet naar het reisbureau met de vraag of ze iets hebben voor 500 euro pp ofzo want dat is er echt niet
woensdag 20 juli 2011 om 21:50
quote:borderwalk schreef op 20 juli 2011 @ 21:06:
www.qfly.nl data invullen, bestemming niet, kijken waar een goedkope vlucht heen gaan, dan booking.com hotel met redelijke recentie uitzoeken en klaar.Dit dus, of via andere sites: maar zelf vervoer regelen en hotel boeken, scheelt aardige duit soms. Even checken op http://www.zoover.nl of hotel oke is. Vliegmaatschappij altijd even googlen.
Succes!!!
www.qfly.nl data invullen, bestemming niet, kijken waar een goedkope vlucht heen gaan, dan booking.com hotel met redelijke recentie uitzoeken en klaar.Dit dus, of via andere sites: maar zelf vervoer regelen en hotel boeken, scheelt aardige duit soms. Even checken op http://www.zoover.nl of hotel oke is. Vliegmaatschappij altijd even googlen.
Succes!!!
woensdag 20 juli 2011 om 21:53
of op www.vakantiepanel.nl kijken, daar hebben ervaren reisadviseurs punten gegeven op de hotels.
Dus wat ze écht waard zijn.
Stuk handiger dan zoover waar elk persoon een mening kan plaatsten.
Dus wat ze écht waard zijn.
Stuk handiger dan zoover waar elk persoon een mening kan plaatsten.
donderdag 21 juli 2011 om 09:39
http://www.corendon.nl/bl ... LHzmoX3kaoCFYKFDgodMW9bxg
All in hotel. 5 sterren. en in augustus 670 euro per persoon.
Ik ben er zelf geweest en vind het een aanrader!
All in hotel. 5 sterren. en in augustus 670 euro per persoon.
Ik ben er zelf geweest en vind het een aanrader!
donderdag 21 juli 2011 om 10:05
donderdag 21 juli 2011 om 10:07
We weten ( mensen op het reisbureau ) nooit hoe en of er lastminutes komen voor het na jaar. Dan moet je van te voren al een keuze maken, ga ik wachten of boek ik nu al. Met een lastminute moet je wel beseffen dat je moet nemen wat er is en dus niet altijd kan verwachten dat er lastminutes zijn die volledig aan je wensen voldoen. Snap je ?