Je echte leeftijd
woensdag 20 juli 2011 om 21:47
Ik weet het niet, maar het is heel erg veel. Stoppen met roken is zoiets mafs. Ik ben jaren geleden cold turkey gestopt. Ik vind echt dat zoiets uit jezelf moet komen. Kan je nog een koffer geld verbranden maar dan komt dat ook niet aan. Ervaring. Helaas.
Gelukkig al jarenlang gestopt, en ik mis het ook niet meer. Het enige wat ik soms mis is het 'troost-gevoel' dat ik bij een sigaret het, niet de sigaret op zich. En iets nuttigs voor de 10 minuutjes wachten. Gelukkig hebben we daar tegenwoordig de smartphone voor
Gelukkig al jarenlang gestopt, en ik mis het ook niet meer. Het enige wat ik soms mis is het 'troost-gevoel' dat ik bij een sigaret het, niet de sigaret op zich. En iets nuttigs voor de 10 minuutjes wachten. Gelukkig hebben we daar tegenwoordig de smartphone voor
woensdag 20 juli 2011 om 21:59
quote:rococo schreef op 20 juli 2011 @ 21:57:
En weer zo geschokt. Dat moet nep zijn.
Als je dagelijks rookt naast je kind wéét je dat het meerookt.
En je weet hoe slecht het is. Of je hebt onder een steen geleefd, dat kan natuurlijk.
Dat is wel zo, maar soms heeft men "bewijs" nodig voor het doordringt.
En ik steek er even eentje op
En weer zo geschokt. Dat moet nep zijn.
Als je dagelijks rookt naast je kind wéét je dat het meerookt.
En je weet hoe slecht het is. Of je hebt onder een steen geleefd, dat kan natuurlijk.
Dat is wel zo, maar soms heeft men "bewijs" nodig voor het doordringt.
En ik steek er even eentje op
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 20 juli 2011 om 22:01
quote:Ookeentheeleut schreef op 20 juli 2011 @ 22:00:
O jee.... eerste half uur gemist, maar hierboven even bijgelezen
Ik vraag me steeds af wie dit eerder presenteerde (ipv deze Brit dus). Wie kan me het verlossende antwoord geven?http://nl.wikipedia.org/wiki/Je_Echte_Leeftijd
O jee.... eerste half uur gemist, maar hierboven even bijgelezen
Ik vraag me steeds af wie dit eerder presenteerde (ipv deze Brit dus). Wie kan me het verlossende antwoord geven?http://nl.wikipedia.org/wiki/Je_Echte_Leeftijd
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 20 juli 2011 om 22:02