Tips dagtocht Elba

20-07-2011 12:01 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Binnenkort gaan mijn vriend en ik tijdens onze vakantie in Italië een dagtocht maken naar Elba, we nemen de auto mee. Waar moeten we dan naartoe gaan/ wat valt te doen in 1 dag? En kan iemand misschien een mooi rustig strandje aanraden?

Alvast bedankt!
Heel Elba kun je in 1 dag wel 10x rondrijden. Dus ga eerst wat rondrijden. En kijk in een reisboekje na wat er allemaal te zien is op Elba en maak daar je keuze uit. Elba is een prachtig eiland!
Op Elba kun je de villa van Napoleon bekijken. Met de auto kun je het eiland ook goed bekijken je hebt er prachtige uitzichten. Neem je je eigen auto mee op de boot of ben je van plan om op het eiland een auto te huren voor een dag?

Vraag dan vooral even na hoe het zit met de prijs voor de boot...
Voor de overtocht naar Elba, een retour zul je denk ik maximaal 150 euro kwijt zijn. Reserveren is wel handig. Wij zijn toen met Moby Lines geweest via Piombino.

Villa van Napoleon is leuk maar moet wel net je interesse gebied zijn. Er was nog iets m.b.t. Napoleon op Elba dacht maar weet even niet meer wat.
Bedankt voor jullie reacties! Wij gaan ook vanaf Piombino met Moby Lines. Alles is al gereserveerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven