Mode & Beauty alle pijlers

Help bruiloft volgende week

21-07-2011 17:24 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week hebben we een bruiloft van een nichtje.

Er wordt gevraagd om galakleding.

Voor mijn vriend makkelijk die gaat gewoon in pak.

Echter is het voor mij een stuk moeilijker.

Vorig jaar had ik een leuk jurkje dacht ik maar toen ik de foto's zag heb ik de gehele dag voor jan doedel gelopen.

Jurkje zat achter te strak en door mijn kuiten en achterwerk kon je me overal tussen uit pikken

Ik ben dus heel erg geneigd om een witte pantalon te kopen maar kan dit wel? en dan wat moet ik erop doen?

Ik heb maatje 44, 1,72 en ben dus niet mager.

Ik ben dus opzoek naar iets waardoor de aandacht niet naar mijn achterwerk en kuiten uitgaat en waardoor ik wat meer in de menigte kom ipv overal bovenuit te steken door mijn figuur.
zeemeermin
empire
TO, als je toch perse een broek wil denk dan eerder in deze richting:

dan een witte broek. http://www.assepoesterfee ... roekpak/fotogallerie.php#
empirelijn link
Die broekpakken lijken me wel wat idd.

Dank je voor de link.

De Empire jurk is juist een model wat mij niet staat dus dat soort jurken vallen af.

Ik denk dat het idd een mooi broekpak wordt of een lange jurk zonder tierelantijntjes en glimmende kleuren.

Dank je wel allemaal ik ga op speurtocht.
Wat denk je van zoiets? In sommige kleuren nog in jouw maat.
Als je niet super slank bent, zou ik geen witte pantalon kopen.

Kies gewoon iets wat je normaal ook nog kan en wil dragen. Een donkere broek bijv en 'n kleurig blousje er op en eventueel nog 'n net jasje.
Broekpak???

Djeez.. Niet echt vrouwelijk lijkt mij..
heb een hekel aan dresscodes op een bruiloft. Gewoon leuke nette kleding vind ik meer dan genoeg. Zeker als ik hoor hoe moeilijk het voor jou is om iets passends te vinden.. Ik zou dat als bruid niet willen hoor, dat mijn gasten zo moeilijk moeten doen over hun kleding. Waarschijnlijk koop jij nu ook iets wat je nooit meer aan doet..
Best een vrouwelijk broekpak.
Ik had vorige week een bruiloft en heb deze jurk gekocht, met een mooi wit bolerovestje eroverheen toen het wat killer werd (in de avond). Ik ben 1.89 en heb maat 46 dus ook niet superslank, eronder had ik overigens wel een figuurcorrigerend broekje van de HEMA om mijn buikje te verhullen. Doorslaand succes, mag ik wel zeggen. Als je een wat vollere boezem hebt is een halterlijn haske mooi en omdat je toch een bh aanmoet, helpen de gewone schouderbandjes je bh-bandjes te verhullen... Bij mij kwam deze overigens tot iets boven mijn enkels...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Een hele mooie jurk Hasse.

Wat is de vorm van je lijf Tjakaa? Dat is gemakkelijker adviseren.
quote:new_in_town schreef op 21 juli 2011 @ 18:37:

Wat denk je van zoiets? In sommige kleuren nog in jouw maat.Vind ik leuk, heb hem een keer besteld maar vond hem in het echt toch niet zo leuk, maar kwam ook omdat het te groot was. Vond hem niet leuk genoeg om nog een keer in een kleinere maat te bestellen.
Ik vind de links van de broekpakken juist wel vrouwlijk.

En al loop ik in een vuilniszak bij wijze van vrouwlijk blijft het allemaal wel, of het me staat is een 2e

Broekpak of eventueel een jurk wordt het.

Wittebroek hebben jullie me van overtuigd niet te doen.

Als iemand vraagt voor een bruiloft een bepaalde kleur vind ik dat niet zo'n ramp of als degene zegt geen spijkerbroek (dat zou ik namelijk ook niet leuk vinden) maar gala vind ik zelf ook niet zo geslaagd idd.

Ik moet echt iets aanschaffen wat ik maar 1 keer draag, echter een leuke jurk of broekpak met een neutrale kleur kan ik natuurlijk vaker aan en eventueel ook bij andere bruiloften.
Idd mooie jurk Hasse. En ik sluit me aan bij no___:

tjakaa, kun je iets zeggen over je figuur?
http://www.gogogu.nl/galajurken?cat=55

redelijk goedkope galajurken
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kijk eens online bij de wehkamp en dan de C&A collectie jurken (mouwloos). Zitten leuke en feestelijke jurken bij die niet al te veel kosten.

VB1

VB2

VB3

VB4

Koop een zwarte jruk als je door je postuur bang bent heel erg op te vallen; zwart kan je makkelijk nog eens aan bij een andere gelegenheid.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Deze jurk zou mooi kunnen zijn.
quote:Vlammetje1203 schreef op 21 juli 2011 @ 17:47:

echt tjakaa, voor iedere vrouw is er een jurk waar ze goed in uit komt. Uiteraard is er geen enkel kleidngstukl die kan maken dat iemand iets WIL dragen, dat moet je zelf doen. Maar stel je eens open en durf eens iets aan te doen. Echt, ga naar een goede zaak en laat je helpen. Er zal een wereld voor je open gaan.

Overigens, wat is er mis met 'als enige' (wat ik volstrekt niet geloof) in het lang te zijn?

Bij mij zou dat echt alleen maar een jurk zijn tot op de grond waarbij ik een jasje of iets dergelijks kan aan doen.

Ik heb namelijk geen "jurkbenen" en ik heb een zwemband (wat ook niet mooi is in een jurk).

Op het moment dat mij zoiets gevraagd zou worden zou ik denk ik ziek worden, omdat ik dan niks kan vinden waar ik mij 1. prettig in voel en 2. in kan vinden voor betreft passend bij mijn figuur.
Tips voor jurken heb je al voldoende gehad.

Al een smoking voor je vriend gehuurd/gekocht? Want een pak kan echt niet als het kledingvoorschrift gala is...
Mijn figuur hoe ga ik dat omschrijven...

Stevige armen maar niet te stevig voor iets zonder mouwen.

Aardig buikje maar ook weer geen rollen het loopt aardig in elkaar over

Stevige bovenbenen en dikke voetballers kuiten.

Soort gespierde ballonnen om het zo maar te zeggen.

Moet ook nog wel melden dat een jurk tot boven de enkels niet netjes staat aangezien ik 2 tattoo's op mijn enkels heb.

Qua enige om daar nog even op terug te komen bedoel ik dat ik van 2 al weet dat ze in een kort strak jurkje gaan en ik vermoed dat bijna niemand echt in gala gaat maar zeker weten doe ik het niet.

Ben wel vaker overdessed geweest en dan voel je je echt niet prettig althans ik niet.

@ gamuza... die jurkjes had ik ook al gezien idd maar met mijn kuiten gaat dat niet leuk staan...zoiets had ik dus de vorige keer aan.
Met pak bedoel ik dus een soort smoking.

Mijn vriend heeft ivm werk heel veel diverse soorten pakken en dus ook een zwarte.
Je tatoeages kan je toch makkelijk verhullen met make-up? Daarvoor hoef je de keuze voor lang of cocktail niet op te baseren.
Niet elk zwart pak is een smoking!
Pff niet zo zeuren over je kuiten.

Ik heb echt enorm dikke kuiten die overlopen in m'n enkels. Ik heb kenkels. En bijhoorlijke potige kenkels. Familiekwaaltje, en jurkjes (ik heb maatje 48) staan me echt goed met een paar pumps eronder.

Niet onzeker zijn, koop een mooi jurkje, want dat wordt er gevraagd.

Of koop dit: http://www.magicbodyfashion.com/nl/slimdress

Te koop bij Livera in grotere maten. die draag ik vaak onder m'n jurkjes. M'n vetrollen zijn weg en heb er zelfs een figuurtje in :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven