societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Heb net noodpsychiater lastig gevallen met mijn gesjaggerijn en ik mag extra happy pills pakken. Jippie?! Nou, alles voor wat meer lol in de kiet denk ik dan maar. James, mag ik een verse mojito om ze mee door te slikken? En Tanning butler, zorg eens voor mijn tan, ik ben zo wit als een spook!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik heb mijn offspring net op tv gezien Allebei hard aan het werk!

James, doppen, drank en dope voor mrs k!
anti sjaggie pillen = AD, maar doe mij maar een doos chocola en bier

keuze 2, eigenlijk vin ik kloenie nie so lekkah

Mrs, til je been maar op, hier n beppie, je mag m dr zelf in doen hoor. Of vraag James.

Blijft coeliaki dame eten? Anders zou rauwkost met een dipper misschien iets zijn, of iets met fruit, of kaas idd, maar das wel met veel vet en zout, niet goed voor dr cholesterol.
http://t1.gstatic.com/ima ... VeNmdMjBFlFOdtBY8jON88dp6

We kunnen allemaal wel een kleurtje gebruiken. Geen wonder dat we nooit bezoek krijgen.
Leuk, altijd al een spook willen zijn. Bruin spook kan ook trouwens.

Dickens op tv? Wat leuk, een bn-er in ons midden, dat ontbrak nog.

Mrs, gaan we gezellig hier kletsen tot de pills werken, ondertussen bak ik appeltaart en ga ik de kattenbak verschonen. Alhoewel, das zijn eigenlijk taken die je beter niet kan combineren.
Nou is coeliaki-dames ook nog een intolerant voor veel onbewerkt fruit en groenten... Het is nie makkelijk nie en ik wil haar wel een beetje verwennen. Het is niet leuk als je nooit lekker mee kan doen op feestjes en bezoekjes enzo. Ze gaat al gruwelijk last krijgen van haar huisdierallergie want we zijn ook veroordeeld tot binnenzitten zondag. Geloof dat het weer noodweer werd ook nog eens.

Ongebrande noten en olijven zijn toch niet cholesterolverhogend toch? Pfff, dit is best moeilijk. Eerst kon ik altijd scoren met heerlijke kaasjes en wat rauwkost bij haar, maar dat cholesterol en intolerantiegedoe is echt niet leuk voor haar. Ik maak sowieso courgettesoep en glutenvrij brood, dat mag ze hebben. Maar nog wat lekkers erbij. Wij lussen en mogen zelf alles dus het gaat alleen om haar.
Gatver! Nu hoef ik geen appeltaart! Blèh. Als je dan toch bezig bent met gore klusjes, doe Mason's luieremmer dan ook maar. Zijn pannenkoeken komen er in een rap tempo uit.
Wil iemand mijn Esther Williams act zien?
Hop, Masons luieremmer in de kattenbak en hop in de vuilnis. Shit, vuilnis man komt pas volgende week.

Ja noten en olijven zijn juist goed volgens mij, goeie vetten zitten daarin. Wat lief dat je zo je best doet. Ik heb zelf ook een ingewikkeld dieet en zeg meestal tegen mensen dat ze er geen rekening mee hoeven te houden. Maar als ze dat wel doen is het natuurlijk hartstikke leuk, je voelt je dan toch extra welkom.

Zo nu ga ik even drollen appels schillen!
Wauw.... Ik ben sprakeloos. Wat een talent... Doe je ook mee aan X-factor? En vind Igor het wel leuk als je hem upstaged?
Joh, natuurlijk hou ik daar rekening mee! Het is toch niet leuk als heel haar darmen over de zeik gaan en haar mond zeer doet en haar cholesterol sky high schiet van een bezoekje aan ons? Ik zou voor jou hetzelfde doen hoor!
Neeh ik doen het alleen voor jullie

Igor is nog aan het oefenen. Maar volgens mij wil hij Holland got Talent helemaal niet winnen. Hij valt op Gordon. Kan gebeuren. Weet alleen niet of ik zo'n dramaqueen in de familie wil.... ADVIES!!!
Wees eens royaal en gun haar beide
Alleen de beesten gooi ik niet buiten, zou ook geen zin hebben, het huis zit toch vol met schilfers en haren. Daar helpt poetsen en stofzuigen toch niet tegen. Kuismadam heeft vanochtend goed haar best gedaan, maar de beesten maken alles in een flits ongedaan. De bekende bierkaai....
Oh my god! Gordon komt er niet in hier! Open snel een topic: mijn gevleugelde vrind valt op dramaqueens en nu?
Net lekker veel fruit gekocht en nu een brood aan het bakken. Op het gezonde leven! (wat zijn we lekker aan het kokerellen met z'n allen!)

*even recepten googlen voor mrs.*
glutenvrije kaasstengels

pompoensoep

gehaktballen en co
website
quote:idalee schreef op 22 juli 2011 @ 14:10:

Leuk, altijd al een spook willen zijn. Bruin spook kan ook trouwens.

Dickens op tv? Wat leuk, een bn-er in ons midden, dat ontbrak nog.

Mrs, gaan we gezellig hier kletsen tot de pills werken, ondertussen bak ik appeltaart en ga ik de kattenbak verschonen. Alhoewel, das zijn eigenlijk taken die je beter niet kan combineren.Ik niet, mijn kinders die hard aan het werk zijn (en feesten). Van mij hooguit eens een boekverfilming zo rond de kersttijd.
Goedemorgen aan deze kant van het bolletje.

Pms is over maar loop sinds gisteren zo'n beetje leeg. Denk dat ik straks maar een grote pot Hagen dazs ga halen en me zielig terugtrek voor de buis.

Heb sinds gisteren gezinsuitbreiding. 2 ipv 1 American bulldog pups. Kan nou eenmaal moeilijk kiezen, en ze waren allebei soooooo leuk. 2 meisjes, 1 helemaal wit en de ander met 2 bruine vlekken op haar kop en blauwe ogen. Ben nog namen aan het verzinnen maar in mijn gemoedstoestand is dat bijjna niet te doen. Wat ik nu geweldig vindt is over een uurtje achterlijk. Weet alleen dat het absoluut geen tokkie namen mogen zijn zoals: Killer, Tyson en dat soort "ik heb een gevaarlijke hond, kijk mij eens stoer zijn" namen. Dacht aan Duchess en Diamond, maar dat zijn volgens Pingping chihuahua namen.

Lief Mrs, dat je dat doet. Ben zelf allergisch voor verse ananas, maar je moest eens weten hoevaak ik toch de hawai variant voorgeschoteld krijg.
Dank u elfje, voor het googlen!

Ik ga een boodschappenlijstje maken en me in de vrijdagnamiddag hel van de supermarkten gooien. James, jij gaat mee om de boodschappen te sjouwen en Tanning butler om mij te beschermen tegen de boze huisvrouwtjes.
Pingping heeft wel een beetje gelijk...

*verschanst zich snel achter de sofa*
Anders noem je ze Koekkie en Afblijven, dat is redelijk trefzeker bij honden.
quote:mrsstanleywalker schreef op 22 juli 2011 @ 14:51:

Pingping heeft wel een beetje gelijk...

*verschanst zich snel achter de sofa*
bert en ernie?

Oh nee het zijn meisjes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven