'dringende' vraag..

22-07-2011 16:26 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dankjullie wel voor de reacties
Het klinkt niet helemaal zuiver.. Hij zegt dat hij alleen op vakantie gaat? Je kunt hem toch gewoon vragen hoe het dan komt dat er ineens iemand bij hem op de kamer slaapt?

PS. Dat hij geen vastigheid wil en je niet zijn vriendin wil noemen, terwijl hij wel zegt verliefd te zijn, zou mij ook al niet lekker zitten..
quote:Miss.Moneypenny schreef op 22 juli 2011 @ 16:36:

[...]

Je begrijpt me verkeerd.

Ik kan vandaag een reis boeken.

Morgen boek jij dezelfde reis.

We ontmoeten elkaar daar, en beslissen dat we op dezelfde kamer gaan slapen (en laten de andere kamer leeg staan).

Daar wordt geen probleem van gemaakt hoor, beide kamers en logies zijn betaald en het zal het reisbureau en het hotel een worst wezen waar we slapen.

Oke, op die manier.

Dat is logisch inderdaad.

Maar het gaat nu om het verhaal; hij boekt maandags een reis, voor 1 persoon.

Woensdag boekt Puk dezelfde reis (omdat ze samen op vakantie gaan, maar hij twijfelde of alles financieel zou lukken). Maar toch,het lukt. Naar het reisbureau en dus dezelfde reis geboekt.

Kan je DAN op dezelfde kamer komen? Dat vind ik vreemd.

(Belletje naar het hotel daargelaten..)
Zou je het hem gewoon kunnen vragen?
Als jij bij het reisbureau aan komt en zegt dat je bij Puk op de kamer wil dan zullen ze dat niet doen, behalve als Puk zelf mee gaat en zegt dat die dat ook wil.

Het zou wat zijn zeg, als je zomaar bij iemand anders zou kunnen aanhaken
Nog even duidelijk situatie schetsen oke?

Offiecieel geen relatie, ookal lijkt alles erop. Hij wilde even op vakantie, uit hectiek met zijn kids , en vriend van hem besluit later mee te gaan.

En geen idee waarom ik dit topic open, even mijn gevoel kwijt. Zit erme in mijn maag, omdat het niet naast de deur is waar hij zit en er een tijdsverschil is (Turkije was een voorbeeld). Krijg er een naar idee en gevoel bij, en vragen aan hem doe ik pas wanneer ik hem face to face zie.
En weet je wie die vriend is, maw ken je die? Dan wordt het wellicht iets makkelijker om te achterhalen....
quote:sneeuwwit schreef op 22 juli 2011 @ 16:39:

[...]

Oke, op die manier.

Dat is logisch inderdaad.

Maar het gaat nu om het verhaal; hij boekt maandags een reis, voor 1 persoon.

Woensdag boekt Puk dezelfde reis (omdat ze samen op vakantie gaan, maar hij twijfelde of alles financieel zou lukken). Maar toch,het lukt. Naar het reisbureau en dus dezelfde reis geboekt.

Kan je DAN op dezelfde kamer komen? Dat vind ik vreemd.

(Belletje naar het hotel daargelaten..)

En waarom zou dat niet kunnen denk je?

Kan namelijk heel makkelijk

IK heb vorig jaar een vakantie geboekt, een vriendinnetje wilde mee

Kamer omgeboekt naar een slagje groter et voila!

Maar ben je bang dat hij met Puk gaat op met een blonde rondborstige deerne?

Waarom vraag je hem gewoon niet hoe het precies is gegaan?

Lijkt me makkelijker dan te gaan zitten vissen op Viva met mensen die hem niet kennen, Puk niet kennen, jou niet kennen, en de rondborstige blondine niet kennen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Aha dus er is een ex in het spel? Dna weet ik het al, hij zit met ex op de hotelkamer. Ook meteen de reden waarom hij geen vastigheid wil, hij wil van twee walletjes eten, en ex en TO.
Sneeuwwit, over je gevoel kan ik niks zeggen, maar volgens mij is het wel degelijk mogelijk om je reservering te wijzigen nadat je al geboekt hebt (op basis van beschikbaarheid uiteraard). En zoals Miss M. zegt, moeten ze dan wel samen naar het reisbureau om het te regelen!
Dan blijft de situatie wat mij betreft hetzelfde. Geen relatie is geen relatie.

Dat hij jou dit verhaal ophangt blijft wel vreemd. Waarom zou hij denken dat jij in zo'n lulverhaal geloofd?
Ik ben bang dat wij hiermee niet kunnen helpen. Ja het kan..maar het kan ook niet zo zijn. Afwachten tot hij terug is...

Wil je heel fout doen dan bel je het hotel en vraag je om doorverbonden te worden met de kamer van je vriend. Met een beetje geluk neemt er iemand anders op.
Reizen veranderen (omboeken, aantal personen wijzigen, deelnemers wijzigen) kan vaak wel, maar altijd alleen in opdracht met degene die de reis om te beginnen heeft geboekt.

Je hebt altijd 1 hoofdboeker (in dit geval jouw scharrel, die boekte het eerste). En die hoofdboeker moet de wijzigingen doorgeven.
quote:sneeuwwit schreef op 22 juli 2011 @ 16:41:

Nog even duidelijk situatie schetsen oke?

Offiecieel geen relatie, ookal lijkt alles erop. Hij wilde even op vakantie, uit hectiek met zijn kids , en vriend van hem besluit later mee te gaan.

En geen idee waarom ik dit topic open, even mijn gevoel kwijt. Zit erme in mijn maag, omdat het niet naast de deur is waar hij zit en er een tijdsverschil is (Turkije was een voorbeeld). Krijg er een naar idee en gevoel bij, en vragen aan hem doe ik pas wanneer ik hem face to face zie.

Je had liever zelf meegewild?

Want echt...anders snap ik echt het vriend mee probleem niet zo..
Ik ben even weg, vanavond weer terug dan beantwoord ik de vragen. Dankjulliewek, doet me goed om even hierover te kunnen praten.
Ik denk dat je een onderbuikgevoel niet moet negeren. Je zegt dat je hier gesust wil worden. Dat snap ik, want stel dat hij daar met een andere scharrel zou zitten zonder dat te vertellen, dan zou je daar conclusies aan (moeten) verbinden. En dat wil je niet. Maar beste TO, dan zou je jezelf voor de gek houden en uiteindelijk toch nog gekwetst worden. Dat zou je niet moeten willen.
quote:Miss.Moneypenny schreef op 22 juli 2011 @ 16:45:

Reizen veranderen (omboeken, aantal personen wijzigen, deelnemers wijzigen) kan vaak wel, maar altijd alleen in opdracht met degene die de reis om te beginnen heeft geboekt.

Je hebt altijd 1 hoofdboeker (in dit geval jouw scharrel, die boekte het eerste). En die hoofdboeker moet de wijzigingen doorgeven.Precies! Er gaat echt niets spontaan hoor.
Maar Aubrey, weet jij WAT het onderbuikgevoel van TO is dan?

Want echt, ik pieker me suf maar ik kan echt niet verzinnen wat nou het probleem is van een vriend die ineens extra meegaat...
quote:Summerdance schreef op 22 juli 2011 @ 16:45:

[...]

Je had liever zelf meegewild?

Want echt...anders snap ik echt het vriend mee probleem niet zo..Het gaat om het verhaal dat deze vriend "spontaan" op deze kamer is ingeboekt, toch TO?
Nee Sum, ik weet niet wat haar onderbuikgevoel is. Misschien weet ze dat zelf niet helemaal. Maar het zit haar wel dwars.
misschien wel een bi vriend. of een vriend die mee op scharreljacht gaat.
wij slapen nooit.
quote:driewieler schreef op 22 juli 2011 @ 16:48:

[...]

Het gaat om het verhaal dat deze vriend "spontaan" op deze kamer is ingeboekt, toch TO?

Maar wat is dan het onderbuikgevoel in deze?

Denkt TO dat de niet verkering een heimelijke relatie heeft met de vriend?

Want onderbuikgevoelens zijn toch vaak relatie gerelateerd?

Echt, ik snap er niets van
quote:Aubrey schreef op 22 juli 2011 @ 16:49:

Nee Sum, ik weet niet wat haar onderbuikgevoel is. Misschien weet ze dat zelf niet helemaal. Maar het zit haar wel dwars.

Maar wat zit haar dwars dan..

Ja ja, ik weet het, ik val in herhaling
Hé SD, je realiseert je toch wel dat dit geheel jouw schuld is hé?

Sinds Wuiles en jouw onderschrift ter herinnering, zitten wij nu met onvolledige OP's en lopen we nu te gissen naar onderbuikgevoelens enzo. Dát je het maar weet!
Ja hoor, dat kan.

Maar waarom is het erg dat hij daar met een vriend zit dan?
Excuus Driewieler, ik ben me er terdege van bewust.

IK kan alleen nog steeds mijn motto niet wijzigen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven