'dringende' vraag..
vrijdag 22 juli 2011 om 17:10
quote:Aubrey schreef op 22 juli 2011 @ 17:07:
Ja, ik ga naar de kroeg. Ga je mee? Gaan we samen aan de bar de ontknoping lezen.
Volgende keer....GRAAG!
Ik heb alleen vandaag een Nationale Trek je lillukste slobberbroek en blijf de hele dag make-up loos dag vandaag...
(ben aan de lijn en dat is niet echt humeur bevorderend merk ik, dus ik ga lekker de hele avond ongezellig zitten zijn)
Ja, ik ga naar de kroeg. Ga je mee? Gaan we samen aan de bar de ontknoping lezen.
Volgende keer....GRAAG!
Ik heb alleen vandaag een Nationale Trek je lillukste slobberbroek en blijf de hele dag make-up loos dag vandaag...
(ben aan de lijn en dat is niet echt humeur bevorderend merk ik, dus ik ga lekker de hele avond ongezellig zitten zijn)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 22 juli 2011 om 17:18
quote:gizz schreef op 22 juli 2011 @ 17:13:
Mensne bespaar je de moeite en loep even. Zul je zien dat zodra topics over, ik denk, iets persoonlijks gaan, dat TO dat alles weer wist. Kortom negeren en verder met leukere topics.
Heb even geloept en dat is precies bij 1 topic gebeurd.
En wie zegt dat wij dit geen leuk topic vinden?
Mensne bespaar je de moeite en loep even. Zul je zien dat zodra topics over, ik denk, iets persoonlijks gaan, dat TO dat alles weer wist. Kortom negeren en verder met leukere topics.
Heb even geloept en dat is precies bij 1 topic gebeurd.
En wie zegt dat wij dit geen leuk topic vinden?
vrijdag 22 juli 2011 om 17:22
quote:valentinamaria schreef op 22 juli 2011 @ 17:18:
ja, t is natuurlijk wel van nationaal belang misdadigers te ontmaskeren. kunnen we om en om nog keer gratis reisje maken.
Ik wil me wel aanmelden als vrijwilligster
IK heb er net 3 weken een verregende vakantie in Nederland opzitten
*ziet zichzelf al helemaal zitten aan het zwembad...zonnebril, hoedje, twee kijkgaten in het Turks Dagblad*
ja, t is natuurlijk wel van nationaal belang misdadigers te ontmaskeren. kunnen we om en om nog keer gratis reisje maken.
Ik wil me wel aanmelden als vrijwilligster
IK heb er net 3 weken een verregende vakantie in Nederland opzitten
*ziet zichzelf al helemaal zitten aan het zwembad...zonnebril, hoedje, twee kijkgaten in het Turks Dagblad*
vrijdag 22 juli 2011 om 17:25
Heb niet alles gelezen dus misschien is het al gezegd, het enige wat je kan doen is zelf een hotel kamer boeken en hem er later bij boeken, dus dan geef je van te voren al aan bij het reiisbureau dat jij bv de eerste week alleen bent en de tweede week komt er iemand bij.. Dat kan in sommige gevallen wel..
vrijdag 22 juli 2011 om 17:33
Sneeuwwit, het probleem is opgelost hoor.
Ik heb alleen nog even een foto van je scharrel nodig
Je kan hem doormailen naar: SuperspeurneusSummer@gmail.com
Ik heb alleen nog even een foto van je scharrel nodig
Je kan hem doormailen naar: SuperspeurneusSummer@gmail.com
vrijdag 22 juli 2011 om 17:45
quote:sneeuwwit schreef op 22 juli 2011 @ 16:26:
Wanneer iemand (in zijn eentje) een vakantie boekt naar bijvoorbeeld Turkije, in een all inclusive hotel, en een vriend paar dagen later besluit ook daarheen te gaan, kan het dan zo ''makkelijk' zijn dat ze op dezelfde kamer zitten? Dat kan als het ter plekke wordt geregeld Ookal is dit geboekt bij het reisbureau? of ze laten de andere kamer leeg
Mijn inziens kan dit niet, toch...? Tenzij je het hotel zelf belt om het te regelen? dat bedoel ik ja
(Snappen jullie het?)Kijk even of die vriend die zou gaan thuis is terwijl hij daar hoort te zijn, dan weet je meteen of hij echt met zijn vriend had afgesproken of met een vriendin daar zit
Wanneer iemand (in zijn eentje) een vakantie boekt naar bijvoorbeeld Turkije, in een all inclusive hotel, en een vriend paar dagen later besluit ook daarheen te gaan, kan het dan zo ''makkelijk' zijn dat ze op dezelfde kamer zitten? Dat kan als het ter plekke wordt geregeld Ookal is dit geboekt bij het reisbureau? of ze laten de andere kamer leeg
Mijn inziens kan dit niet, toch...? Tenzij je het hotel zelf belt om het te regelen? dat bedoel ik ja
(Snappen jullie het?)Kijk even of die vriend die zou gaan thuis is terwijl hij daar hoort te zijn, dan weet je meteen of hij echt met zijn vriend had afgesproken of met een vriendin daar zit
vrijdag 22 juli 2011 om 17:48
quote:sneeuwwit schreef op 22 juli 2011 @ 16:32:
[...]
Ja, oke maar toch blijft het raar dat dat kan, helemaal als alles via het reisbureau gaat toch? Steeds meer voorgevoel dat hij niet met een vriend op vakantie is maar.. met iemand anders..
So what?
Het is een schar-rel! S.c.h.a.r.r.e.l. --> beetje rondhobbelen en hier en daar wat lekkers oppikken.
Niet je vriend.
[...]
Ja, oke maar toch blijft het raar dat dat kan, helemaal als alles via het reisbureau gaat toch? Steeds meer voorgevoel dat hij niet met een vriend op vakantie is maar.. met iemand anders..
So what?
Het is een schar-rel! S.c.h.a.r.r.e.l. --> beetje rondhobbelen en hier en daar wat lekkers oppikken.
Niet je vriend.
vrijdag 22 juli 2011 om 18:02
Wanneer iemand (in zijn eentje) een vakantie boekt naar bijvoorbeeld Turkije, in een all inclusive hotel, en een vriend paar dagen later besluit ook daarheen te gaan, kan het dan zo ''makkelijk' zijn dat ze op dezelfde kamer zitten? Ookal is dit geboekt bij het reisbureau?
Mijn inziens kan dit niet, toch...? Tenzij je het hotel zelf belt om het te regelen?
(Snappen jullie het?)
Dat kan alleen als je een groepsreis hebt geboekt en niet voor een eenpersoonskamer hebt bijbetaald.
Indien geen groepsreis: Als hij nu met iemand anders op de kamer zit, hebben ze dit ofwel expliciet gevraagd bij de tweede boeking ofwel ter plaatse besloten samen een kamer te delen en de andere leeg te laten.
Wanneer iemand (in zijn eentje) een vakantie boekt naar bijvoorbeeld Turkije, in een all inclusive hotel, en een vriend paar dagen later besluit ook daarheen te gaan, kan het dan zo ''makkelijk' zijn dat ze op dezelfde kamer zitten? Ookal is dit geboekt bij het reisbureau?
Mijn inziens kan dit niet, toch...? Tenzij je het hotel zelf belt om het te regelen?
(Snappen jullie het?)
Dat kan alleen als je een groepsreis hebt geboekt en niet voor een eenpersoonskamer hebt bijbetaald.
Indien geen groepsreis: Als hij nu met iemand anders op de kamer zit, hebben ze dit ofwel expliciet gevraagd bij de tweede boeking ofwel ter plaatse besloten samen een kamer te delen en de andere leeg te laten.
vrijdag 22 juli 2011 om 18:36
(Snappen jullie het?)
maar WAT is dan je onderbuikgevoel?
dat hij vtv al gepland had opm met die vriend te gaan (en niet met jou zodat jij je nu buitengesloten voelt?)
of
Dat hij met een andere vrouw daar is?
of
of....
kun je het uitleggen?
(Snappen jullie het?)
maar WAT is dan je onderbuikgevoel?
dat hij vtv al gepland had opm met die vriend te gaan (en niet met jou zodat jij je nu buitengesloten voelt?)
of
Dat hij met een andere vrouw daar is?
of
of....
kun je het uitleggen?
vrijdag 22 juli 2011 om 18:43
Wat is er eigenlijk precies dringend aan de vraag?
Want bij vermeende oordelen lijk je het antwoord niet te willen horen.
Het kan dat mensen een kamer gaan delen. Klaar.
Waar moeten de vakantiegangers hun opgedoken scharrels anders nemen? Op het strand mag niet, dan maar in de bij het reisbureau geboekte hotelkamer.
En nu?
Geeft dit enig inzicht over je onderbuik en/of je gevoel? Klopt zijn verhaal nu wel? Is het dan goed?
Blijkbaar vind je het niet oke als hij tegen je liegt, maar wel om met wantrouwen rond te lopen (of hoe moet ik het zien)?
Want bij vermeende oordelen lijk je het antwoord niet te willen horen.
Het kan dat mensen een kamer gaan delen. Klaar.
Waar moeten de vakantiegangers hun opgedoken scharrels anders nemen? Op het strand mag niet, dan maar in de bij het reisbureau geboekte hotelkamer.
En nu?
Geeft dit enig inzicht over je onderbuik en/of je gevoel? Klopt zijn verhaal nu wel? Is het dan goed?
Blijkbaar vind je het niet oke als hij tegen je liegt, maar wel om met wantrouwen rond te lopen (of hoe moet ik het zien)?
vrijdag 22 juli 2011 om 18:59
quote:Aubrey schreef op 22 juli 2011 @ 18:26:
Sneeuwwit, het is niet vervelend bedoeld.
Pas goed op jezelf, ok.Momenteel komt het even vervelend over, dat is even hoe ik me nu voel. Dankjewel voor je lieve post. En ik wis inderdaad vaak de topics die ik open, omdat ik bang ben dat ik herkend word door iemand, ookal gebeurd dat waarschijnlijk niet, maar toch. Dat is de enige reden.
Sneeuwwit, het is niet vervelend bedoeld.
Pas goed op jezelf, ok.Momenteel komt het even vervelend over, dat is even hoe ik me nu voel. Dankjewel voor je lieve post. En ik wis inderdaad vaak de topics die ik open, omdat ik bang ben dat ik herkend word door iemand, ookal gebeurd dat waarschijnlijk niet, maar toch. Dat is de enige reden.
vrijdag 22 juli 2011 om 19:02
Nogmaals, ik wist dat hij op vakantie ging. Sowieso alleen, en misschien dat er nog een vriend bij kwam , dat lag vooral aan zijn financiele situatie. Vooralsnog klopt alles, het gaat me meer om mijn gevoel en intuitie, dat ik het idee heb dat er iets niet 'klopt', in de zin van; is hij daar wel met een vriend? Is hij daar niet met een (''andere'') vrouw? En ja , ik weet het. We hebben geen relatie en dat hoef ik verder ook niet te horen, dat weet ik. Maar we zijn altijd eerlijk naar elkaar (geweest) en ik stel het op prijs om de waarheid te horen. Ik krijg hem niet te pakken, opzich logisch want het is duur het bellen, en tijdsverschil waar hij zit.
Voel me er gewoon niet lekker bij. En wilde alleen even mijn hart luchten, thats all..
Voel me er gewoon niet lekker bij. En wilde alleen even mijn hart luchten, thats all..